Same! Edit: en een kruising tussen een plissérok en culottes, zodat het lijkt alsof je een rok aan hebt, terwijl het makkelijker fietst, van een of ander Pools merk.
Ja op het plaatje is alles echt leuk, maar de meeste pasvormen zijn een beetje off helaas
Ik zag net een tiktok waar stond dat 2006 zet zo ver weg is als 2040
Dit gaat me wakker houden vannacht
Oh dit herken ik niet zo. Heb best wel wat dingen van hun vooral jurken en bh’s. Ik heb een wat grotere maat en ik slaag vrijwel altijd.
Bah zo naar gedroomd over mijn werk en nu moet ik werken z🥲 totaal geen zin in
Als iemand vissen wil helpen, er zijn er de laatste tijd best veel bij de visdeurbel. Ik heb vanmorgen ook al een paar keer op de bel gedrukt.
Eeeeey is die weer online?
O leuk!
Vorig jaar zat ik zo’n vier uur met een bepaalde collega in de auto en dat was echt zo gezellig met hem. We hebben echt urenlang het plaatsnamenspel gespeeld, soms met een kwartier pauze tot we weer iets bedachten. Nu zou ik weer met hem rijden en verheug ik me oprecht al weer hierop, maar nu is last minute de autoindeling veranderd? Vind het echt jammer
M’n koffers zijn ingepakt, nu de laatste zooi nog opruimen (dat voelt altijd als het meeste werk) en morgen verhuizen naar Berlijn!!!
Met ongeveer twee weken mijn eigen appartement
Morgen een dagje naar rock am ring en heb er echt zin in! Vind het ook heel spannend omdat het mijn eerste festival is
Het is even heel kut, maar daarna is het klaar en ben je blij dat je gegaan bent! Succes!
Ik moet poetsen maar ik heb echt geen zin maar er ligt overal kattengrit en ik erger me aan de rotzooi. Kon dit maar in een vingerknip…
En ik luister radio en stupid girl van Garbage wordt gedraaid en het klinkt steeds alsof iemand met een rietje het laatste beetje drinken uit een glas drinkt. Heel raar
Ik zit al de hele tijd in m’n hoofd met “P for papas! It’s a papas party!”
Shout out naar de FF’ers die het herkennen
Oke het duurde dus ook echt 4 uur ofzo maar alles is geregeld en ik ga nu mn sleutels wegbrengen. Morgen mn fietsje nog en dan gone!!!
Oke ik kan mn sleutels niet inleveren want het kantoor is dicht. Ik had nog gevraagd of het morgen kon en dat kon absoluut niet. Maar nu wordt het alsnog morgen I guess? Ben boos
aw, zo lief! We hebben veel met elkaar meegemaakt hier de afgelopen 10 jaar!
Godver hem je je naam veranderd mot ik hier weer aan wennen.
Nou kaartjes voor Pinkpop in 20 minuten verkocht… Wel stuk onder de oorspronkelijke prijs maar iets terug is beter dan niets terug . Bitterzoet maar het is niet anders. Hopelijk is de line up volgend jaar wat
Je kan het altijd via ticketswap proberen! Heel vaak als het evenement dichtbij komt verkopen veel mensen de kaartjes voor echt een stuk goedkoper.