Nu wil ik dit ook 🥹 misschien dat ik morgen langs Kef ga voor een lekker kaasplankje.
Nee van een kaaswinkel, maar vast wel op de markt te halen.
Heb het nu gegeten en het was zo lekker.
Ik krijg telkens een hartverzakking als mijn vriend direct belt als hij thuis komt. Denk iedere keer dat een van mijn katten dood is of zo want die bitches zijn al oud.
Een van m’n beste vrienden belt me wel eens als hen weet dat ik aan het werk ben en dan denk ik ook altijd “wie is er dood”, maar heb dezelfde naam als hun moeder dus gaat soms mis
Ik word tegenwoordig alleen nog maar gebeld als iemand zwanger is of dood is. Op beide kan ik dezelfde reactie toepassen.
Hahahaha: “och god nee toch”.
Wtf duolingo. Kreeg zo’n melding, hey its lily, its been 5 days ago en dat ik dan weer dutch moest gaan leren (was niet voor mezelf) en dan “or not, i don’t care”. Ehhhh oke
Heb echt zin om te dansen maar m’n vrienden gaan al naar huis. Sad.
Hahaha er zat net een jong stelletje elkaar echt flink af te lebberen in de trein, inclusief knijpen in alle lichaamsdelen. De hele coupe keek maar iedereen deed natuurlijk alsof ze niet keken. En toen werd het ineens heel intens en had ik perongeluk oogcontact met een jongen en we keken elkaar echt zo aan 🫨 en toen moest ik heel hard lachen
Ja hier had je vast bij moeten zijn maar I love deze kleine momentjes van connectie met vreemde mensen
En als die uil me niet bedreigd loop jij me te stalken via die app. Dood eng duo lingo.
Medium, heb twee keer met azijn gedaan. Maar blijf het toch wel ruiken, wel veel minder maar toch nog een vleugje sigarettenrook en dan nu gecombineerd met azijn als het binnenkort weer wat mooier weer is ga ik er nog eens mee aan de slag
Ik dacht kracht en wijsheid maar misschien ook wel beide
De zon schijnt & het is droog! Ik weet niet wat ik zie hahah
Ja sowiesoa
Je kan bij samsung gewoon een object (op de voorgrond) van je foto indrukken en dan haalt ie gewoon de achtergrond weg. Zo chill.
met apple ook
Ja klopt dat werd ook gezegd maar dacht dat dat wel bekend was? Maar blijkbaar niet