Is wel echt een leuk jongetje die Priscilliano!
Jaa zo kun j3 overal wel liano achter plakken. Mark Rutteliano is de president van Italie.
Marco dan wel hè, anders geloven we het niet
Soy.peroliano is ook één van de vaste gasten op forumfeninarumialiano.it
haha ik heb dit toevallig van de week opgezocht want ik vond het ook een belachelijke naam, maar Priscilliano is blijkbaar al sinds het jaar 340 een naam: Priscilliano - Wikipedia
er is zelfs een christelijke stroming naar hem vernoemd, het priscillianisme ![]()
Maar dan hadden ze hem dus Priscilianus moeten noemen ![]()
Gelukkig is het geen Priscillianus geworden, zeg. Mijn god. Het had nog erger gekund.
ja niet als ze de italiaanse versie bedoelden haha
Dat kan niet, een naam eindigend op anus is zielig voor een kind.
Ik moet wel zeggen dat ik hem van al die kinderen wel t leukste vind. Maar hij is dus 11 en zij kent die andere vent die dus niet zijn vader is 12 jaar…
Oh haha ja weet ik het. Ze zei het zelf en ik nam het voor waar aan
Ben ik de enige die zich vandaag blegh voelt? Wat last van keel, hoofdpijn en vermoeid.
Duik zo maar lekker mijn bed in.
Ik had vanmiddag precies hetzelfde, alleen een mailtje van Belsimpel maar niks van T-mobile zelf. Heel gaar dit.
Ik heb een smsje gekregen. Heel random allemaal.
Ze zijn niet overgenomen, het is echt alleen een naamswijziging. Alsnog vage/niet bestaande communicatie hoor dat wel
Ja ik dacht ook wat is dit nou weer. Niks via de mail sms etc.
Die naam ook… alsof de CEO zijn kind van 8 maanden het heeft laten verzinnen.
Odido… serieus
Ik dacht ff dat ik gescamd werd omdat ik ineens Odido zag staan en ik dacht wat is dit voor nep provider naam en waarom heb ik die ineens. Heel vaag idd
Ohh heb je een foto?