Wat je even kwijt wil #66

Hahaha er zat net een jong stelletje elkaar echt flink af te lebberen in de trein, inclusief knijpen in alle lichaamsdelen. De hele coupe keek maar iedereen deed natuurlijk alsof ze niet keken. En toen werd het ineens heel intens en had ik perongeluk oogcontact met een jongen en we keken elkaar echt zo aan :hushed:🫨 en toen moest ik heel hard lachen
Ja hier had je vast bij moeten zijn maar I love deze kleine momentjes van connectie met vreemde mensen

69 likes

En als die uil me niet bedreigd loop jij me te stalken via die app. Dood eng duo lingo.

3 likes

@Karl_Lagerfeld is het eigenlijk nog gelukt om die geur uit dat stoeltje te krijgen?

1 like

Medium, heb twee keer met azijn gedaan. Maar blijf het toch wel ruiken, wel veel minder maar toch nog een vleugje sigarettenrook en dan nu gecombineerd met azijn :joy: als het binnenkort weer wat mooier weer is ga ik er nog eens mee aan de slag

3 likes

Ik dacht kracht en wijsheid maar misschien ook wel beide :grimacing:

4 likes

De zon schijnt & het is droog! Ik weet niet wat ik zie hahah

5 likes

Ja sowiesoa :laughing:

1 like

Je kan bij samsung gewoon een object (op de voorgrond) van je foto indrukken en dan haalt ie gewoon de achtergrond weg. Zo chill.

5 likes

met apple ook :smile:

4 likes

Ja klopt dat werd ook gezegd maar dacht dat dat wel bekend was? Maar blijkbaar niet :joy:

2 likes

Nee ik wist dit ook niet :open_mouth: hoe lang bestaat dit al?

3 likes

Voor m’n gevoel al twee jaar ofzo voor Apple tenminste

1 like

Mijn god eergisteren reageerde ik nog op een post in stel je persoonlijke vraag over je foto’s uitzoeken en opslaan etc. En dat ik dat klusje al jaren uitstel op m’n to do lijst.
Ja hoor wat is er gebeurd na die post, mijn telefoon laten vallen in een pan (ja niks vragen).

Ik heb een iPhone die zouden waterproof moeten zijn maar nee ik kon m niet mee opladen en het scherm begon regenboogkleuren te krijgen. Vast doordat het kokend water was met zout en weet ik het wat en ik voel me heeel rijk hierdoor (bye vakantiegeld :money_with_wings:) maar ben met 40% batterij op die telefoon met heel veel paniek naar de mediamarkt gegaan en heb daar meteen een nieuwe gekocht met 255 gb. Om meteeeen alles over te zetten.
Dus lesje geleerd, deze klusjes nooit meer uitstellen. Was als de dood dat ik alles zou verliezen (whatsapp gesprek, foto’s) van dierbaren die ik ben verloren. En ik heb het net gered want m’n oude tel viel een paar minuten daarna uit.

En telefoons kunnen niet tegen zout! Bijna niet te redden begreep ik.

17 likes

Hoe werkt dit? Groetjes oma

3 likes

Ik nu: selecteert foto kind en laat hem over het scherm zweven :sparkles: magic :sparkles:

of versturen als sticker op whatsapp

2 likes

Ik zie nu een filmpje van een of andere wiskunde leraar (wiskunde.met.bob) die reageert op een filmpje van isjeboyjay. Sterke reactie op een achterlijk filmpje van Jay die al begint met ‘ik heb niks tegen transgenders maar…’. Kan echt boos worden op dat soort filmpjes. Wat denk ie? Corona scoort niet meer, dus doe ik het over gender? Bah.

8 likes

Ik heb laatst bijna dezelfde situatie gehad: glazen schaal op mijn telefoon laten vallen, met een discoscherm dat alleen werkte aan de oplader als gevolg. Heb ook meteen in paniek een nieuwe telefoon gekocht omdat ik zo bang was om het whatsappgesprek en foto’s van een verloren dierbare kwijt te raken. Ook alle berichten en foto’s uit die eerste weken na het overlijden was ik bijna kwijt.

Heb jankend van opluchting naar mijn nieuwe telefoon gekeken en nu ga ik ALLES backuppen. Les geleerd.

3 likes

Ja man jezus dat was het enige waar ik aan dacht op dat moment. Echt uit paniek gehandeld en achteraf pas de pijn gevoeld van dat geld dat ik spontaan kwijt was. Maar had altijd 64 gb en nu dus meer, ik hoop dat ik nu dus altijd back ups kan gaan doen, wat voorheen niet kon omdat ik nooit voldoende ruimte had.

Thank god vakantiegeld, maar wel bye bye de plannen die ik daarmee had. Maar heb er nu maar vrede mee, idd echt wel lesje geleerd. een kut klusje om te doen maar zo veel waard.

zout zorgt voor zoutaanslag op elektronica en dat is echt killing blijkbaar.

1 like

Volgensmij bestaat Slankie smeerkaas niet meer :scream:

1 like