Net al mijn vakantiefoto’s geordend en de leukste uitgeprint en in mijn fotoalbum geplakt. Echt heerlijk taakje om op mijn laatste vakantiedag (sad) te doen.
Hoe wist hij dat jij daar eigenlijk niet hoorde te zitten?
Ik ben echt zo blij dat ik eindelijk echt een echte oven in plaats van zo’n combi ding heb. Binnenkort lekker oven frietjes of zoete aardappel ovenfriet eten.
ik denk omdat het vaak dezelfde conducteur is
Ik heb een contractverhoging gekregen . Woehoee
Gaat lekker vandaag: vond mijn brood in de koelkast en wilde net mijn fles olijfolie in het gootsteenkastje tussen de schoonmaakspullen zetten hoop dat ik het eten wat ik voor @TantePollewop aan het koken ben niet vernachel
Nevermind ik ga wel maccie klappen.
Mijn vriendinnen hebben mijn plant boze oog gegeven. Plant staat rustig waar ze staat, zij zijn helemaal verbaasd dat hij het zo goed doet (was een stekje van een van hen) en vandaag valt het ding uit het niks en breekt hij zo’n beetje al zijn lange tentakels.
Mijn etentje van vanavond gaat niet door en ik voel me echt sad omdat ik me erop had verheugd. Mn vriend is ook de deur uit, dus ben alleen. En ik moet ongesteld worden. Nou ik denk dat ik maar vast naar bed ga
Ik word hier boos van. Hoe haalt iemand het zich in zijn hoofd?
Mn weekenden heb ik meestal wel leuke dingen, heb ook bijna een baantje voor doordeweeks maar het duurt allemaal zoo lang met het contract en inwerken pfff. Heb idd wel wat leuke plekjes op het oog maar ook in de stad zelf is nog genoeg te doen
Deze week weer flinke stappen (ha ha) gezet met mn enkel maar wil alleen maar janken. Wil dat dit gewoon voorbij is ookal gaat het nu redelijk goed.
Edit: weetnie waarom ik op @Luzarl reageer
Beterschap!!
Ik voel me vandaag zo eenzaam. Ik pas niet meer goed in mijn vriendengroep, mijn liefdesleven is altijd hetzelfde liedje (mijn date heeft toch niet genoeg interesse), en ik weet niet hoe ik het beter moet maken. Nieuwe vrienden maken is superlastig, daten ontzettend vermoeiend en ik voel me gewoon even heel verdrietig om de hele situatie
Mocht je in het noorden wonen en een keer een drankje willen doen mag je mij altijd een berichtje sturen!
Ik ben op Tiktok beland bij meisjes die hun cheerleader pompons stijlen met een stijltang.
Plz help me een hobby zoeken.
Misschien cheerleader pompons strijken?
Lief! Helaas niet helemaal in de buurt, maar heel lief aanbod
Voor het eerst in tijden naar de bios (Talk to me) wat saai was maar daarna uit eten wat lekker was maar voor een hoofdgerecht en toetje net zo lang duurde als de film haha