Ja ranzig he!!!
Wtf gatver
Wat een verraad⊠Gadver
Ah bah wie heeft dat verzonnen. Juist die citroen zorgt dar fruitella goed, voor zover dat kan met snoep, in balans is. Super zoet van de aardbei, friszoet (?) van de sinaasappel en dna die citroensmaak.
Nou ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die die smaak ranzig vind! Haha
Ik dacht eerst dat ze gewoon niet meer smaakten want natuurlijke smaak en kleurstoffen blablablabla maar toen ging ik de verpakking beter bekijken en stond op de achterkant dus dat het banaan was. Wat ik dus echt niet uit het plaatje kon halen.
Ik houd heel erg van banaansmaak in ijs, snoep, yoghurt etc maar de structuur van fruitella klopt gewoon niet bij banaan ofzo. Vond het daardoor ook niet lekker
Mijn kind werd geboren met twee tanden en kreeg geen borstvoeding. Is er nog iets wat ik kan doen? Help!
Het is te laat, ik zou je baby weggooien.
GRAPJE
Hij is al bijna 3, weggooien wordt wel lastig. Maar dit verklaart wel zijn terror gedrag af en toeâŠ
He shit. Dan heb je denk ik 2 opties, een heropvoedingskamp in de hoop dat het goed komt of er in berusten dat je een duivelse wereldleider gecreëerd hebt en er dan maar voor zorgen dat hij de beste van allemaal wordt
Haha ja ik dacht ook even dat het zoân flauwe âgrapâ was in de zin van: de meeste wereldleiders worden geboren met twee ogen, tien vingers, twee benen etc. Kwartje dat er gedoeld werd op doorgekomen tanden viel pas later.
Stik steeds in de kruimels van die digestive koekjes
Verstoten!!!
Ja lief doen en als hij niet naar de kunstacademie mag blijven supporten!
Ik had niet verwacht dat ik vandaag de zin âik denk vaak aan Hitlerâ zou lezen (ik denk ook vaak aan hem trouwens)
Dan krijgen we een herziende versie van de tien geboden zeker. Want met de plagen zijn we al aardig op weg
Zelfs een student begon vandaag random te praten over de Romeinen.
Ik hoorde het zelfs op de radio Iedereen denkt nu ineens meerdere keren per dag aan die Romeinen dankzij al dat gelul erover
Ik weet niet wie de PR doet van die romeinen maar ze zijn goed.
Misschien iets voor Shoeby Fashion, de BCC, of Big Bazaar. Als het financieel kut gaat, doe iets met Romeinen.