Wat je even kwijt wil #66

Ohhhhh helder haha pardon

2 likes

Ik ga morgen naar Centro in Oberhausen want ik heb vakantie en gratis parkeren. Daar hoop ik op maandagochtend wel op de ideale TK maxx omstandigheden die @Karl_Lagerfeld omschreef. En hopelijk is de sephora een beetje bevoorraad :grimacing:

5 likes

Mijn man probeert nu duidelijk te maken wanneer hij aan het Romeinse Rijk denkt en waarom, omdat veel aan het Romeinse Rijk denken heel normaal is!!! Mijn kind had een dekentje om zijn lichaam heen gewikkeld, dus mijn man zegt: kijk, net een toga, zoals de oude Romeinen.

Maar ik denk bij een toga aan Grieken hahaha. Maar alsnog denk ik dan niet aan de Griekse oudheid ofzo, ik denk gewoon ‘oh toga’.

Wel zin om eindelijk SPQR te lezen, misschien denk ik er dan wel vaker aan.

5 likes

Ik stelde de vraag net aan mijn vriend, hij keek heel verbaasd en zei: “Hoe vaak ik aan het Romeinse Rijk denk? Een paar keer per week denk ik. Hoezo!?” Ik moest hardop lachen, had dit antwoord echt niet verwacht haha.

12 likes

Nu je het zo zegt… ik denk ook best vaak aan hitler eigenlijk.

1 like

Mijne was ook verbaasd en vond het een heel vreemde vraag. Hij zei dat hij er eigenlijk nooit aan denkt, hoewel hij soms wel denkt dat ‘wij’ door decadentie ten onder zullen gaan, net als de Romeinen. :rofl:

7 likes

Maar als je slim speelt kan je volgens mij binnen 3/4 klikken naar elke willekeurige pagina

5 likes

Mijn man denkt ongeveer 1 keer per maand ofzo. Hij denkt trouwens wel heel vaak aan Napoleon zei ie, bijvoorbeeld elke keer als ie een postcode ziet…

3 likes

Ik denk vaak aan het konijn van olland, z’n broer.

6 likes

Biedt ook mogelijkheden :wink:

3 likes

Ik heb vandaag ook nog aan Hitler gedacht.
Ik had het met iemand over mensennamen en toen vroeg ik me ineens af of er nog mensen zijn die hun kind Adolf noemen.

4 likes

Ik denk alleen aan hitler Ivm een micropenis en het feit (?) dat veel machtige mannen/wereldleiders zijn geboren met tanden.

3 likes

Heel vette blikemshow boven amsterdam nu :zap: jammer dat ik over drie minuten de deur uit moet want het regent ook :joy:

En ik durfde bijna niet te douchen doordat iemand laatst dat filmpje deelde over de mogelijke fatale gevolgen van douchen tijdens onweer

9 likes

Pardon?

14 likes

Ah shit ik lag nog in bed en zag de flitsen maar was te lui om te gaan kijken haha

1 like

Wat is het al weer lang donker buiten ik ben hier nog niet klaar voor

8 likes

Micropenis kan ik plaatsen maar leg aub die tanden even uit.

8 likes

Ik sta in de wachtrij voor het stapbudget, ik hoop zo dat het deze keer gewoon lukt. Scheelt me toch weer de helft van mn collegegeld. Zit met laptop en 2 telefoons in de wacht, zou dan toch moeten lukken.
Vind het bijna spannender dan concertkaartjes kopen.

12 likes

Nah, sta ik net nog op 13 minuten, worden het er ineens weer 18. Loopt gewoon op. WTF

vreselijk frustrerend die wachtrij! Hopelijk lukt het je

Ik kreeg van de week een mail dat mijn opleiding niet langer in aanmerking komt voor stap budget (en het is niet eens een of andere coach opleiding)

1 like