Nou hup klussen maar!!!
Omdat je er woont?
Hahaha nee, ik ben letterlijk nettt uit de trein gestapt want ik ben dit weekend waar mijn vriend tijdelijk woont voor een werktraining! Dus zijn uitzicht.
Deze staat bij ons om de hoek ook hahah vind het ook altijd zo gek klinken en heb geen idee wat het is eigenlijk
Een carpool app of deelauto
Ik ben even klaar met die meid. Volgend jaar weer.
Ik ga maandag voor het eerst in mn eentje in mn nieuwe auto ergens naartoe rijden en ik vind het nu al ZO SPANNEND.
Lucky you.
Mijn ouders waren op vakantie in mijn eerste brugklasweek. Gelukkig heb ik een lieve schoonzus die mij heeft geholpen die grote berg boeken te kaften.
Ik voel mij vandaag wel een echte warrior. Ondanks griep heb ik mijn eigen energieke kind en de twee peuters van mijn broer vermaakt. Nu is iedereen de deur uit en kan ik uitgestrekt op de bank liggen.
Lol ik opende een cadeautje dacht dat het iets van make up zou zijn. Maar nee het was een enorm kitcherig fotolijstje achtig iets van jezus haha. Lof it.
Hoe ziet dat fotolijstje eruit?
Ik ga straks even foto maken heb er zelf ook maar even snel naar gekeken. Het was van oeeh wat is dit⦠oh het is jezusā¦
Ach liever een plaatje van jezus dan een foto van de paus krijgen
Zijn genoeg leuke fotoās van de paus hoor!
Volgende week, na een lange vakantie, weer beginnen met werken. Toch wel een beetje zenuwachtig
Vast contract in the pocket!
Ik zit er allemaal een beetje doorheen in Berlijn, de romantische fase is wel klaar, het leven is duur, ik verveel me, bla bla. Maakt mijn beste vriendin ineens geld naar me over om iets leuks van te doen š„¹š„¹š„¹ zo lief
Ja hoor ik ben weer eens eƩn oorbel kwijt. Ik heb thuis nu letterlijk geen complete paren meer, van elke oorbel nog maar 1 dat wordt mix en match.
@Luzarl ahw dat is echt cute
Ben je al naar VEB orange geweest? Echt leuk winkeltje
ik zat illegaal in de eerste klas omdat de tweede klas vol was in de trein en de conducteur komt maar me hinten dat hij later gaat controleren haha kill all men behalve hem