Wat je even kwijt wil #65

Veel stomen!

3 likes

Ik heb een hotel geboekt voor de verjaardag van mijn vriend tussen Gent en Brugge in. We gaan dan eerst in Brugge rond wandelen en de volgende dag naar Gent en daar een chocolaterie tour doen. Helemaal zin in en een leuke uitgave van vakantiegeld want ik ga ook net zo hard genieten!
Het is een verassing voor hem, maar heb nu al moeite om mijn mond te houden haha.

50 likes

Ik vind oude mensen die weer relaties krijgen altijd zo leuk. Volgens mij zijn die ook gewoon minder kieskeurig en gaat het meer om de gezelligheid ipv uiterlijk/ambities etc.

12 likes

Oh wat leuk! Zou je willen delen welk hotel het is? Ik zoek ook nog zoiets en dit klinkt super leuk

2 likes

Een collega heeft een meeting ingeschoten: ‘naam project finishing tash’ en het duurde even voor ik doorhad wat er stond

15 likes

Ik snap het niet. :pleading_face:

2 likes

Touch

8 likes

Mijn hemel ik heb er net zo lang naar zitten staren zonder het te begrijpen haha

14 likes

Tegenover mijn moeder is een verwarde man komen wonen en hij heeft zojuist bij haar aangebeld. Of hij binnen mocht komen omdat hij eenzaam is. Dat liet ze niet toe, maar ze heeft wel op het portiek gesproken met hem en toen heeft ze hem adviezen??? gegeven over vriendschap. Daarna heeft hij aangegeven dat hij haar vanaf nu gaat bewonderen waarna ze naar binnen is gegaan. Ik ben nu echt boos op haar dat ze die man uberhaupt aandacht heeft gegeven en dat liep echt uit op een dikke discussie aan de telefoon waarbij ik hem af en toe hoorde aanbellen op de achtergrond. Ik ben echt zo kwaad op haar want het is echt mega gevaarlijk? Ben echt in staat om er naartoe te gaan want ik ben echt bang dat hij straks achter haar aan naar binnen loopt of iets anders doet.

Edit : Ik bedoel hier niet mee te zeggen dat ik verwarde personen gevaarlijk vind. Het gaat om deze specifieke man.

1 like

Mijn moeder heeft een keer een dakloze man mee naar huis genomen, in de auto (zonder dat ze haar telefoon bij zich had) en laten douchen bij ons thuis en hem daarna geld gegeven.
Echt lief! Maar ik zei wel tegen haar van wil wel dat je een telefoon bij je hebt in die situaties.

11 likes

Oh ook zo link! Ja het kan echt zo snel fout gaan. Gelukkig dat het bij jouw moeder ook gewoon met een sisser is afgelopen. Het is natuurlijk ook heel lief, maar je kan echt niet iedereen vertrouwen en dat lijken ze soms gewoon niet te beseffen

Nou je kent hem niet toch, dus hoe kan jij nou oordelen of iemand wel of niet gevaarlijk is op basis van een post? Hij woont er toevallig al een x aantal jaar en ik weet toevallig wel dat je voor hem moet uitkijken.

1 like

Ja dat zal het vast zijn. “Tegen over komen wonen” hoeft toch niet gister te zijn? Het was eind 2021

1 like

Oh nee dat helemaal niet. Juist in de buurt van mijn ouderlijk huis wonen heel veel mensen begeleid en dat is nooit een een probleem geweest. Mensen zijn mensen, en ook gewoon heel gezellig. Alleen deze man is gewoon een nare dude, maar ik heb het gewoon niet goed verwoord in mijn eerste post dus dat ga ik even aanpassen

@Calypso Zeker! Soms is ze gewoon te goed voor de wereld en ben ik wellicht te beschermend naar haar toe. Ik was er ook niet bij en kreeg van mijn zusje allemaal appjes van vlagen die ze van het gesprek opving en daar schrok ik van.

4 likes

Mn plannen waren afgezegd dus toen ben ik chaggie de stad in gegaan. En nu zit ik op het terras naast 2 hele stoere mannen (qua uiterlijk) en ze praten met elkaar over hun kleine hondjes. Een heeft ook 2 van die mini fluffy beesten op schoot. Helemaal cute dit ben gelijk minder chaggie.

32 likes

Ik heb je een berichtje gestuurd :slight_smile:

4 likes

Het werd steeds erger en niks wat ik deed hielp. Blijkt het veroorzaakt te worden door een virus waar ik niks tegen kan doen en kan nog wel 6 weken duren voordat t weg is :sob: :sob: :sob:

Voel me echt super onzeker erdoor en t jeukt op plekken waar ik mezelf niet kan insmeren. :face_holding_back_tears:

2 likes

ik ga morgen naar een conferentie en zou eigenlijk samen met een collega gaan, maar die moest helaas last-minute afzeggen

jammer maar prima, love in m’n eentje de hele dag rondstruinen

nu is er iemand die ik heeeeeel vaag ken (lees: 2x gezien lang geleden en toen niet echt gesproken, het is niet iemand via werk) die het kaartje wil overnemen en ik krijg net haar nummer doorgestuurd van die collega

ja helllll to the no dat ik daar de hele dag mee ga optrekken, ik ga lekker alleen tschĂŒss

13 likes

Ik heb 3 (waarvan vandaag best een intensieve) diensten achter elkaar gewerkt en ik ben echt moe, fysiek en mentaal, en moet morgen nog een keer. Ik snap oprecht niet hoe mensen in de zorg 36 uur werken en 32 snap ik eigenlijk ook al niet.

7 likes

Ik krijg op Insta telkens kledingreclames van Bonprix en ik zie super veel leuke dingen de hele tijd, haha OMG’en mag.

25 likes