Haha damn dit is wel een schrijnend voorbeeld van hoe anders de Italiaanse en Nederlandse taal zijn
(en misschien maakt dit ook duidelijk waarom ik zulke lange zinnen schrijf in mijn posts/een herkenbare schrijfstijl heb haha, het is niet mijn schuld maar die van mijn taal!!!)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik al die mensen niet volg en het niet precies weet allemaal, maarrr volgens mij krijgt Giorgia veel haat omdat zij het prototype millennial white feminist is en vaak domme uitspraken heeft gedaan over dingen waar ze niets over wist - ze zei bijvoorbeeld eens dat ze geen films kijkt omdat âfilms geen echte kunst zijn/niet stimulerend zijnâ, om vervolgens wel naar een filmfestival te gaan, daar kiekjes van te plaatsen en te onderstrepen hoe zij de eerste is die met beenhaar op zoân evenement komt, ofzo. Ze heeft ook meegedaan aan een soort van Italiaanse Expeditie Robinson waar ze blijkbaar als heel irritant werd ervaren, en omdat de media ervan smult om onbenullige vrouwen neer te zetten als werelds grootste kwaad is ze vaak op tv met haar irritante claims, waardoor ze het perfecte doelwit is voor gefrustreerde mensen.