Hoe is dit gegaan verder? Ben je alweer op de goede weg?
Ja ben al in Duitsland! Thanks!
Zou ik heel erg waarderen, maarja dit is zoân beetje mijn niveau.
Sta op rock am ring en er is nu een âverrassingsactâ. Een Duitse schlager zanger ofzo van 75 jaar en echt iedereen gaat los ![]()
Is het geen Mambo Kurt?
Nee Olaf der flipper?
Ik weet niet waarom maar zit hier hardop om te lachen. ![]()
![]()
Zo droog. Viel SpaĂ!
Hahaha die heb ik ook ooit live gezien, was vroeger lid van âdie Flippersâ en nu solo verder als Olaf der Flipper ![]()
![]()
Niks leest lekkerder dan met Rail Away op de achtergrond.
Kan me normaal niet concentreren op boeken, maar als ik dat kijk wel, geeft me echt precies de juiste slome vibe.
Dat heb ik net wielren-etappes op tv waarin niets gebeurt en de commentators dus veel zwijgen, maar je wel constant dat monotone geluid van die helicopters en motoren hoort: pure ontspanning.
@usernameerror haha ja was ook heel grappig. Tussen 2 acts zegt ineens iemand vanwege hebben een surprise act en noemt zijn naam.
En ineens iedereen schreeuwen en naar voren lopen bij het podium.
Hij heeft zijn nummer dankeschön volgens mij wel 3 keer gespeeld haha
Op âde Belgâ, ik vind die vaak wat zwijgzamer. Maar het lekkerste is het als de commentaarverbinding is uitgevallen. ![]()
Die band heeft blijkbaar 46 albums gemaakt! DayumnâŠ
Ben toch wel blij met mijn oma telefoonhoes. Mobiel vandaag op de straat gevallen en hij is nog als nieuw ![]()
Dat is ook zonder oma mobielhoes, maar met normale hoes ook hoor.
Godveeeeer ik had een pak ijskoffie gekocht omdat ik hier had gelezen dat je dat lekker in je melkschuimer kan doen, maar ik heb m gescand, betaald EN TOEN ACHTER GELATEN ![]()
![]()
Ah ik zag net hoe een thuisbezorger zijn fiets werd gejat
Het ging ook super snel, hij is er heel hard schreeuwend achter aan gerend, maar de dief fietste keihard weg.
Laat me gewoon ff opgelucht zijn ![]()
Haha het is wat met die ijskoffie. Laatst al iemand die de melkopschuimer per ongeluk op warm had gezet. Dat was ook geen succes. ![]()
Hahahaha dat zou mij kunnen overkomen