Ik zit in de trein naar Zwolle en er is rond Arnhem iets gebeurd waardoor de treinen niet verder rijden, maar op alle borden staat gewoon Zwolle. Ik heb nu stille hoop dat ze alsnog gewoon kunnen doorrijden want ik heb anders maar 3 minuten voor mijn overstap met 2 enorm zware koffers
Je kan de wasstraat eventueel bellen die moeten camerabeelden hebben mocht je er wat mee willen doen. Wat naar zeg, wat bezielt mensen snap dat je je onveilig voelt door zo’n laffe bedreiging.
Oh wat naar zeg! Ik woon vlakbij een grote wasstraat en op mooie dagen is het vaak ook druk. Ik heb toen ook een aantal keer vechtende mensen gezien omdat mensen geen geduld hebben en asociaal zijn. Maar zij pakken het nu anders aan. Zij hebben een werknemer die dan zo’n geel/oranje hesje draagt en de rij met wachtende auto’s in de gaten houdt en stuurt. Zodat het eerlijk gaat.
Ik zou misschien ook contact opnemen met de carwash en het bespreken.
Ik ben om de line-up dus ook niet gegaan. Sinds 2015 ga ik dus elk jaar (met uitzondering van de coronajaren), maar dit jaar voel ik hem niet met deze artiesten.
Wow mensen die vechten om hun auto te wassen, onze ooit blauwe auto staat onder een boom te huilen van dit bericht.
En @Mrs.Fraser wat een rotte en nare ervaring. Zou zeker een melding maken als dat helpt. Ben je bang om diegene tegen te komen of meer een algemeen rotgevoel?
Het is meer een algemeen rotgevoel hoor, denk ook niet dat die gek mij nog zal herkennen. Kwam ook over als een type die dit vaker doet.
Op een gegeven moment liep ie ook terug naar zn auto en boog voorover naar de pasagiersstoel/handschoenenkastje en dat vond ik ook wel echt eng. Dacht toen echt dat ie een wapen pakte ofzo.
Dat van die melding is misschien wel goed inderdaad.
Ja ik zag gewoon mannen uit hun auto stappen en met elkaar op de vuist te gaan en hun kinderen zaten dan nog in de auto!!
Jeetje, iemand is naar zo’n workshop met master your mindset enzo. En diegene is zó overdreven aan het posten #goals #dreamscomingtrue #justwaitforit
Bedankt hiervoor, dit vind ik echt fantastisch
Hoe is dit gegaan verder? Ben je alweer op de goede weg?
Ja ben al in Duitsland! Thanks!
Zou ik heel erg waarderen, maarja dit is zo’n beetje mijn niveau.
Sta op rock am ring en er is nu een “verrassingsact”. Een Duitse schlager zanger ofzo van 75 jaar en echt iedereen gaat los
Is het geen Mambo Kurt?
Nee Olaf der flipper?
Ik weet niet waarom maar zit hier hardop om te lachen. Zo droog. Viel Spaß!
Hahaha die heb ik ook ooit live gezien, was vroeger lid van “die Flippers” en nu solo verder als Olaf der Flipper
Niks leest lekkerder dan met Rail Away op de achtergrond.
Kan me normaal niet concentreren op boeken, maar als ik dat kijk wel, geeft me echt precies de juiste slome vibe.
Dat heb ik net wielren-etappes op tv waarin niets gebeurt en de commentators dus veel zwijgen, maar je wel constant dat monotone geluid van die helicopters en motoren hoort: pure ontspanning.
@usernameerror haha ja was ook heel grappig. Tussen 2 acts zegt ineens iemand vanwege hebben een surprise act en noemt zijn naam.
En ineens iedereen schreeuwen en naar voren lopen bij het podium.
Hij heeft zijn nummer dankeschön volgens mij wel 3 keer gespeeld haha