Wat je even kwijt wil #66

Daar heb ik de spinnen aan m’n plafond voor die ik lekker laat hangen hoor.

1 like

Ik vind mijn hond best leuk hoor maar hoef hierna echt geen hond meer. Ik vind de verantwoordelijkheid echt zwaar. (Elke dag wandelen niet maar meer dingen eromheen)

13 likes

Ik zou nu ook geen hond meer willen omdat ik dan telkens bang ben dat er wat gebeurt. Doodgaan van een hond is echt zo kut (van een kat ook hoor overigens, daar niet van).
Ik snap ook echt niet hoe mensen kinderen kunnen hebben, ik zou vanaf dag 1 constant bang zijn dat ze wat overkomt.

10 likes

Ik was gisteren op een speciaalbieren festival en ik ben echt zo vies verbrand op mijn schouders, decolleté en rug en omdat mijn topje niet recht zat heb ik dus een oneven stuk wat nog wit is :rofl:

1 like

Ik heb morgen m’n eerste werkdag bij een nieuwe baan en ik had al herfst in m’n hoofd. Dus gewoon een lange broek en een blousje met lange mouwen en op de terugweg een pumkin spice latte halen. En nu is ineens de zomer terug en heb ik echt een kledingcrisis. En ik was al zo zenuwachtig :sob::sob:

20 likes

Echt zo’n zure naaistreek weer he, de beste zomerweek van t hele jaar precies als iedereen weer gaat werken/naar school moet etc.

9 likes

Het was gisteren echt fan-tas-tisch om in mijn eentje te zijn. Nu is mijn vriend weer terug en staat F1 op :sob:

3 likes

En de psl is er ook nog niet :worried:

2 likes

Ik heb sinds kort een oude racefiets (had eerst alleen een omafiets) en ik heb vandaag voor het eerst een stuk gefietst. Ik was van plan om niet zo ver te gaan maar ik heb gewoon bijna 50km gefietst? Ben echt een beetje trots op mezelf haha

17 likes

Ohja shit, ik dacht vanaf morgen maar zie nu dit :sob:

Dan maar vrijdag, als traktatie dat ik m’n eerste week heb overleefd.

6 likes

Ja ik dacht dus det ie er 1 september al zou zijn, dus stond voor niks bij Starbucks.

Maar donderdag moet ik om 6.30 mn man naar vliegveld brengen en op de route zit een Starbucks, dus ik weet al wat ik op de terug weg ga doen, haha

6 likes

Kutzooi. Door jouw post kijk ik pas naar hoe warm het morgen is en ik heb ook mijn eerste werkdag😭 Nog een kledingcrisis hier.

Succes morgen!

5 likes

Maar je kunt een white mocha met een pompje chai bestellen en dat is nagenoeg hetzelfde!

2 likes

Ja dit dus! Er kan gewoon zo veel verschrikkelijks gebeuren, echt niet te doen die stress. Die van mij is nu bijna 14 en soms denk ik ook van damn, dit gaat een hele zware worden als hij er niet meer is.
Verder is de verantwoordelijkheid ook wel zwaar, helemaal nu ik op mezelf woon. Ik ben constant met hem aan het reizen naar mijn zusje zodat hij niet lang alleen zit en eigenlijk pas ik mijn hele week aan hem aan. Je kan ook nooit ergens lang blijven hangen of toevallig ergens crashen omdat hij anders te lang niet uit gaat. Terwijl het bij een kat het net iets makkelijker gaat denk ik

4 likes

Ik heb echt een top avond gehad maar ben echt mega gaar en moe. Zou fijn zijn als je dat brakke gevoel kon skippen.

1 like

Hallo mijn kat ruikt toevallig HEERLIJK :heart_eyes_cat:

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #45

M’n vriend had een kater en dan is ie blijkbaar wat emotioneler ofzo. Nooit echt gemerkt maar heb zelf ook wel dat ik alles veel grappiger kan vinden en veel sneller de slappe lach heb met een kater. Maar goed, we waren frozen aan het kijken (met onze dochter) en hij moest gewoon huilen toen Anna toch niet dood bleek te zijn, hahaha moest zo lachen

16 likes

Door de vragen hierboven dacht ik toch echt dat je een huilende kat had?

43 likes

Ik rook de hele tijd iets smerigs in de woonkamer maar kon niet gelijk plaatsen wat het was. Ik had een beetje verlept bosje bloemen staan dus ik dacht misschien is dit het en mijn hemel wat een stank kwam er uit dat water :nauseated_face:

6 likes