Ah ik zag net hoe een thuisbezorger zijn fiets werd gejat
Het ging ook super snel, hij is er heel hard schreeuwend achter aan gerend, maar de dief fietste keihard weg.
Laat me gewoon ff opgelucht zijn ![]()
Haha het is wat met die ijskoffie. Laatst al iemand die de melkopschuimer per ongeluk op warm had gezet. Dat was ook geen succes. ![]()
Hahahaha dat zou mij kunnen overkomen
O man, ik heb ze nog een keer live gezien in Ahoy en een album gewonnen bij 3fm bij het programma van Michiel.
Rip mijn th kindertent.
Dit weekend heb ik reünie weekend van scouting, en ik heb er zó veel zin in ![]()
Stond net 10 minuten naar mijn aquablauwe urine in de wc te staren, mezelf afvragend waar dat nu ineens weer vandaan komt… maar het was natuurlijk gewoon het toiletblokje
Hahha ik heb elke ochtend dat het water groen is, blauw blokje en plas
eerste keer keek ik ook een beetje vreemd.
De binnenstad van Utrecht kleurt vandaag gay. Al mensen gezien met een regenboogvlag als cape, een elfje en een dragqueen. ![]()
Haha ja mijn eerste gedachte was heb ik gisteren cocktails gedronken nee toch??

Hahaha ![]()
Heb dat wel ooit gehad, avond blue curacao gedronken en de dag erna blauw/groene poep ![]()
Ik eet zo’n lekkere arepa in het zonnetje
en heel leuk dat ik nu een tuin heb maar het is zo verwilderd. Weetniet of ik dat zelf kan fixen, ik kan alleen grasmaaien :’)
Elke keer als de bovenburen bij mijn kantoor douchen/doortrekken gaat onze wasbak borrelen.
Hoop zo dat er nooit iets omhoog komt
Ah jawel dat kun je wel! Zeker als het verwilderd is gewoon eerst snoeien en daarna kijken wat je overhoud
Vaak wijst dat wel op een verstopping ergens, dus zou er misschien wel wat aan doen voordat het helemaal foute boel is.
Dan bel ik de huisbaas wel. Is voor ons gelukkig maar een kantoor. Voor die boven ons is het hun appartement
Ik zit met mn kind (nee heb geen kinderen maar werk als au pair) in de speeltuin en hij ratelt maar door in kinderDuits (hij is 5) en ik kan er echt niks van maken. Dit is echt een groot succes
gelukkig vertalen de andere kinderen een beetje wat hij bedoelt maar nu ben ik dus alleen (en ja het is vast fout om dan op je tel te zitten)
Ik zit op het terras te eten en een vogel heeft op mn moeders hoofd gepoept. Prachtige dag nu al.
oh no ik heb ineens heeele heftige diarree en ik heb zo een date
(en daarvoor moet ik ook nog een uur in de trein zitten)
snel remmers gekocht, hoop zo dat dit snel werkt ![]()
Ik vond net een dode baby merel in de tuin
hopelijk red de andere het wel