Hilaaaarisch zat net op het terras en ik denk een vrouw van 25 jaar ouder dan mn vriend zat echt te flirten met hem joh
knoopjes van dr jurkje opendoen en maar staren.
Echt grappig.

Nooit hoeven doen gelukkig maar kennis is macht toch ![]()
Ah dit zijn echt van die situaties dat je je toch al een heel leven met hond had voorgesteld en je achterblijft met rare gevoelens. Hij is weer veilig, terecht, de mensen hebben m terug maar je droomwereld spat wel even uit elkaar?
Net als dromen over trouwen nog voor een eerste date of je huis inrichten in je hoofd terwijl je 150e staat ![]()
Heeeeell no hahaha, als het een kat was dan wel
je wilt toch niet ineens een HOND.
Soms ontdek je nieuwe woorden bij het nakijken en zijn de woorden ook nog leuk gevonden: biervakmuts, homogemene (ging wel over de huidige maatschappij) en naardeel (was daadwerkelijk iets heel vervelends). ![]()
Man, ik zou 3 honden willen die zo aan kwamen lopen en echt 0 katten.
Same
Haha ik zou echt liever doodgaan. ELKE dag uitlaten. Nog erger als een kind. Liever 10 katten dan 1 hond. Ik vind honden overigens vaak best leuk maar dat aanhankelijke echt niks.
Van mij mag elk beest aankomen lopen. Zelfs die rare vogel van @Karl_Lagerfeld is welkom.
(Ik bedoelde dat beest he niet dat ik karl een rare vogel noem)
Sorry maar wat heb je aan een kat
Sommige katten zijn best leuk maar dat zijn dan vaak die katten die nooit naar buiten mogen en daarom meer aan de mensen in huis hechten (heb ik het idee, ik ben geen expert ofzo) en dat vind ik dan weer zielig, dat ze nooit buiten komen.
Mijn kat is een egoist, die is de hele dag buiten d’r zelf aan t vermaken en zelfs na inmiddels 15 jaar moet ze me nog niet ![]()
Nee hoor, doe mij maar een hond. Dan voel je je nog geliefd in t leven LOL ![]()
Hahahaha heerlijk. Ik zou hier tijdens het nakijken denk ik smileys bij tekenen haha, doe jij wat?
Ze vangen insecten.
Ligt aan de kat, maar veel katten zijn heel aanhankelijk en willen graag knuffelen. Ze blaffen niet, stinken niet, hoef je niet uit te laten. Ze zijn grappig etc. etc .etc. Wat moet je met zo’n aanhankelijke stinkerd
die je ELKE dag moet uitlaten. Maar ik heb dan ook goede ervaringen met katten en niet zoals @Hejira want dan is een kat hebben weinig aan lijkt me.
Daar heb ik de spinnen aan m’n plafond voor die ik lekker laat hangen hoor.
Ik vind mijn hond best leuk hoor maar hoef hierna echt geen hond meer. Ik vind de verantwoordelijkheid echt zwaar. (Elke dag wandelen niet maar meer dingen eromheen)
Ik zou nu ook geen hond meer willen omdat ik dan telkens bang ben dat er wat gebeurt. Doodgaan van een hond is echt zo kut (van een kat ook hoor overigens, daar niet van).
Ik snap ook echt niet hoe mensen kinderen kunnen hebben, ik zou vanaf dag 1 constant bang zijn dat ze wat overkomt.
Ik was gisteren op een speciaalbieren festival en ik ben echt zo vies verbrand op mijn schouders, decolleté en rug en omdat mijn topje niet recht zat heb ik dus een oneven stuk wat nog wit is ![]()
Ik heb morgen m’n eerste werkdag bij een nieuwe baan en ik had al herfst in m’n hoofd. Dus gewoon een lange broek en een blousje met lange mouwen en op de terugweg een pumkin spice latte halen. En nu is ineens de zomer terug en heb ik echt een kledingcrisis. En ik was al zo zenuwachtig ![]()
![]()