Wat je even kwijt wil #66

Omg ik ook :sob: echt alsof mijn hele gezicht een halve meter naar beneden zakt.

I would date him.

8 likes

Dat is wel waar, ik ben ook altijd een soort alien met die filters, maar jij ziet er nog goed uit als man! Dat werkt ook totaal niet bij mij, want ik zie eruit alsof ik je computer kom fixen of een school shooter :joy:

7 likes

Bouwt hij een tuinhuis?

Bel me.

2 likes

damon salvatore

7 likes

Precies mn type. Ik word graag binnen 2 sec verliefd en daarna keihard gedumpt zodat ik daar jaren lang dramatisch over kan doen.

7 likes

Dit weer is echt intenssssssss :fire:

3 likes

Wat een HEERLIJK vooruitzicht om straks na een lange dag op kantoor lekket in de tuin te eten met een wijntje😍 en dit dan nog de hele week LOVE IT

17 likes

Wow je lijkt hier echt kapot erg op mijn broer :joy:

4 likes

:smirk:

5 likes


Ook voor de NS zijn de normale werkweken weer begonnen🫶🏻

33 likes

https://vm.tiktok.com/ZGJtWgVr9/

Ik vind het echt zielig als je je kind priscilliano noemt.

14 likes

Dit is mijn nieuwe scheldwoord. Al dagen.

Wilde niet geloven dat het zo was (want zag het op Reddit), maar het is echt waar :cry:.

4 likes

Holy shit arm kind.

5 likes

Ik had net wel echt een gelukmomentje (ja met de NS ben je met een kruimel al blij):

De Intercity had een kwartier vertraging. Ondertussen kwam er ook een Sprinter (duurt 5 minuten langer, maar zou er wel alsnog eerder zijn) dus iedereen daarin maar die had maar 4 bakken dus overvol, echt pastte niemand meer in.

Dus ik in dubio: wachten op de intercity??? Wat als die helemaal niet komt? Wat als die ook vol is!?! Totale twijfelzucht maar gekozen om te wachten op de vertraagde Intercity.

Resultaat: Intercity was leeg, en kwam precies aan toen de deuren van de overvolle sprinter dicht gingen, dus al die mensen in die trein moesten verdrietig toekijken toen wij in de lege intercity voorbij knalden :sunglasses:

Avonturen hier hoor

46 likes

Het is een Italiaanse naam, de moeder is half (kwart? Dunno) Italiaans…

1 like

Puur genieten dit!

2 likes

@anon30197667 kan jij even bevestigen dat ook in het Italiaans ‘Prisciliano’ geen naam is.

14 likes

Priscilliano is net zo’n Italiaanse naam als Annemiekel een Nederlandse naam is, hoor!

41 likes