Wat je even kwijt wil #66

Wil je dit mijn man ook even komen vertellen? Koning van de stellige statements (mogelijk ook omdat hij in het onderwijs werkt). Ik zeg vaak “is dit echt zo of denk je dit gewoon?” :sweat_smile:

3 likes

Aaaah dus daarom ben ik op wonderbaarlijke wijze toch geslaagd voor mijn eindexamen wiskunde! En ik maar denken dat ik bonuspunten kreeg voor het olifantje dat ik uit totale wanhoop had getekend.

4 likes

Ik heb een dummy account op facebook dat ik af en toe activeer als ik me verveel en alleen gebruik voor gesloten groepen, o.a. eentje over gelnagellak en eentje met memes over The Sopranos, en waar ik alleen rare en totaal niet relevante posts krijg aanbevolen (waarschijnlijk omdat ik er niks heb gedeeld/geen vrienden heb/geen pagina’s like). De aanbevolen post van vandaag:

Love it

10 likes

Relationship Couch

15 likes

Listening to men____painfull

25 likes

Ik heb te veel koffie gedronken en nu voel ik me niet zo lekker.
En ik heb ook geen zin om nog te werken + er zijn een paar zieken geweest op kantoor dus ik zou heel goed “ik ben ook ziek!!!” kunnen zeggen maar ik durf niet.

5 likes

“Besides having that baby is a sign that she’s not barren”

:face_vomiting:

2 likes

Yes, geprobeerd en ook gewisseld van networkoperator maar het werkt gek genoeg allemaal niet. Dankjewel voor het meedenken!

3 likes

Af en toe een middagje skippen is zooooo lekker, met name nu!!! Lekker in de schaduw met een lekker drankje genieten van het laatste stukje zomer. Is echt zo’n treat yourself aka doe het!!

1 like

Ben nu voor het eerst een volledige vacaturetekst aan het schrijven en vind dat toch echt een stuk lastiger dan gedacht, krijg maar niet goed verwoord wat ik nou wil zeggen/vragen. Probeer het ook met ChatGPT maar ook daar kom ik er niet uit omdat ik mn vraag ook daar niet lekker verwoord krijg. Gaat top zo, haha.

5 likes

Haha nee ga het echt niet doen want dan verschuift mijn werk gewoon naar morgen :smiling_face_with_tear:

Vrijdag heb ik gelukkig een dagje vrij en ga ik op het strand liggen :heart:

3 likes

Zometeen een suikerspin scoren bij de feestweek in t dorp :partying_face::sunglasses:

5 likes

Geen piemelknuffel? Of hebben ze die daar niet

2 likes

Geen idee :joy:
Voor het eerst in al die jaren dat ik hier woon ga ik eens heen.

4 likes

Zijn die niet verbannen ondertussen?

2 likes

Nee, zowel in ons dorp als in de stad waar ik werk is momenteel kermis/feestweek en die dingen zijn overal te winnen

1 like

Pas wanneer de BBB de grootste partij is. Dus mensen ga stemmen aankomende verkiezing. Voor het behoud van de piemelknuffel

3 likes

Zit beetje na te shaken op een bankje buiten het ziekenhuis. Net MRI gehad, had me best aardig ingelezen maar was niet klaar voor hoe echt ongelooflijk luid het was en dan ook constant andere geluiden. 50 minuten in die tunnel gelegen en het laatste kwartier echt zoveel gehuild. Allemaal een beetje te veel bij elkaar; geluid, kleine ruimte, ziekenhuis in het algemeen, zorgen maken over hetgeen waarom ik die scan uberhaupt moet doen.
maar even rustige avond van maken :face_holding_back_tears:

27 likes

Kan je het met die meubelhersteller van @vitaminwater nog redden?

Ik snap dat je baalt hoor, is gewoon erg zonde. Ik zou het niet meer zeggen maar volgende keer dat je iemand vraagt voor je huis te zorgen wel rekening mee houden.

3 likes

Ja @Steady zie interieurtopic, zou m goed kunnen redden

1 like