Wat je even kwijt wil #66

Echt zo’n zure naaistreek weer he, de beste zomerweek van t hele jaar precies als iedereen weer gaat werken/naar school moet etc.

9 likes

Het was gisteren echt fan-tas-tisch om in mijn eentje te zijn. Nu is mijn vriend weer terug en staat F1 op :sob:

3 likes

En de psl is er ook nog niet :worried:

2 likes

Ik heb sinds kort een oude racefiets (had eerst alleen een omafiets) en ik heb vandaag voor het eerst een stuk gefietst. Ik was van plan om niet zo ver te gaan maar ik heb gewoon bijna 50km gefietst? Ben echt een beetje trots op mezelf haha

17 likes

Ohja shit, ik dacht vanaf morgen maar zie nu dit :sob:

Dan maar vrijdag, als traktatie dat ik m’n eerste week heb overleefd.

6 likes

Ja ik dacht dus det ie er 1 september al zou zijn, dus stond voor niks bij Starbucks.

Maar donderdag moet ik om 6.30 mn man naar vliegveld brengen en op de route zit een Starbucks, dus ik weet al wat ik op de terug weg ga doen, haha

6 likes

Kutzooi. Door jouw post kijk ik pas naar hoe warm het morgen is en ik heb ook mijn eerste werkdag😭 Nog een kledingcrisis hier.

Succes morgen!

5 likes

Maar je kunt een white mocha met een pompje chai bestellen en dat is nagenoeg hetzelfde!

2 likes

Ja dit dus! Er kan gewoon zo veel verschrikkelijks gebeuren, echt niet te doen die stress. Die van mij is nu bijna 14 en soms denk ik ook van damn, dit gaat een hele zware worden als hij er niet meer is.
Verder is de verantwoordelijkheid ook wel zwaar, helemaal nu ik op mezelf woon. Ik ben constant met hem aan het reizen naar mijn zusje zodat hij niet lang alleen zit en eigenlijk pas ik mijn hele week aan hem aan. Je kan ook nooit ergens lang blijven hangen of toevallig ergens crashen omdat hij anders te lang niet uit gaat. Terwijl het bij een kat het net iets makkelijker gaat denk ik

4 likes

Ik heb echt een top avond gehad maar ben echt mega gaar en moe. Zou fijn zijn als je dat brakke gevoel kon skippen.

1 like

Hallo mijn kat ruikt toevallig HEERLIJK :heart_eyes_cat:

7 likes

M’n vriend had een kater en dan is ie blijkbaar wat emotioneler ofzo. Nooit echt gemerkt maar heb zelf ook wel dat ik alles veel grappiger kan vinden en veel sneller de slappe lach heb met een kater. Maar goed, we waren frozen aan het kijken (met onze dochter) en hij moest gewoon huilen toen Anna toch niet dood bleek te zijn, hahaha moest zo lachen

16 likes

Door de vragen hierboven dacht ik toch echt dat je een huilende kat had?

43 likes

Ik rook de hele tijd iets smerigs in de woonkamer maar kon niet gelijk plaatsen wat het was. Ik had een beetje verlept bosje bloemen staan dus ik dacht misschien is dit het en mijn hemel wat een stank kwam er uit dat water :nauseated_face:

6 likes

Je moet ervoor zorgen dat de bladeren het water niet raken, dus de stelen onderin een beetje kaal maken. Blad wat het water raakt kan gaan rotten en dat stinkt mega erg, maar de steel heeft dat niet!

9 likes

Ja dat zal het wel zijn geweest. Had wat dingen uit de tuin geplukt en niet heel precies alles afgehaald dus ik ga daar de volgende keer beter op letten want dit was niet te doen.

2 likes

Er wordt een video aanbevolen op YouTube waarin een vrouw in stilte een pumpkin pie maakt alsof het 1700 nog wat is. Dus ze staat in klederdracht en in een of ander schuurtje, mixed alles met de hand en laat de taart bakken voor haardvuur. Im intrigued maar tegelijkertijd: waarom zou je jezelf dit aan doen jeez wat een werk

11 likes

Ik kom net terug van een festival. We zijn een uur voor het einde vertrokken, scheelt zoooo veel drukte bij het weggaan. Binnen een half uur thuis! Blessed with my volwassen-denkende vriendinnen :sparkling_heart:

10 likes

De ganzen zijn weer terug, in hele groepen. Nee, ga weg. Die komen in hele volken 10 weken aankondigen dat het weer winter gaat worden, en vooral in de ochtend.

6 likes

Mijn vriend moest met zijn brakke kop een beetje huilen om ‘Are you there god? It’s me, Margaret’ - een coming of age film met menstruatie als grootste thema

9 likes