Wat je even kwijt wil #66

Mijn schoonmoeder gaat weer naar huis vanavond en mijn vriend gaat met haar mee, en omg ik kan echt niet wachten want dan ben ik vanavond helemaal alleen thuis omggg :face_holding_back_tears:

50 likes

O genieten, lekker zeesterren voor de tv met snacks en thuisbezorgd.

10 likes

Het klinkt alsof er een vogel(nest?) in mijn schoorsteen zit. Ik ben helemaal panisch dat er zometeen een vogel in mn woonkamer zit zo. (We gebruiken de schoorsteen nooit dus wil niet meteen een veger inhuren als het zometeen niets is)

3 likes

Nou, na mijn post zijn we gebeld om afscheid te nemen. Dus nu is het afwachten

Heb zelfs voor het weggaan nog mijn schoenen gepoetst, want ik mag natuurlijk niet met vieze schoenen bij haar komen. Mensen doen rare dingen

11 likes

Soms als er een vogelnest op je schoorsteen zit hoor je dat gefladder etc ook in je schoorsteen, weerklinkt vaak een beetje. Kan iemand op het dak kijken?

En volgens mij heb jij sowieso al een vogel in je woonkamer dus niet die per ongeluk je huis uit jagen.

2 likes

veel sterkte! :purple_heart:

6 likes

Veel sterkte :heart:

5 likes

Yesssss ik kan echt niet wachten gewoon haha

2 likes

@Vaiana heel veel sterkte :heart:

1 like

Het is vooral gekwetter! En inderdaad mn eigen vogel vindt dat súper gezellig en zit terug te fluiten haha. (En niet de eerste keer dat ik een vogel in mn huis heb en mn eigen vogel vond dat ook reuze gezellig) Maar het is nu alweer minder dus wie weet zat het gewoon op het dak.

Het dak is vrij hoog en stijl dus ik durf er zelf niet op.

2 likes

Ik heb mijn droom lampen gevonden maar ze zijn bijna 200 euro per stuk. :sob:

2 likes

Poeh het is echt een soap hoor, met mijn huisbaas! Hij wilde dus eigenlijk een “gescheiden vrouw” huisvesten in míj́n huis per 1 aug en dat lukte dus niet omdat ik weigerde weg te gaan. Hij heeft toen nog vanalles geprobeerd om mij tijdelijk ergens anders te laten wonen omdat die chick per se hier moest wonen. Uiteindelijk is zij 1 augustus in het huis hiernaast komen wonen, wat ook van hem is. Hij wilde mij aanvankelijk weghebben omdat hij in scheiding ligt (en dus deze investering van zijn ex en hemzelf wilde verkopen)

Gister hoorden we ineens allemaal keihard gebonk: is er een of andere idioot de ramen daar aan het bewerken met een stoeptegel :exploding_head:. Ik heb zo mijn vermoeden dat dit een boze ex is en dit een incident is in relationele sfeer. Die “gescheiden vrouw” had of heeft vast iets met mijn gescheiden huisbaas. Damn wat een idioten.

28 likes

Wat een fijne dag.
Eerst 2 en half uur hardlopen in de vroege ochtend met een vriend (echt dit vrienden ding word echt iets!?), left over pasta als lunch.
Een geweldig koud (2graden!) ijsbad gehad en van genoten.
En vanavond pannenkoeken

63 likes

Je hebt het overleefd zie ik! Hoe heftig was het uiteindelijk?

1 like

Ik zit in de trein en op Alkmaar stappen allemaal festivalgangers uit voor Elrow
Wat een heerlijke modeshow!

4 likes

Hoeveel zou je er willen?
Mijn ervaring is dat lampen wel waard zijn om geld aan uit te geven want ik vind ze ontzettend bepalend in een interieur

6 likes

Ik was helemaal chaggie omdat er trein gedoe is. Maar ik had hierdoor weer hele leuke gesprekken met allemaal toeristen en expats enzo. Heel gezellig en zo gaat de rit naar huis een stuk sneller

1 like

Omg ik was vanmiddag een afspraak vergeten en we hadden elkaar alleen op facebook. Dus ik open net facebook en zie ineens een string berichtjes binnenkomen. Vind het zo erg en ongemakkelijk :cold_face: maar meer dan sorry zeggen kun je op zo’n moment ook niet doen

1 like

Ik wil er twee en het zijn twee dezelfde lampen in een verschillend formaat. Via Google lens kom ik ze helaas ook nergens anders tegen.
Dus ben nog beetje aan het dubben. Kan 30 euro of twee keer 30 euro korting exclusief verzendkosten krijgen als ik ze apart van elkaar bestel.

1 like

Je dag klinkt als mijn persoonlijke hel (ok, buiten de pannenkoeken en het vrienden-ding), maar ik vind het om de een of andere reden zo fijn om te lezen dat het zo goed lijkt te gaan met jou tegenwoordig!

18 likes