Wat je even kwijt wil #66

Ik zit hier in een eeuwenoud hotel met werk en nadat er spookverhalen zijn verteld lig ik hier echt doodsangsten uit te staan in de hotelkamer. De radio sprong net aan uit het niets en buiten hoor ik ineens klassieke muziek.

Dit wordt een topnacht :sob:

13 likes

Moet eigenlijk gaan slapen. Verwacht belangrijk pakketje morgen met 2 meubels maar het is met een verschrikkelijke service. Ik heb geloof ik nog nooit het voor elkaar gekregen een pakketje van hun aan te nemen terwijl ik wel elke keer thuis was. Geplande levertijd 08:00-20:00
 ze bellen elke keer heel laf maar voor 1 seconde aan en als je niet meteen de seconde erna op de buzzer drukt krijg je een melding dat je er niet was.

Vorige keer ben ik als een gek 6 trappen naar beneden gesprint op sloffen maar zag de auto niet eens meer. Overweeg stoel bij de algemene voordeur te zetten en een boek erbij te pakken of misschien meerdere stoelen en wat vrienden uitnodigen
 Wil niet weer naar het gare distributiecentrum wat totaal afgelegen ligt :crossed_fingers:

4 likes

Het wordt mooi weer morgen, dus ik zou gewoon maar wat vrienden uitnodigen voor een borrel van 8 - 8 uur bij jou op de stoep.

Maar wat kut die stress hierom. Kun je geen briefje op de deur plakken dat je gewoon thuis bent maar van 6 hoog moet komen zodat ze niet direct rechtsomkeert maken?

Hopelijk valt het mee morgen!

6 likes

Zo fijn dat de nachttrein tussen mijn oude stad en nieuwe woonplaats altijd druk is in de nacht. Zit na een borrelavond altijd fijn en veilig in een drukke trein. Kan dat zo waarderen.

Mijn broertje was laatst al “boos” op me dat ik op dit tijdstip de trein nam, omdat hij dat dacht dat het onveilig was. (Die jongen woont al jaren op een waddeneiland dus is de realiteit totaal kwijt)

11 likes

Daar ben ik gelukkig al vanaf en ook van de gamma zegt appa pie meisjes die dansjes doen

4 likes

Bruiloften zijn altijd erg leuk maar die onbeperkte drank :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes: ik G a dit morgen voelen

8 likes

Mijn retraite is echt top. Net terug van het uitgaan. Heb eindelijk die tattoo gezet na 12 jaar.
Helaas geen chico of chica gescoord maar wel lekker gedanst. :blush:

26 likes

Hoe heb je geslapen, zijn er nog gekke dingen gebeurd?

1 like

Sweet Jesus, ik zit net even wakker te worden in de zetel, valt er ineens SPRINKHAAN OP MIJN HOOFD??? Het duurde ook echt even voor ik hem kon afschudden dus al die tijd had ik Schrödinger’s insect op mijn hoofd (is het een spin? Is het een lieveheersbeestje? Is het ALLES TEGELIJK?).
Haha wow, gewoon even misselijk van het schrikken, goeiemorgen :+1:

6 likes

Haha je hoeft al die drank niet op te drinken he, het non-alcoholische is ook onbeperkt

14 likes

O

39 likes

En weer terug naar het land waar ik niet elke dag knapperd word genoemt ulg.
Afscheid nemen ging dit jaar veel beter ik ben nu niet helemaal heart broken gelukkig. Heb me wel een beetje groot gehouden voor mn vader anders is hij weer de hele week depressief.

40 likes

Zeg je nu

5 likes

Welkom terug knapperd

27 likes

Nou, wordt een leuk weekend dit. Gaat toch niet goed met oma. Ze eet en drinkt niet meer en krijgt dubbele dosis morfine vanwege een wond op haar rug. Nu zitten we half ons ding te doen en half op het belletje te wachten dat ze overleden is.
We zaten donderdag nog tegen mijn oudtante te zeggen dat ze wel haar verjaardag gaat halen. Hadden we maar onze mond gehouden

5 likes

Briefjes maakt ze niets uit. Kan me nog herinneren dat een buurvrouw een briefje had met dat ze d’r been gebroken had dus iets langer nodig had om bij de bel te komen. Kom ik s’middags thuis hangt daarnaast een briefje van dat bedrijf dat ze d’r niet was :rage:

Maar goed, ik zit. 2 stoelen en een rugzak met wat spullen tegen verveling en drinken. Over anderhalf uur komt mijn vriend en nog wat mensen voor de middag uitgenodigd :smiley: Ga denk ik ook maar een filmscript schrijven over dit - heb al langer met mijn vooral oudere buren gesproken deze ochtend dan misschien in de afgelopen 2 jaar bij elkaar

31 likes

Zo’n fatbike ziet er net zo uit alsof je je gilera citta aan het aantrappen bent omdat ie niet wil starten.

14 likes

Ik zag vanochtend eentje. Ik dacht eerst dat een scootmobiel zag die wel erg hard reed. Toegeven ik heb -2 en was nog niet helemaal wakker

2 likes

Terug van vakantie, op naar de ap voor kruidnoten đŸ«¶

5 likes

Is de palliatieve zorg nu ingezet? Of denk je dat ze er nog bovenop gaat komen? In ieder geval veel sterkte

1 like