Thanks!
Het is mij ook een enorm raadsel, wij zitten vaak onder 2 persoons gebruik met zijn drieën en ik vind ons verbruik (vooral gas) vaak al hoog.
We wonen in een tochtig hoekhuis met 0 isolatie en hebben een ketel uit het jaar kruik. Een peuter die regelmatig in bad gaat en er werkt gemiddeld 3 dagen per week iemand thuis.
Dat thuiswerken doen we op zolder waar we een airco hebben die ook kan verwarmen (want geen verwarming daar) die doen we niet dagelijks aan, maar als ik het in mijn wintertrui met thermo-ondergoed nog steeds koud heb of als het 40 graden is gaat hij aan.
Qua stroomverbruik zou ik nog snappen dat we niet heel hoog zitten, want zuinige apparaten en tv staat bijvoorbeeld nooit aan, droger alleen als het niet anders kan.
En ik ga ook niet kleumen in mijn eigen woonkamer dus verwarming gaat gewoon aan (behalve afgelopen winter, anders had ik hier niet gezeten met 2 goed functionerende nieren).
Wordt een huis van minimaal 100 jaar oud met minimaal 150m2, zonder isolatie met hottub waar de thermostaat altijd op 23 staat als graadmeter genomen ofzo?
Net ingeparkeerd aan een gracht. Voor het eerst, aan de kant die ik niet gewend ben. En het ging gewoon goed. Whoohoo.
En, inmiddels gevonden??
Thanks voor jullie reacties ook @Spaarlamp @Kusjessoldaat! Ze hebben sowieso een zorgplicht dus we hebben wel recht op vergoeding voor de hotel overnachting! En de man die ons uiteindelijk iets vertelde had het wel ook over eten (misschien valt dat ook onder de zorgplicht), maar hij was niet van Transavia zelf dus het blijft een beetje vaag we bewaren de bonnetjes wel gewoon en dan kijken we wel wat we terugkrijgen. We moeten toch eten
Maar inderdaad geen recht op een geldclaim ofzo jammorrrr (en begrijpelijk hoor)
Wel echt balen, normaal zou ik het niet erg vinden wat langer te blijven maar nu had ik echt HEEL veel zin om naar huis te gaan (heb ook een zieke kat thuis zitten). Maar we gaan er gewoon lekker op uit en er het beste van maken.
Pff de trap is geschilderd hoor. 2 lagen, wat een werk…
Hahaa ja 55 minuten te laat maarja het was wel een gezellige middag
Mijn moeder was een weekend in mijn huis. Heeft ze op mijn digitale tv de spraakfunctie aangezet.
Heb echt moeten zoeken hoe het uit moest. Ben zeer benieuwd hoe ze het aan heeft gekregen.
Al zal ze dat zelf niet snappen, als halve digitbeet.
Ik vind koken helemaal leuk tot het moment dat het in de pan of oven moet. Verder is het net knutselen. Maar als het in de pan moet heb ik honger en dan duurt het zoo lang.
Ja hoor zit ik op een emergency exit plek, wat ik al irritant vind, want dan mag je tas niet onder de stoel, zit die gozer naast me te manspreaden!! Dude strek je poten uit we hebben 2 meter beenruimte. Nekschot.
Ik voel me af en toe echt een nerd. Maar er vloog net een vliegtuig behoorlijk laag over mijn huis dus even op flightradar gekeken en het was een of ander ziek dure privejet.
Tijdje terug gespread en nu heb ik gewonnen. Ha, zal m leren.
Ik kom er nu net achter dat een van m’n beste vriendinnen het huis heeft gekocht waar m’n moeder is geboren 🥹. Zo’n gek toeval waar je van te voren niet eens bij stilstaat dat het überhaupt mogelijk is.
Ik heb sinds een uur voor het eerst wat dingen op Vinted gezet en ik heb nu 2 dingen verkocht. Ben serieus mijn huis aan het afgaan wat ik er nog meer op kan zetten
Kennen jullie dit? Een stofzuiger in de muur. Ik ben nog aan het twijfelen wat ik er van vind.
Ik had vroeger een meisje in de klas die dat thuis zo had en altijd als het binnen ons gezin over haar of over die familie van haar gaat móet er iemand zeggen: “die hadden toch zo’n stofzuiger in de muur”, haha echt het belangrijkste feit over deze mensen blijkbaar.
Hahah mijn tante heeft dit. Maar de buizen zaten heel vaak verstopt en hoe verder weg je zit van de “bron” hoe slechter de zuigkracht is. Nu heeft zij dit wel al sinds begin 2000, dus het zal nu hopelijk wel beter werken, maar toen ik daar vroeger kwam schoonmaken als bijbaantje was het helemaal kut.