Wat je even kwijt wil #66

Binnen afgelopen 24 uur gehoord:
– dat iemand die ik via werk ken zich heeft gesuicideerd
– dat een collega van een vorige werkplek door een misdrijf om het leven is gekomen
– dat een huidige collega ongeneeslijk ziek is

echt wtf is er met de wereld aan de hand joh

7 likes

Bagels en beans heeft vorig jaar hun menu aangepast en mijn lieveling bagel van het menu gehaald. Dus nu ga ik dit weekend zelf aan de slag om walnoot honing cream cheese te maken en daar bovenop zwarte olijven tapenade (van de markt) met zongedroogde tomaatjes. :drooling_face:
En het is nog goedkoper ook.

9 likes

Ik weet dat dit satire is maar denk dat het serieus wel zou aanslaan. Stel je voor je krijgt een condoleancekaart met Vaarwellie Mozarellie :sweat_smile:.

28 likes

Ik weet niet of het wat voor je is maar een wandeling (met bijvoorbeeld London Walks) kom je snel ook mensen tegen die alleen zijn en kan je heel makkelijk een praatje maken over het onderwerp van de wandeling.

2 likes

Eindelijk begonnen aan mijn schilderprojecten. De trap (:expressionless:) en een tafel. Vandaag geschuurd en grondverf, morgen de trap afmaken en de poten van de tafel en dan maandag het blad.

4 likes

Dit was ook mijn favo en heb m al zovaak geprobeerd na te maken maar geen enkele tapenade komt in de buurt :sob:

1 like

Ja ik ga de jack the ripper tour doen!!

5 likes

Als je dit een interessant onderwerp vindt kan ik je ook ‘the Five’ aanraden. Is een boek maar ook een podcast (Bad Women), over de slachtoffers van Jack the Ripper, ze krijgen een naam maar ook een identiteit (het waren niet allemaal sekswerkers.)

Ik heb de tour paar jaar geleden gedaan, heel erg leuk maar kijk er nu wel wat anders naar. Maar door die steegjes lopen en je inbeelden hoe het er toen uitzag met een gids die heel beeldend kan vertellen, veel plezier!

5 likes

Dankjewel!!

3 likes

Ik heb ook sinds 2/3 maanden denk ik dat mijn gemiddelde hoger liggen dan het jaar ervoor. Terwijl ik voor mijn gevoel niet anders aan het leven bent. Beetje vreemd.

3 likes

Noooo. Had je een tapenade uit een potje of wel echt verse?

2 likes

Ik was op vakantie in Duitsland en op de heenweg zaten we in de trein bij een bepaalde vrouw. Nu kwamen we haar op de terugweg (we deden een hele andere route) weer tegen. Toen uiteindelijk zagen we dat ze onze trein had gemist dus ze bleef staan in koblenz. Uiteindelijk hebben we nog in 3 treinen gezeten zonder haar te hebben gezien en nu duikt ze ineens op op utrecht centraal :joy: Hoeveel toeval kan je hebben hahaha

25 likes

Jaa ik werk daar en heb echt geprobeerd te lobbyen maar hij is toen toch van de kaart gehaald :sob: maar hij is eerder een keer van de kaart geweest en toen weer teruggekomen dus ik heb hoop voor de toekomst

8 likes

Ik heb meerdere keren gereageerd onder hun posts waarom hij er af is gehaald en of hij please terug kan komen :joy: op hoop van zegen dan maar. Vond dat serieus zo’n lekkere combo met walnoot honing.

1 like

Is het de oathie bagel?

2 likes

En die met bospaddestoelkroketjes ook :sob::-1:

3 likes

Nee, toscaanse bagel!

1 like

Is dat een andere dan de tomaat?
Ik dschr altijd dat dat dezelfde was

2 likes

Jaa echt helemaal kut dat ook :angry:

3 likes

Nee, dit zijn echt de toppings op de bagel. Je kan zelf de bagel kiezen.
Zelf koos ik altijd volkoren en dan in cominatie met walnoot honing cream cheese.

1 like