ah jammer dat het geen sketchy cokedealer ofzo is
edit: voor ons dan niet jammer voor jou
ah jammer dat het geen sketchy cokedealer ofzo is
edit: voor ons dan niet jammer voor jou
De dag ging best prima, afgezien van wat gezeik met een vriend, totdat ik net op het idee kwam om nog even wat lekkers te halen voor vanavond. Ik zou zweren dat de supermarkt tot 22:00 open is, maar nu was die voor 20:30 al dicht en gek genoeg staat er voor de openingstijden van de supermarkt inderdaad 22:00, maar voor het winkelcentrum waar het in zit opeens 20:00!? Dus weer op weg naar huis en volgens mij zag ik mijn ex opeens, ik heb me vast vergist, maar wat een timing nu we juist een poos geen contact hebben. Nu zit ik weer op de bank en heb ik tiramisu besteld, maar het duurt nog een uur voordat het wordt bezorgd en ondertussen verspringt de tijd af en toe naar beneden en dan weer omhoog dus ik hoop dat ik straks wel een toetje heb. Ik vind het wel weer even genoeg vrijdag de 13e vibes zo, stop maar!
Edit: wat dan wel weer fijn is, is dat ik het boek dat steeds vertraagd was net in mijn brievenbus vond.
Nog een edit: mijn toetje is dus inderdaad niet meer bezorgd
Ik zou een surprise party hebben van mn nichtje die ik 1x per jaar zie en waar ik niemand ken
Maar mn band is lek
Ben mega ongesteld en moe
En mn gezicht is aan het vervellen omdat ik net een chemische peeling heb laten doen
Voldoende redenen om af te zeggen dus ga nu lekker naar bed bye
Bizar. Hij mag wel beter opletten voordat ie in een privétas loopt te graaien. Snotaap.
M’n dag ging best prima maar het eindigde gewoon heel kut door een kind die weer niet wilt slapen, alleen mar ruzie wilt maken, mijn emmer zat vol waardoor ik heel boos terug deed, wat resulteerde in dat ik met een schuldgevoel op de bank zit. Al mijn vriendinnen zijn gezellig wat drinken en gaan stappen, ik voel mij eenzaam en heb de hele avond zitten huilen.
Gelukkig komt mijn vriend nu thuis met mcdonalds. Eten en naar bed, wat een ellende.
En Evert, hoe was jouw dag?
Ik heb een stedentrip geboekt die ik alleen ga doen. En ik vind het spannend. Ik ben nog nooit alleen weg geweest en ik ben 37
Leuk! Waar ga je naartoe?
Leuk! Hartstikke logisch dat je het spannend vindt maar alleen op vakantie is zoooo lekker. Gewoon doen wat jij wil, tijd voor jezelf. Ik vind het geweldig.
Waar ga je heen?
Het is eindelijk korte broeken met truien weer.
Prachtig weer is het! Hoe gaat het met het herstel van je spier?
Ik vind het altijd leuk als ik een e-mail krijg met ons maandelijks stroom en gas verbruik en we dan ver onder het gemiddelde zitten. Dan voel ik me toch een soort van trots oja en je kan daardoor ook je maandelijkse bedrag natuurlijk verlagen.
Jaaa, maar ik verbaas me wel echt over hoe hoog het gemiddelde is! Ik zit echt zo ver onder een 1 persoonshuishouden, terwijl ik helemaal niet perse let op hoeveel ik gebruik.
Nou idd zeg. Ik krijg dan zo’n overzicht wat normaal is voor een bepaalde woningen en dan hoeveel mensen er wonen. Ik let wel op moet ik zeggen maar eigenlijk meer omdat ik dat ook “leuk” vind. Maar ik zei al tegen m’n moeder wat doen die mensen dan?! Hebben ze dag en nacht tig apparaten aan ofzo. Heb een variabel contract en nu ben ik al naar 25 euro minder per maand gegaan.
Ik heb altijd het idee dat dat misschien is bij mensen die niet fulltime werken of ook veel thuis werken. Ik ben zelf meestal 5 dagen buiten de deur, dus dan zal je ook minder gebruiken.
Ja dat scheelt echt, in corona tijd met beide thuiswerken was het verbruik echt vele malen hoger dan dat we nu allebei weer veel op kantoor zijn.
Andersom ook: bij Greenchoice kun je cijfers krijgen voor je verbruik. Zo kregen we een 10 voor ons gasverbruik in februari, super trots.
Nadat we eind juli zonnepanelen kregen, kregen we een 2 voor ons stroomverbruik in augustus, alsof we nu energieslurpers zijn geworden. Ik voelde me persoonlijk aangevallen .
Haha dat ze met cijfers werken vind ik hilarisch. We zitten niet meer op de basisschool. Heb je ze niet boos opgebeld waarom je maar een 2 kreeg? Onvoldoende
Kun je dit in de app terugvinden bij Greenchoice? Ik kan het niet vinden, maar ben nu wel benieuwd
Ik denk dan altijd aan oudjes die in september de verwarming al lekker op 22 zetten ofzo