Haha ik vroeg me al af of het sarcasme was, nooit van gehoord!
ja ik heb hetzelfde bij hem! ik vind die straatinterviews meestal heel goed en grappig maar de rest van zijn filmpjes vind ik verschrikkelijk saai
Haha ja ik dacht al waarschijnlijk kent niemand hem omdat hij zo boring is maar hij heeft ook een programma (plakshot) en nouja zie veel van die filmpjes op Twitter maar kennelijk ben ik een niche ![]()
Heb nog nooit zoveel redbull gedronken als in de afgelopen dagen, bleh moet er echt mee stoppen maar ben telkens kapot. Nu drink ik bullet energy en het is zo goor. Die sugar free one, alsof dat het beter maakt.
Ik vind plakshot heel leuk (blijkbaar een biecht?).
Ben je zelf havermelkelite dat je deze look wel leuk vindt?
Als geboren Tukker ga ik nog steeds zo stuk om dat filmpje dat hij in Almelo is; âen andere achterlijke regioâsâ, âACHTERLIJKE REGIOOOOOOOOOOOâS?
â.
Ja is dit een parodie op Schaamteloos Randstedelijk? Ik luister/kijk dat niet maar dat leek mij de insteek.
Ik vrees van wel, heb net ook bij mijn man gepitcht (niet voor het eerst) dat hij een gouden oorringetje neemt maar hij wil niet ![]()
Succession op negeer en Succ en Kendall en Shiv en SuccessionHBO en Roman en ![]()
Zo was er ook in het vorig seizoen een heel goed stukje over vluchtelingen. Allemaal gekukszoekers en uitzuigers. Maar zelf zou ik idd wel met mijn hele familie naar een fijn land willen en daar een huis hebben als we uit Nederland zouden moeten vluchten.
Ja vind die interviews altijd heel goed maar had hij niet ook een programma waarin hij ging âtoneelspelenâ met een nerdy huisgenoot die de hele tijd op de bank zat ofzo? Vind dat echt cringe ik ieder geval, dacht dat dat plakshot was en dat met die interviews voxpop oid
En bij die randstedelijke sketch had ik eerst niet door dat het een sketch was haha, ik voer onironisch wel eens dit niveau gesprekken
Daarom dacht ik omg wat een leuke look van Roel. Maar ik vind iedereen met een gouden oorring meteen helemaal hotâŠ
ik heb van een vriendin een stekje van een tomatenplant gekregen en het maakt echt iets in me los? Ineens weet ik wat dieven is en zit ik filmpjes te kijken over een vertical string trellis. Ben echt helemaal hyped iets eetbaars te groeien!
Ik had net een stress relief massage en stond daarna in de rij voor brood van 8 euro omringd door irritante mensen en daarna had ik een verkeersruzie
kan gelijk weer een massage gebruiken
Poging 2 om rijbewijs te halen nadat ik een aantal jaar terug het uit angst laten liggen heb na mijn theorie te hebben gehaald. Nu theorie aan het herhalen zodat ik dat deze week kan gaan doen. YeeyâŠ
Helaas⊠Het enige wat die van mij wilde was een snor laten staan op vakantie. Daar heb ik toen een collage van gemaakt en naar zn vrienden gestuurd en die pakken de collage er nog regelmatig bij als ze willen lachen
Terwijl het echt super leuk stond maar nu wil hij dus ook geen snor meer
Succes!
Ik moest zaterdag zo lachen in de trein. Ik heb een verticale labret dus zoân klein jongetje zegt ineens tegen mij: mevrouw u heeft een spijker in uw lip zitten.
![]()
Ik gooide net een zakje nootjes door mijn salade en tijdens het eten kwam ik er achter dat er stukjes chocolade in zitten. Is verrassend lekker eigenlijk.
Mijn nicht noemt het een âoorbel in je lipâ en ik heb ook oorbellen in mijn neus. Ik vind kinderen zo schattig (als ik ze na een tijdje weer terug naar hun ouders kan schuiven)
Dan doe jij het beter dan ik. Ik heb een soort sperziebonen in een bloempot en er groeit hartstikke veel groen uit, heb al de hele week een beetje aan die stengels zitten trekken maar ik heb nog geen teken gekregen dat de bonen klaar zijn. Misschien eens googlen