Wat je even kwijt wil #66

Lange zinnen? Valt toch wel mee? :joy:

15 likes

Hahaha, nou. 🥹🥹 Ik zou het wel kunnen, hoor, beter Nederlands schrijven, maar ik ben iemand die constant tussendoor forumt voor vijf minuutjes ontspanning per keer. Dat gaat niet samen met doordachte reacties. 🫠

7 likes

Ik vind dat je uitstekend Nederlands schrijft hoor. Helemaal als je bedenkt dat je al heel wat jaren niet meer in Nederland woont!

12 likes

Lange zinnen zijn ook vaak juist goed Nederlands, alleen vinden mensen het minder prettig om te lezen. Hoeveel tijd ik vaak niet kwijt ben geweest om mijn scriptie voor mijn gevoel ‘dommer’ te maken. Krijg er altijd van die kindergarten vibes van.

11 likes

het doel van teksten is om je boodschap over te brengen, dus als het moeilijk leesbaar is, is je tekst niet goed geschreven

6 likes

nou geloof me als je mijn italiaanse zinnen ziet krijg je meteen een crisis ookal heb ik 3 cursussen afgerond en bij jouw nederlands valt het me echt nooooit op

1 like

Vanochtend voelde ik tijdens het autorijden iets kriebelen op mijn gezicht. Ik dacht dat het een plukje haar was, maar toen ik in de achteruitkijkspiegel keek, zag ik dat er een :rotating_light: MUG :rotating_light: op mijn voorhoofd zat. Resultaat: een grote, rode, jeukende muggenbult op mijn voorhoofd.

Vervolgens heb ik mezelf de rest van de autorit zachte klapjes op mijn gezicht gegeven à la Sylvie Meis om de mug af te schrikken, dus dat was dan weer een soort gezichtsmassage.

10 likes

Nee, tuurlijk, daarom pas je het ook aan. Ik vind alleen juist die heel korte zinnen heel onprettig lezen en dat is wat mij betreft echt onnodig. Ik vind juist lange zinnen die gewoon goed zijn opgebroken totaal niet vervelend om te lezen. Ze waren ook goed te lezen en toch is het een ongeschreven regel dat het KORTER moet. Zonder enige interpunctie is het wel een challenge.

5 likes

Ik dacht even dat het 1 april was haha huh

8 likes

Luchtreiniging? Wordt er dan koude lucht in je oren geblazen?

6 likes

Ah ideaal wanneer ik last heb van mijn astma/hooikoorts

4 likes
9 likes

Ik zie het verschil niet

9 likes

Ik lach wel, maar als er zich nog een coronaesque situatie voordoet dan wil ik graag weten of hij ook komt in andere kleuren.

30 likes

Voor slechts 750 euries voor jou!!

3 likes

omg msn-taal is terug

screenshot email

9 likes

Ik heb eindelijk tijd om naar de Barbie-film te gaan en nu zit ik helemaal alleen in de zaal. Heerlijk.

23 likes

Ik heb zo’n app met van die filters voor je fotos enzo, en daar heb je ook zo’n filter opstaan dat je kan zien hoe je er oud uit ziet en jonger. Mijn god ik word zoooo lelijk oud op die app :sob: word er gewoon een beetje bang van. Ik heb het ook met vriendinnen gebruikt en zij worden allemaal zoveel mooier oud dan ik. En als ik dat jeugdige filter gebruik voel ik me al helemaal uitgezakt haha. Denk dat ik met dat vooruitzicht later toch maar aan de botox moet ofzo :joy:

4 likes

Same, dan zie je mensen helemaal eruit zien als van die classy dames. Ik zie eruit als die oma boom van Pocahontas.

15 likes

En tooooch word ik het liefst op die manier oud dan helemaal strak.

6 likes