Wat je even kwijt wil #66

M’n buikspieren doen zoveel pijn van 't hoesten :smiling_face_with_tear: als er iemand tips heeft: ik sta overal voor open, alleen “niet hoesten” is geen optie haha. Probeer t hoesten nu wel dusdanig te verminderen door veel te drinken en op snoepjes te zuigen

Huffen (zie instructievideo’s op YT) om het efficiënter omhoog te krijgen en pijnstilling. Sterkte!

4 likes

Ik ben nu al 6.5 uur sociaal geweest, ik wil niet meer ik wil naar huis aaahhh :sob::sob: ik wil mijn bed in…

3 likes

Hilaaaarisch zat net op het terras en ik denk een vrouw van 25 jaar ouder dan mn vriend zat echt te flirten met hem joh :joy: knoopjes van dr jurkje opendoen en maar staren.
Echt grappig.

3 likes

46F3D265-D8B7-4B82-9BF8-23646314D677

15 likes

Ja toch een geruststelling als je eenmaal weet hoe je een chatgeschiedenis kunt downloaden!

5 likes

Ik vind zelf zo’n massagestoel fijner, minder persoonlijk ofzo maar wel ontspannen

2 likes

Nooit hoeven doen gelukkig maar kennis is macht toch :joy:

2 likes

Ah dit zijn echt van die situaties dat je je toch al een heel leven met hond had voorgesteld en je achterblijft met rare gevoelens. Hij is weer veilig, terecht, de mensen hebben m terug maar je droomwereld spat wel even uit elkaar?
Net als dromen over trouwen nog voor een eerste date of je huis inrichten in je hoofd terwijl je 150e staat :joy:

6 likes

Heeeeell no hahaha, als het een kat was dan wel :kissing_cat: je wilt toch niet ineens een HOND.

4 likes

Soms ontdek je nieuwe woorden bij het nakijken en zijn de woorden ook nog leuk gevonden: biervakmuts, homogemene (ging wel over de huidige maatschappij) en naardeel (was daadwerkelijk iets heel vervelends). :slightly_smiling_face:

22 likes

Man, ik zou 3 honden willen die zo aan kwamen lopen en echt 0 katten.

15 likes

Same

2 likes

Haha ik zou echt liever doodgaan. ELKE dag uitlaten. Nog erger als een kind. Liever 10 katten dan 1 hond. Ik vind honden overigens vaak best leuk maar dat aanhankelijke echt niks.

7 likes

Van mij mag elk beest aankomen lopen. Zelfs die rare vogel van @Karl_Lagerfeld is welkom.
(Ik bedoelde dat beest he niet dat ik karl een rare vogel noem)

3 likes

Sorry maar wat heb je aan een kat

3 likes

Sommige katten zijn best leuk maar dat zijn dan vaak die katten die nooit naar buiten mogen en daarom meer aan de mensen in huis hechten (heb ik het idee, ik ben geen expert ofzo) en dat vind ik dan weer zielig, dat ze nooit buiten komen.
Mijn kat is een egoist, die is de hele dag buiten d’r zelf aan t vermaken en zelfs na inmiddels 15 jaar moet ze me nog niet :skull:
Nee hoor, doe mij maar een hond. Dan voel je je nog geliefd in t leven LOL :joy:

1 like

Hahahaha heerlijk. Ik zou hier tijdens het nakijken denk ik smileys bij tekenen haha, doe jij wat?

2 likes

Ze vangen insecten.

2 likes

Ligt aan de kat, maar veel katten zijn heel aanhankelijk en willen graag knuffelen. Ze blaffen niet, stinken niet, hoef je niet uit te laten. Ze zijn grappig etc. etc .etc. Wat moet je met zo’n aanhankelijke stinkerd :upside_down_face: die je ELKE dag moet uitlaten. Maar ik heb dan ook goede ervaringen met katten en niet zoals @Hejira want dan is een kat hebben weinig aan lijkt me.

10 likes