De muggen zijn ook weer terug, godjezus.
Wel wat anders maar er is ook een kanaal sitting and smiling. Het is precies wat het zegt, uren lang zitten en lachen.
Ben je nou je leerlingen aan het uitlachen? Niet zo aardig of wel?
Dit is niet uitlachen toch? Mijn jaar is niet compleet voordat een leerling een organisme een orgasme noemt.
En andersom, bij docentenuitspraken heb ik ook niet het gevoel uitgelachen te worden.
Ik ben ziek. ![]()
Is dat die early america? Zeker fascinerend die filmpjes! Ik vind het wel irritant dat er geen muziek bij zit. Zal wel asmr/1700 achtig moeten zijn maar niet mân ding.
Hoe interpreteer je dit nu weer zo kut?
Ik vind het juist leuk gevonden neologismen.
Omdat zij wel vaker dr leerlingen belachelijk heeft gemaakt. Dus ik vind het niet heel gek dat @Nescio dat zo opvat.
Ik heb eindelijk bericht van de gemeente, blijkt dat er een verkeerde GSM-code (?) is ingevoerd, dus de locatie van parkeren zeg maar. Maar dat doet mijn Easypark app automatisch, vreemd⊠nouja krijg in ieder geval mijn geld terug. Extra goed opletten maar de volgende keer. Heb jij al wat gehoord?
Jezus is er ook een gesprekken die je opving topic? In de rij voor de bakker hoorde ik van twee dispuut meisjes met elkaar bespreken dat
Je eigenlijk niet moet snuiven als je mensen ontgroend, want dan ga je te ver. Dit was tijdens de ontgroeningsweek heel vaak voor gekomen.
Rechten studeren en coke snuiven is echter geen probleem.
3c/4c krullen zijn zo leuk om aan te raken, maar dat stelt niet iedereen op prijs
Mensen die grensoverschrijdend gedrag aangeven bitches zijn.
Da fack ![]()
Vandaag lukte iets niet met reserveren omdat mijn cc geweigerd werd en daarna nog 2 andere cc gebruikt en bleef maar geweigerd worden en ik ben nog zo boos en vol adreline dat het niet lukte ![]()
![]()
kan het echt niet loslaten
Bij 3 op reis was laatst een hele aflevering over berlijn, en daarin gingen ze naar een taalcafé met heel veel culturen bij elkaar. Zag er heel fijn uit, misschien is dat een fijne en gratis (?) plek om mensen te leren kennen en iets te doen te hebben?
Oh wat een leuke tip. Thanks! Ik ga die afl ook eens kijken
Ik heb vanavond mân hoofd zo teringhard gestoten, echt met die scherpe rand vol op mân slaap omdat ik veel te gehaast die deur opentrok en tegelijkertijd mân voet er tegen aan had en al begon met lopen. Heb echt gewoon hoofdpijn van
Het schijnt dat zij altijd al veel haat kreeg doordat zij heel feministisch en activistisch is. Ze laat ook haar oksel en beenhaar groeien waar veel commentaar op was. Sinds het uit is schijnt ze inderdaad echt nog veel meer haat te krijgen. Echt sneu.
Haha damn dit is wel een schrijnend voorbeeld van hoe anders de Italiaanse en Nederlandse taal zijn
(en misschien maakt dit ook duidelijk waarom ik zulke lange zinnen schrijf in mijn posts/een herkenbare schrijfstijl heb haha, het is niet mijn schuld maar die van mijn taal!!!)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik al die mensen niet volg en het niet precies weet allemaal, maarrr volgens mij krijgt Giorgia veel haat omdat zij het prototype millennial white feminist is en vaak domme uitspraken heeft gedaan over dingen waar ze niets over wist - ze zei bijvoorbeeld eens dat ze geen films kijkt omdat âfilms geen echte kunst zijn/niet stimulerend zijnâ, om vervolgens wel naar een filmfestival te gaan, daar kiekjes van te plaatsen en te onderstrepen hoe zij de eerste is die met beenhaar op zoân evenement komt, ofzo. Ze heeft ook meegedaan aan een soort van Italiaanse Expeditie Robinson waar ze blijkbaar als heel irritant werd ervaren, en omdat de media ervan smult om onbenullige vrouwen neer te zetten als werelds grootste kwaad is ze vaak op tv met haar irritante claims, waardoor ze het perfecte doelwit is voor gefrustreerde mensen.
Ik wil echt mijn schermtijd verminderen en het forum is een grote boosdoener. Ik vind het forum ook enorm waardevol & wil niet zomaar afstand doen want dan zou ik ook een hoop missen. Ik heb nu een hoop topics ontvolgd en enkele topics heb ik op volgen staan nog. Dat zijn in principe ook de enige die ik écht van mezelf mag lezen. Dit geeft zo enorm veel rust. Soms zat ik echt in de meest (voor mij) doelloze topics, puur als zijnde uitstelgedrag
Had gisteren een enorme kutdag, waardoor ik waardeloos heb geslapen (yay malende kop). Het gevolg is dat ik als om 5:00 al wakker ben en nog steeds boos ![]()
Ik heb eind van de ochtend een gesprek met het ziekenhuis en sl sinds half 6 wakker⊠word ik niet minder zenuwachtig van ![]()