Wat je even kwijt wil #66

Je moet ervoor zorgen dat de bladeren het water niet raken, dus de stelen onderin een beetje kaal maken. Blad wat het water raakt kan gaan rotten en dat stinkt mega erg, maar de steel heeft dat niet!

9 likes

Ja dat zal het wel zijn geweest. Had wat dingen uit de tuin geplukt en niet heel precies alles afgehaald dus ik ga daar de volgende keer beter op letten want dit was niet te doen.

2 likes

Er wordt een video aanbevolen op YouTube waarin een vrouw in stilte een pumpkin pie maakt alsof het 1700 nog wat is. Dus ze staat in klederdracht en in een of ander schuurtje, mixed alles met de hand en laat de taart bakken voor haardvuur. Im intrigued maar tegelijkertijd: waarom zou je jezelf dit aan doen jeez wat een werk

11 likes

Ik kom net terug van een festival. We zijn een uur voor het einde vertrokken, scheelt zoooo veel drukte bij het weggaan. Binnen een half uur thuis! Blessed with my volwassen-denkende vriendinnen :sparkling_heart:

10 likes

De ganzen zijn weer terug, in hele groepen. Nee, ga weg. Die komen in hele volken 10 weken aankondigen dat het weer winter gaat worden, en vooral in de ochtend.

6 likes

Mijn vriend moest met zijn brakke kop een beetje huilen om ‘Are you there god? It’s me, Margaret’ - een coming of age film met menstruatie als grootste thema

9 likes

De muggen zijn ook weer terug, godjezus.

2 likes

Wel wat anders maar er is ook een kanaal sitting and smiling. Het is precies wat het zegt, uren lang zitten en lachen.

2 likes

Ben je nou je leerlingen aan het uitlachen? Niet zo aardig of wel?

1 like

Dit is niet uitlachen toch? Mijn jaar is niet compleet voordat een leerling een organisme een orgasme noemt.
En andersom, bij docentenuitspraken heb ik ook niet het gevoel uitgelachen te worden.

64 likes

Ik ben ziek. :expressionless:

5 likes

Is dat die early america? Zeker fascinerend die filmpjes! Ik vind het wel irritant dat er geen muziek bij zit. Zal wel asmr/1700 achtig moeten zijn maar niet m’n ding.

1 like

Hoe interpreteer je dit nu weer zo kut?

47 likes

Ik vind het juist leuk gevonden neologismen.

5 likes

Omdat zij wel vaker dr leerlingen belachelijk heeft gemaakt. Dus ik vind het niet heel gek dat @Nescio dat zo opvat.

5 likes

Ik heb eindelijk bericht van de gemeente, blijkt dat er een verkeerde GSM-code (?) is ingevoerd, dus de locatie van parkeren zeg maar. Maar dat doet mijn Easypark app automatisch, vreemd… nouja krijg in ieder geval mijn geld terug. Extra goed opletten maar de volgende keer. Heb jij al wat gehoord?

1 like

Jezus is er ook een gesprekken die je opving topic? In de rij voor de bakker hoorde ik van twee dispuut meisjes met elkaar bespreken dat

Je eigenlijk niet moet snuiven als je mensen ontgroend, want dan ga je te ver. Dit was tijdens de ontgroeningsweek heel vaak voor gekomen.

Rechten studeren en coke snuiven is echter geen probleem.

3c/4c krullen zijn zo leuk om aan te raken, maar dat stelt niet iedereen op prijs

Mensen die grensoverschrijdend gedrag aangeven bitches zijn.

Da fack :joy:

2 likes

Vandaag lukte iets niet met reserveren omdat mijn cc geweigerd werd en daarna nog 2 andere cc gebruikt en bleef maar geweigerd worden en ik ben nog zo boos en vol adreline dat het niet lukte :rage::rage::rage: kan het echt niet loslaten

1 like

Bij 3 op reis was laatst een hele aflevering over berlijn, en daarin gingen ze naar een taalcafé met heel veel culturen bij elkaar. Zag er heel fijn uit, misschien is dat een fijne en gratis (?) plek om mensen te leren kennen en iets te doen te hebben?

5 likes

Oh wat een leuke tip. Thanks! Ik ga die afl ook eens kijken

2 likes