Wat je even kwijt wil #65

Ik bedoelde dat ik m’n eigen tickets daar had verkocht :grimacing:. Maar met 305 kaarten aangeboden gelukkig heeel snel!

1 like

Oooo! Wat relaxed dat het zo snel is gegaan. De line-up dit jaar is ook wel echt ruk :frowning: Hoop ook dat het volgend jaar beter is.

2 likes

Robotstofzuiger

3 likes

Hahaha smaken verschillen, er kwamen best wat dingen waar ik van hou zoals QOTSA, RHCP, war on drugs, Black Keys, Editors etc. Vind het wel jammer dat ik die laatste 3 moet missen want die zag ik nog nooit.

Maar ik heb wel goede hoop op de Foo’s volgend jaar. Duimen dat ze volgend jaar een volle Europese festivaltour doen :crossed_fingers:

3 likes

Ik denk dat Dolly, de kat, echt bizar boos zou worden als ik zo’n ding zou aanschaffen. Ze houdt niet van indringers.

Wist niet dat je ging verhuizen maar vet. Veel plezier op je nieuwe woonplek toegewenst!

1 like

Voor de kenners uit het kattentopic wel bekend: mijn poezenkind. De veroorzaker van al het kattengrit geweld

Ja nou en, jij houdt niet van stofzuigen :joy:

3 likes

@Luzarl succes met verhuizen en hou ons op de hoogte :heart::heart:

2 likes

Ik zou naar een technofestival gaan volgende maand maar ik ben zo blij dat ik dat mijn kaartje heb verkocht want het is echt niet mijn ding. Ben ook echt een saaie introvert en als ik zie waar het in de groepsapp allemaal over gaat denk ik echt dat ik me zo niet chill had gevoeld daar :joy::joy: In zo’n hele groep met drukke mensen die ook nog 1/2 dagen willen afteren hahaha holy shit

2 likes

Haha dit is echt altijd de tijd van grote verschillen in outfits. Leuk om op het station rond te kijken.
De helft in kort broekjes, jurkjes, T-shirts en geen jas. De anderen in een lange broek, truien, lange jassen :joy:

19 likes

Shoplog!

6 likes

James Blunt is er ook zo een

@Luzarl Spannend moment! Goede reis morgen! En het aanbod staat, hit me up als je wat wilt gaan drinken oid :smiling_face: :clinking_glasses:

4 likes

Ik vind eigenlijk dat alle forummers met katten er even een moeten maken

2 likes

Ik moet elke keer lachen als ik bedenk dat mijn 3-jarige haar nieuwe knuffel Albert heeft genoemd.

35 likes

Nee.

3 likes

Whoaa ik had vanavond zo’n dikke vlam in de pan en ik deed eerst gewoon helemaal niks behalve rondjes draaien om mezelf whaha. Zo stom, maar het is goed gegaan, alleen de afzuigkap is nu helemaal zwart.

9 likes

Hahaha ik luister de nieuwe aflevering van schaamteloos randstedelijk en het gaat even over ellegirl magazine en het forum.
En er wordt ook een verhaal aangehaald dat er eens in stond, dat ik me ook nog zo goed kan herinneren. Over een meisje die niet wist dat ze zwanger was en toen ineens aan het bevallen was op de wc. Dat had echt veel indruk op mij gemaakt.

6 likes

Kan iemand mij helpen duiden waarom die podcast zo irritant is??

9 likes

Wait er is een podcast over EGF??? Damnnn

Zit diegene ook nog hier dan?

4 likes