Wat je even kwijt wil #65

Ik heb altijd mixed feelings over die Roel Maalderink (wie kent hem niet?!) van die filmpjes, soms vind ik het erg leuk en andere keren weer 100% kut. Altijd zo’n heel degelijke uitstraling ofzo.
Maar zag net op Twitter een parodie achtig filmpje waarin hij een randstedeling moest voorstellen en ik dacht serieus van oh zo ziet ie er nog best leuk uit

Maar denk eigenlijk dat deze look een grapje is

4 likes

Nou, mijn rare buikgriep of whatever it is, is nog steeds aanwezig. Vandaag heb ik er echt zoveel last van gehad omdat ik drie ministukjes rauwe paprika op heb, en blijkbaar moet je echt geen rauwe groente eten als je een buikvirus hebt. Had ik graag eerder geweten want ik verga al de hele dag van de ellende :sob:

4 likes

Ik zou gister of vandaag ongesteld moeten worden en ik ben het niet geworden. En opzich is dat niet raar want ik heb veel stress enzo maar ik haat het gewoon dat het niet komt

Me :raising_hand_woman:t4:

42 likes

Haha ik vroeg me al af of het sarcasme was, nooit van gehoord!

20 likes

ja ik heb hetzelfde bij hem! ik vind die straatinterviews meestal heel goed en grappig maar de rest van zijn filmpjes vind ik verschrikkelijk saai

5 likes

Haha ja ik dacht al waarschijnlijk kent niemand hem omdat hij zo boring is maar hij heeft ook een programma (plakshot) en nouja zie veel van die filmpjes op Twitter maar kennelijk ben ik een niche :rofl:

2 likes

Heb nog nooit zoveel redbull gedronken als in de afgelopen dagen, bleh moet er echt mee stoppen maar ben telkens kapot. Nu drink ik bullet energy en het is zo goor. Die sugar free one, alsof dat het beter maakt.

3 likes

Ik vind plakshot heel leuk (blijkbaar een biecht?).
Ben je zelf havermelkelite dat je deze look wel leuk vindt?

6 likes

Als geboren Tukker ga ik nog steeds zo stuk om dat filmpje dat hij in Almelo is; “en andere achterlijke regio’s”, “ACHTERLIJKE REGIOOOOOOOOOOO’S? :scream:”.

2 likes

Ja is dit een parodie op Schaamteloos Randstedelijk? Ik luister/kijk dat niet maar dat leek mij de insteek.

4 likes

Ik vrees van wel, heb net ook bij mijn man gepitcht (niet voor het eerst) dat hij een gouden oorringetje neemt maar hij wil niet :smiling_face_with_tear:

6 likes

Succession op negeer en Succ en Kendall en Shiv en SuccessionHBO en Roman en :sleeping:

3 likes

Zo was er ook in het vorig seizoen een heel goed stukje over vluchtelingen. Allemaal gekukszoekers en uitzuigers. Maar zelf zou ik idd wel met mijn hele familie naar een fijn land willen en daar een huis hebben als we uit Nederland zouden moeten vluchten.

8 likes

Ja vind die interviews altijd heel goed maar had hij niet ook een programma waarin hij ging “toneelspelen” met een nerdy huisgenoot die de hele tijd op de bank zat ofzo? Vind dat echt cringe ik ieder geval, dacht dat dat plakshot was en dat met die interviews voxpop oid

En bij die randstedelijke sketch had ik eerst niet door dat het een sketch was haha, ik voer onironisch wel eens dit niveau gesprekken :sunglasses: Daarom dacht ik omg wat een leuke look van Roel. Maar ik vind iedereen met een gouden oorring meteen helemaal hot…

3 likes

ik heb van een vriendin een stekje van een tomatenplant gekregen en het maakt echt iets in me los? Ineens weet ik wat dieven is en zit ik filmpjes te kijken over een vertical string trellis. Ben echt helemaal hyped iets eetbaars te groeien!

21 likes

Ik had net een stress relief massage en stond daarna in de rij voor brood van 8 euro omringd door irritante mensen en daarna had ik een verkeersruzie :thumbsup: kan gelijk weer een massage gebruiken

12 likes

Poging 2 om rijbewijs te halen nadat ik een aantal jaar terug het uit angst laten liggen heb na mijn theorie te hebben gehaald. Nu theorie aan het herhalen zodat ik dat deze week kan gaan doen. Yeey…

37 likes

Helaas… Het enige wat die van mij wilde was een snor laten staan op vakantie. Daar heb ik toen een collage van gemaakt en naar zn vrienden gestuurd en die pakken de collage er nog regelmatig bij als ze willen lachen :angry: Terwijl het echt super leuk stond maar nu wil hij dus ook geen snor meer

2 likes

Succes!

4 likes