Kutzooi. Door jouw post kijk ik pas naar hoe warm het morgen is en ik heb ook mijn eerste werkdag😭 Nog een kledingcrisis hier.
Succes morgen!
Kutzooi. Door jouw post kijk ik pas naar hoe warm het morgen is en ik heb ook mijn eerste werkdag😭 Nog een kledingcrisis hier.
Succes morgen!
Maar je kunt een white mocha met een pompje chai bestellen en dat is nagenoeg hetzelfde!
Ja dit dus! Er kan gewoon zo veel verschrikkelijks gebeuren, echt niet te doen die stress. Die van mij is nu bijna 14 en soms denk ik ook van damn, dit gaat een hele zware worden als hij er niet meer is.
Verder is de verantwoordelijkheid ook wel zwaar, helemaal nu ik op mezelf woon. Ik ben constant met hem aan het reizen naar mijn zusje zodat hij niet lang alleen zit en eigenlijk pas ik mijn hele week aan hem aan. Je kan ook nooit ergens lang blijven hangen of toevallig ergens crashen omdat hij anders te lang niet uit gaat. Terwijl het bij een kat het net iets makkelijker gaat denk ik
Ik heb echt een top avond gehad maar ben echt mega gaar en moe. Zou fijn zijn als je dat brakke gevoel kon skippen.
Hallo mijn kat ruikt toevallig HEERLIJK
M’n vriend had een kater en dan is ie blijkbaar wat emotioneler ofzo. Nooit echt gemerkt maar heb zelf ook wel dat ik alles veel grappiger kan vinden en veel sneller de slappe lach heb met een kater. Maar goed, we waren frozen aan het kijken (met onze dochter) en hij moest gewoon huilen toen Anna toch niet dood bleek te zijn, hahaha moest zo lachen
Door de vragen hierboven dacht ik toch echt dat je een huilende kat had?
Ik rook de hele tijd iets smerigs in de woonkamer maar kon niet gelijk plaatsen wat het was. Ik had een beetje verlept bosje bloemen staan dus ik dacht misschien is dit het en mijn hemel wat een stank kwam er uit dat water
Je moet ervoor zorgen dat de bladeren het water niet raken, dus de stelen onderin een beetje kaal maken. Blad wat het water raakt kan gaan rotten en dat stinkt mega erg, maar de steel heeft dat niet!
Ja dat zal het wel zijn geweest. Had wat dingen uit de tuin geplukt en niet heel precies alles afgehaald dus ik ga daar de volgende keer beter op letten want dit was niet te doen.
Er wordt een video aanbevolen op YouTube waarin een vrouw in stilte een pumpkin pie maakt alsof het 1700 nog wat is. Dus ze staat in klederdracht en in een of ander schuurtje, mixed alles met de hand en laat de taart bakken voor haardvuur. Im intrigued maar tegelijkertijd: waarom zou je jezelf dit aan doen jeez wat een werk
Ik kom net terug van een festival. We zijn een uur voor het einde vertrokken, scheelt zoooo veel drukte bij het weggaan. Binnen een half uur thuis! Blessed with my volwassen-denkende vriendinnen
De ganzen zijn weer terug, in hele groepen. Nee, ga weg. Die komen in hele volken 10 weken aankondigen dat het weer winter gaat worden, en vooral in de ochtend.
Mijn vriend moest met zijn brakke kop een beetje huilen om ‘Are you there god? It’s me, Margaret’ - een coming of age film met menstruatie als grootste thema
De muggen zijn ook weer terug, godjezus.
Wel wat anders maar er is ook een kanaal sitting and smiling. Het is precies wat het zegt, uren lang zitten en lachen.
Ben je nou je leerlingen aan het uitlachen? Niet zo aardig of wel?
Dit is niet uitlachen toch? Mijn jaar is niet compleet voordat een leerling een organisme een orgasme noemt.
En andersom, bij docentenuitspraken heb ik ook niet het gevoel uitgelachen te worden.
Ik ben ziek.