Wat je even kwijt wil #66

Het is te laat, ik zou je baby weggooien.

GRAPJE

6 likes

Hij is al bijna 3, weggooien wordt wel lastig. Maar dit verklaart wel zijn terror gedrag af en toe…

2 likes

He shit. Dan heb je denk ik 2 opties, een heropvoedingskamp in de hoop dat het goed komt of er in berusten dat je een duivelse wereldleider gecreëerd hebt en er dan maar voor zorgen dat hij de beste van allemaal wordt

4 likes

Haha ja ik dacht ook even dat het zo’n flauwe ‘grap’ was in de zin van: de meeste wereldleiders worden geboren met twee ogen, tien vingers, twee benen etc. Kwartje dat er gedoeld werd op doorgekomen tanden viel pas later.

2 likes

Stik steeds in de kruimels van die digestive koekjes

1 like

Verstoten!!!

Ja lief doen en als hij niet naar de kunstacademie mag blijven supporten!

10 likes

Ik had niet verwacht dat ik vandaag de zin “ik denk vaak aan Hitler” zou lezen (ik denk ook vaak aan hem trouwens)

5 likes

Dan krijgen we een herziende versie van de tien geboden zeker. Want met de plagen zijn we al aardig op weg

2 likes

Zelfs een student begon vandaag random te praten over de Romeinen. :joy:

2 likes

Ik hoorde het zelfs op de radio :laughing: Iedereen denkt nu ineens meerdere keren per dag aan die Romeinen dankzij al dat gelul erover

7 likes

Ik weet niet wie de PR doet van die romeinen maar ze zijn goed.

54 likes

Misschien iets voor Shoeby Fashion, de BCC, of Big Bazaar. Als het financieel kut gaat, doe iets met Romeinen.

3 likes

Godverdomme ik sla net een boek open zie ik dit

28 likes

Humor op hbo max

25 likes

Nou inmiddels denk ik ook zo’n 3x per dag aan de Romeinen.

13 likes

Deze kan ook weer uit de mottenballen gehaald worden inclusief verwijzing naar spiezen.

9 likes

Kent iemand die Waanzinnig om te weten kinderboeken nog? Bijna spijt dat ik die niet meer heb.

52 likes

Omg jaaaa die waren zo leuk

6 likes

oh wow, die had ik al lang niet gezien, die waren zo tof!

2 likes