Wat je even kwijt wil #66

Jaa ik was er heen en mensen hadden echt fantastische outfits!

3 likes

Ja was het leuk? Is het echt zo kleurrijk en fantasievol als het nieuws wil doen geloven?

3 likes

Jaa ik vond het erg leuk! Er hing een gezellige sfeer en het terrein was leuk aangekleed met veel kleur. Er waren veel zitjes waar je lekker kon chillen en veel podia met verschillende soorten muziek. Het festival is ook helemaal vega, vond ik ook tof. En er waren allemaal dansers in gekke kostuums die bij het festival hoorden, maar de bezoekers deden ook aardig hun best op toffe creaties! En het was gewoon knap geregeld, veel toiletten dus je kon direct naar een vrij toilet lopen in plaats van eeuwen te moeten wachten. En er was veel barpersoneel, beveiliging en eerste hulp. Echt een aanrader!

5 likes

Ik zag op insta stories dat er ook een mcdonalds was :eyes:?

1 like

Er zit momenteel een behoorlijk stijgende lijn m.b.t mijn coronaherstel. :slight_smile:

71 likes

Ja! Maar ze hadden alleen mcflurry & milkshakes. Had gehoopt dat de vega mckroket er al zou zijn haha, maar met het warme weer was een mcflurry wel chill!

3 likes

Ik heb net een massage geboekt. Ben heel benieuwd of ik deze keer wel kan ontspannen want dat lukte me tot nu toe nooit :sweat_smile:. Ik heb in mijn omgeving alleen maar mensen die een massage alleen maar ontzettend lekker vinden en selfcare en bladiebla, maar ik lig meestal alleen maar te wachten tot het weer voorbij is. Meer mensen hier?

7 likes

Klinkt tof! En goed georganiseerd dus. Super!
Ik woon in de noordkop en rijd er een paar keer in de week langs, dit festival was ook duidelijk anders georganiseerd want veel meer hekken langs de weg en bebording.

2 likes

Ligt eraan hoe erg mijn lichaam vastzit en hoe hardhandig ze zijn haha. Ik ging gister en oh my god het was het hele uur oncomfortabel. Maar daarna voelde ik me wel lekker licht.

4 likes

Is het dan wel de juiste massage? Missh hou je meer spanning vast en zou een bindweefsel of sportmassage fijn zijn. Of toch een ontspanningsmassage?
Vind je het fijner als er muziek opstaat, kun je dan missh wel meer weg”dromen”? Dat kun je vragen, of vind je het relaxter om een beetje te praten.
Of het hangt ook van de masseur af, bij de een kan ik ook meer los komen dan bij de ander.
Ik ben echt gek op massages en zou het elke dag willen als het kon haha, hoop dat je er toch van geniet

4 likes

Dan zou ik gewoon een paar verschillende salons proberen! Ik heb nu een masseuse die ook yoga en reiki geeft, dus de salon is ook iets meer gefocust op ontspanning met muziek, gedimde lichten en geuren. Ze kan alsnog hard masseren, dus soms doet het wel even zeer als er een knoop zit, maar de algehele ervaring is wel heel fijn en rustgevend.

3 likes

Ik had mn ouders uitgenodigd op de koffie (heb ook net 50 koekjes gebakken) en ze doen helemaal moeilijk dat ze helemaal hierheen moeten komen en ik moet maar daarheen komen want dat is handiger voor ze. Het is maar 5 km en je hebt auto’s en elektrische fietsen, doe even niet zo moeilijk

Heb meteen geen zin meer omdat het altijd gedoe en moeilijkheden zijn

13 likes

Nee maar ik vind het wel een hele ongemakkelijke bedoeling met uitkleden, mannelijke of vrouwelijk masseur en gedoe met praten/niet praten. Daarom doe ik het bijna nooit terwijl het wel heel lekker is

3 likes

Ik vind het alleen fijn als ik de masseur ken. Bij eerste afspraken ben ik altijd heel zelfbewust helaas.

1 like

Oh zo irritant. Hier moet het ook altijd gecombineerd kunnen worden als het mijn kant op is (ik vermoed dat dit om parkeerkosten gaat, maar zelfs aanbieden om die te betalen helpt niet) . Of het is “we willen 15u langskomen” en als ik dan zeg dat het niet uitkomt en vraag of dag x of tijdstip y wel kan, dan is het “we komen een andere keer”.
Zo stom als je juist leuk koekjes hebt gebakken! Ga je nu wel bij hen langs? (Of eet je ze allemaal lekker zelf op, kan ook).

1 like

Oh ja wat onhandig zeg! En inderdaad anders is het altijd “een andere keer”. Ik had voorgesteld om dan morgen daarheen te komen maar dat was ook niet handig, dus nu is de uitkomst inderdaad wel dat ik alle koekjes zelf op kan eten hahah, want nu is er niks afgesproken.
Normaal altijd als ik langskom is ook mn broertje en schoonzusje er (en die zijn vrij aanwezig/dominant), die zijn met vakantie dus ik dacht gezellig, even onverdeelde aandacht van mn ouders haha. Maar dan niet.

Nou wat stom zeg, zeker als het maar 5km ver is

4 likes

Haha ja ik zou natuurlijk ook zelf maar die 5km kunnen afleggen hoor! Maar vind het gewoon vervelend dat, als ik hen uitnodig op de koffie, ik meestal maar die kant op moet komen omdat het hen beter uitkomt. Normaal denk ik joh prima, maar vandaag even niet haha

Alsof jij in zo’n super moeilijke plaats woont waar je niet kunt parkeren ofzo :roll_eyes: Zeg gewoon dat je geen zin hebt om jouw kant op te komen, okĂ© prima, maar wat is er nou onhandig aan naar jou komen. Gewoon alle koekjes zelf op eten hoor, daaaaag

4 likes

Hahha echt onzin he. Nou inderdaad, meer koekjes voor mezelf