zo zien alle bierglazen eruit en ze laat me ze niet schoonmaken!!!
Wtf?! Dit kan echt niet!
nee ik ga zo weg ook hahaha
ik kan dit echt niet aan
Ja gewoon in de versnelling laten staan en zonder handrem.
Ik heb het 23 jaar geleden ook zo geleerd. Maar mijn instructrice zei dat ik dat kon vergeten zodra ik mijn rijbewijs heb. Parkeren in zijn 1.
Net als mijn vader direct zei.
Maar ik denk dat bij nieuwe auto’s de handrem niet meer vast komt te zitten.
Ik heb letterlijk een 0 voedzame stoffen dag vandaag oeps. Ontbijten met cake en een zak chips, net tijdens het maken van een andere cake mezelf misselijk gegeten met beslag so that’s lunch for me en voor vanavond staat spicy noodles op de planning. Gewoon noodles, geen groenten ofzo.
Ik vind het echt kut dat Herman van der Zandt stopt met Met het mes op tafel
Maar hij kan wel Philip Freriks opvolgen bij de Slimste mens!
Maar wie neemt het mes op tafel over?
Yes please!!!
Max wilde Matthijs van Nieuwkerk een tweede kans geven
Dat lijkt me wel leuk! Maar ik vind Mes op Tafel leuker vind dat hij dat zo leuk doet en ben benieuwd wie MAX dan op die plek wil zetten (ik hoop niet Matthijs…). Had gehoopt dat Herman het net als Joost Prinsen echt jaren lang zou gaan doen hahaha
Herman gaat het trouwens wel nog 1 seizoen presenteren en daarna stopt hij
Nee, maar Slimste mens is van KRO-NCRV en Philip Freriks is al bijna 80.
Maar wie kan het stokje van Maarten overnemen? Hij is een van de weinige die knorrig en betweterig kan zijn en mensen vinden het ook nog leuk.
Lisa Loeb lijkt me wel wat als nieuw orakel
jk haat haar
Ik heb eindelijk een nieuwe baan én ik ga eindelijk verhuizen (en eindelijk het huis uit bij m’n ouders haha) zo blij mee!
Als je in versnelling parkeert en er bots iemand tegen je auto is de versnellingsbak eraan. Dus altijd met handrem. Ik rij al zo’n 21 jaar en nog nooit is de handrem vast gevroren.
Gefeliciteerd! Woon je niet meer in hetzelfde dorp? (ik kom uit hetzelfde dorp als jij en lees je er wel eens over klagen haha)
Haha nee ik ben eindelijk weg. Naar Rotterdam!