Je kan ook ‘gewoon’ buikgriep hebben. Noro is een van de virussen die buikgriep veroorzaakt.
Dat is echt de hel. Het gaat over maar tijdens zo’n aanval weet je idd niet waar je het zoeken moet. Sterkte!
‘Je bestestellig gaat als eerst volgende de deur uit’ aldus het restaurant. We zijn nu al 40 min verder en ik heb nog niks Het restaurant is dus ook al gesloten nu dus wtf. Ik heb na 4 uur vliegen en vertraging echt zo’n erge trek maar ben ook zo moe. Kan echt wel janken want ik wacht nu dus al bijna 2 uur.
Sterkte! Ik heb dat ook gehad en ben er achteraf gezien veel te lang mee door gelopen. Echt de hel. Hopelijk komt het niet terug en trek anders weer aan de bel
Bahh zo rot inderdaad! Natuurlijk fijn dat het goed onderzocht is maar om met zoveel pijn in de auto te moeten stappen en in een wachtkamer te zitten is wel echt het laatste waar je dan zin in hebt! Ik hoop dat de pijn inmiddels een klein beetje gezakt is. Sterkte!
Er zit een zeer ongelukkige jonge ekster in de tuin, en ik zie het somber voor hem in. Ik vind eksters echt eikels, maar zo’n jong ding kan er ook niks aan doen dat het in het verkeerde nest geboren is. Maar de dierenambulance doet er niks mee en nu zit hij daar zo zielig te zitten en weet ik niet wat ik ermee moet doen.
Deze oma is net een uur gaan fietsen op mijn elektrische fiets
, theetje gedronken op een terras en een maaltijd voor vanavond gehaald bij de groenteboer.
Living the granny life 🫶
Pfff ik heb vier best wel grote zakken vol met kleding weggedaan en nog steeds naar mening teveel kleding. Op naar ronde twee om uit te dunnen hopelijk daarna volhouden om niets meer te halen.
@Blush oo dit is zo leuk. Heb avn het weekend voor het eerst electrisch gereden. Echt een verademing! Was echt leuk.
Er zit bij mij in de buurt een vogelopvang. Hier heb ik al een aantal keer vogeltjes naartoe kunnen brengen die mijn katten meegenomen hadden. Misschien zit er bij jou in de buurt ook wel een vogelopvang?
Net voor het eerst met m’n cruiser (soort skateboard) naar buiten gegaan en vond het zooo spannend. Niet eens zo bang om te vallen, maar ik woon midden in de stad dus vind het dan een heel naar gevoel dat iedereen kan zien hoe ik zit te klungelen. Maar niet gevallen, had uiteindelijk een semi-rustig stukje gevonden, en heel blij/beetje trots dat ik toch ben gegaan
Ik heb het twee jaar geleden eens opgelopen in de trein. Nog trauma’s van
Ik was gisteren in de sportschool en er was een jongen die ik zelf nooit eerder heb gezien maar ik heb nog nooit zo vaak met iemand een blik gewisseld. Toen ik weg ging gaf ie me een zieke knipoog, kreeg het er helemaal warm van. Baal écht dat ik niet z’n nummer heb gevraagd. Ben bijna in staat om het personeel te vragen of ze hem kennen en wanneer ie vaak sport maar gaat me net iets te ver. Vorige week net een heel pleidooi gegeven dat ik niet geloof in liefde op het eerste gezicht maar zo voelde dit wel .
Volgende keer gewoon eropaf!!
Ik heb om mezelf te motiveren om meer warm te eten 's middags een bentobox voor mezelf gekocht en nu heb ik het YouTube-genre Japanse moeders die laten zien hoe ze bentoboxes maken en tussendoor een soort weekvlogs doen ontdekt, echt fantastisch
Volgende week op dezelfde tijd gaan sporten, misschien bedenkt hij dat ook
Ja ben alleen twee weken weg op vakantie. Maar goed, sport normaal mega laat dus ga mezelf deze week wel in de spits begeven, misschien dat ie rond die tijd sport.
Ik was op een festival een hardstyle tent binnen gewandeld. Eigenlijk ging ik hier nog best goed op en ik was helemaal nuchter
Heerlijk zo’n lang weekend😍
Ja echt zo genieten he! Super jammer dat de periode met alle feestdagen weer voorbij is
Ja omg ik ook extra. Zo’n mega gezellig weekend gehad, nu alweer heimwee