Wat je even kwijt wil #66

Kan een update zijn van een media apparaat wat er op is aangesloten, ff kijken of je bij de instellingen van het apparaat in kunt stellen dat er geen automatische updates worden gedaan.

Of het spookt in je huis

5 likes

:joy::joy::joy::joy::joy: waarschijnlijk is dit het

9 likes

Daarom die stekker eruit. Als ie dan weer aangaat weet je zeker dat het spookt :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Die man heeft alleen in 2003 al meer kapsels gehad dan ik in mijn volwassen leven

6 likes

Never forget dat de oude naaimachine van mijn moeder, die van haar moeder is geweest, spontaan ging naaien toen de stekker niet in het stopcontact zat :joy: Ik zoek hier nogsteeds een verklaring voor

17 likes

De enige verklaring is een spook!!!

4 likes

Buren met dezelfde afstandsbediening?

1 like

Happy friday the 13th :ghost::sparkles:

2 likes

Ik heb een boodschappentas op wieltjes gekocht, want ik doe graag lopend boodschappen maar wil nu niet te zwaar tillen. Maar ik moet m’n ego echt even opzij zetten om hem daadwerkelijk te gaan gebruiken.

26 likes

Je een ongeluk lopen/bewegen tijdens vakantie, meer dan thuis, maar dusdanig veel vretten en zuipen dat je alsnog dikker wordt. :v:t5:

5 likes

Gewoon doen! Als je de handscanner gebruikt kan je alles direct inpakken, dat is zo handig voor grote hoeveelheden boodschappen.

2 likes

Tot de steekproef en ze alles overhoop halen

5 likes

Ja en vooral bij de AH waar ze 21 van de 23 artikelen moeten scannen

15 likes

Geen idee hij staat beneden! Maar ik heb de playstation nu goed uitgezet en nu lijkt het goed te gaan.

2 likes

Sinds een tijdje doen ze bij de AH alles zelf weer in mijn wagentje na een controle :pray:

3 likes

Haha jaaaa dit is zo irritant. Een medewerker zei tegen me: volgende keer kan je beter niet alles al inpakken. Ik: dat is juist het hele concept van zelfscannen?
Begin me echt een oogrollende boomer te voelen.

39 likes

Hahaha deze kende ik nog niet. Ze lijkt echt getergd op het begin van het filmpje!!

1 like

Ik heb de afgelopen weken en ook komende tijd echt een hele fijne planning. Kan bijvoorbeeld nu lekker vanuit bed aan opdrachten werken en zelf mijn uren bepalen, had eigenlijk de shitshow van vorig jaar verwacht. :grimacing:

2 likes

Geweldige tv dit. Ook heerlijk dat belgische, net weer andere woorden als die wij in Nederland zouden gebruiken.

6 likes

Vraag me dan af of ze niet beter zo een scanner zoals op luchthavens zouden installeren

2 likes