Altijd dat DUIDEN van ze wat gewoon eigenlijk het navertellen van een New Yorker artikel is echt I can’t
Ik heb gisteren onkruid getrokken uit de tuin van mijn zus en ik strompel echt van de spierpijn.
Ik vier dit weekend mn verjaardag en had alvast wat mokka gebakjes gehaald. Dus zit nu een mokka gebakje naar binnen te werken en mezelf kennende neem ik er ook een voor ontbijt.
This is why I can’t have nice things
Proost!
Ik heb een ketting gekregen met een kaartje erbij , daarin staan hele lieve dingen die mijn vader nooit hard op zal uitspreken. Ik had tranen in mijn ogen.
En nu huil ik een beetje(ik ben nu alleen) omdat ik het stom vind dat wij/ik nooit echt met elkaar praten of elkaar een knuffel geven.
Echt een fijn kado maar ook een beetje pijnlijk omdat ik nu besef hoe weinig ons gezin over emotie of gevoelens praten
Dat zou een perfect iets zíjn, maar ik ben dit zo gewend vanuit mijn opvoeding dat ik dit enorm lastig kan. Hier loop ik ook wel vaak tegen aan en heb meermaals therapie gehad waarin dit terug kwam. Maar dit is al heel wat! Ik ga morgen míjn vader een bericht sturen en hem nog eens bedanken.
Ja en alle ‘duiding’ is kapitalistisch systeem
Whaha ik zie op Twitter iets voorbij komen van de Testicular Cancer Awareness Foundation en ze hebben een podcast die ‘It Takes Balls’ heet. Dat vind ik dan wel weer een hele scherpe
Succes! Wat ga je daar doen?
Ik ga zo blij zijn als het straks 3 uur is. De hele week is het al een op-mijn-tenen-lopen-week, waardoor ik alle leuke weekendactiviteiten al heb moeten schrappen.
Ja en het gaat alleen maar over de media/culturele sector. De andere sectoren bestaan niet.
De schara podcast🩷
Ik herken artikelen van Doortje in de Volkskrant ook altijd zonder dat ik haar naam heb gezien. Gaat altijd over YouTube, influencers, tiktok. Verzin eens wat anders.
Ja ben ook benieuwd. Ik ga straks naar de podcast luisteren
Dat het een community was waar je hulp kon vinden voor je eetstoornissen en andere mentale issues
Ja ik dacht al lol… You weren’t there
Zou eerder mentale issues krijgen van het forum destijds
Dit en @MadameMignon er waren ook automutilatie topics en aankomtopics voor mensen met eetstoornissen. Het ging er echt wel heel veel over. Ik zat ook veel in die topics
@MadameMignon classssic doortje smithuijzen, de podcast klinkt echt als de monica geuze fanpodcast maar dan zonder monica geuze
Omgg tokio hotel op de radio baby soy is blij
Vorige week stonden mijn man en ik in de rij bij de wasstraat en kregen toen woorden/ruzie met iemand die later aan kwam rijden en vond dat wij niet goed in de rij stonden en hij probeerde toen voor te dringen. Hij begon toen te schreeuwen, dus daar reageerde ik op en vervolgens bedreigde hij ons/mijn man door te zeggen dat hij uit moest stappen en dat hij heel zijn k*nkerkop zou verbouwen.
Ik heb echt nog een bijna 2 uur daarna nog zitten trillen van woede en angst, uiteindelijk zijn we ook ergens anders heen gereden.
Merk dat ik nu na een week nog steeds veel mee bezig ben en het me echt niet lekker zit. Dat ik ook steeds kijk of ik die auto of die gozer zie. Ik heb helaas geen kenteken op geschreven, gewoon door de boosheid niet aan gedacht. Twijfel ook echt of ik hier niet nog iets mee kan