Wat je even kwijt wil #66

Echt waarom is het OV in Utrecht altijd zo’n drama, moet naar het UMCU voor een ziekenhuisafspraak en ik sta nu al 25 minuten tussen honderden studenten te wachten op een of andere bus, wat een verschrikking

1 like

Als je op CS bent kun je ook de tram pakken. Gratis pro-tip, je kunt ook aan de Jaarbeurszijde instappen, want dan kun je nog zitten. Als je bij het Stationsplein instapt heb je wel zo’n drom studenten namelijk.

Maar ja het is wel vaak kut inderdaad, vooral alles richting de Uithof.

5 likes

de trams rijden niet

3 likes

Ik ben de ochtend vrij dus ben nu lekker koffie aan het drinken in bed en aan het forummen. Blijf het liefst de hele dag in bed.

13 likes

Ik heb een meeting en die begint om 10 en we moesten om kwart voor 10 in de welcome room zijn. Maar ik ben de enige :joy:

1 like

Ik kan het zo slecht hebben dat ik vrij veel geld neer leg voor een aankoopmakelaar en ook een hypotheekadviseur, maar ik het halve werk doe? Ze lezen niet eens, vragen om documenten die ik al eerder heb opgestuurd. Is makkelijk geld verdienen zo

4 likes

Heerlijk! Waar ga je heen in Portugal? Geniet ervan!

5 likes

Omg ik ben zo excited 🥹. Was op zoek naar een serie om te kijken. Zie ik opeens ‘The Boys’, geschreven door de schrijver van Supernatural (mijn favo serie ooit). Beoordeeld met een 8.7 en allemaal leuke acteurs spelen erin (uit Supernatural, uit Gossip Girl). Ik heb een geurkaars aangedaan, ga een theetje zetten en starten. Ik hoop dat het me niet teleurstelt.

28 likes

Ben jij nou nog naar dat ene horror gebeuren geweest.

Ik ben in Amsterdam en hoorde net meisjes op het station praten over rijk en sam hofman en dat zij wel hun type waren enzo. En ik dacht alleen maar jullie zijn veel te leuk voor die boys.

Waar is die te zien?

1 like

Op primevideo! Vond ‘m zelf echt leuk en het is niet een genre dat ik normaliter kijk

2 likes

Die purge ding? 7 oktober is dat dus nog paar weekjes

1 like

Ik heb net een anoniem telefoontje gemist op mijn werktelefoon en nu zit ik de hele tijd na te denken wie het zou kunnen zijn. Misschien is het ook wel spam. Ik snap sowieso niet waarom mensen anoniem bellen. Waarom zou de andere partij je nummer niet mogen hebben? :woman_facepalming:

2 likes

Meestal is het een instantie bij mij of spam. Ggz belt bijvoorbeeld altijd anoniem

5 likes

Oh, enjoy, zo’n vette serie! Ben ook heel benieuwd naar Gen V, spin off die later deze maand komt

4 likes

Ik zou vandaag gaan zwemmen en had mn tas al klaargezet en bikini aan maar nu is het helemaal bewolkt en koud? Echt jammer

En ik ben aangenomen bij een leuke baan in april, maar nu weet ik niet wat ik in de tussentijd moet doen. Iets tijdelijks zoeken? Of gewoon ergens beginnen en weer ontslag nemen? Lastig pff

9 likes

Lekker in een koffietentje ergens ofzo? April duurt nog best wel lang, dus het is niet zo dat je dan na een maand weer ontslag neemt ofzo.

3 likes

Ik kan niet nu beginnen omdat ik (nog) in Duitsland ben, dan zou het november worden. Ik hoop eigenlijk dat ik genoeg kan freelancen en dan een baantje ernaast inderdaad.

3 likes

Oh je gaat weer naar NL! Fijn dat je de keuze hebt gemaakt voor jezelf. Dan zou ik indd proberen hier en daar wat te freelancen.

6 likes

Nou in april dus weer naar het buitenland, dus daarom moet ik die tijd ff vullen. en thanks!!

2 likes