Wat je even kwijt wil #66

Haha good for you! :partying_face:

2 likes

Gefeliciteerd!! Stiekem wel benieuwd hoe je aan een woning bent gekomen want ik wil ook weg uit dit dorp haha @Elanor. Voelt bij mij heel erg kansloos om iets te vinden namelijk

6 likes

Ik woon er nog steeds hoor, maar ben dan ook best een saai persoon haha dus ik vind het hier wel prima. Maar ik snap dat de meesten liever naar Rotterdam vertrekken.

4 likes

Zit nu de Toscaanse bruiloft te kijken moest gelijk aan @anon50301661 denken :joy:

5 likes

Ja, haha dat had ik afgelopen week toen ik Casa Coco zat te kijken. Heb je die al gezien @anon50301661? Het is zonder Jan of Jim dus misschien niet helemaal in jouw straatje maar wel weer een lekkere NLse achtergrondruis film.

2 likes

Ik ben zo intens misselijk van kapotveel cakebeslag en botercreme eten dat ik geen avondeten meer naar binnen krijg ugh én ik heb absoluut geen trek in de cake zelf meer

8 likes

Perfect successful adulting :joy:

7 likes

yay space

Ik heb een stukje extra oude kaas liggen, met van die heerlijke kristallen, en elke keer als ik er geen toegang toe heb krijg ik er een craving naar. Maar als ik dan in de keuken ben heb ik er geen zin meer in.

8 likes

Dankzij jou crave ik dit nu ook. Ik koop dit nooit maar het is zoo lekker. Van de markt?

5 likes

Nu wil ik dit ook 🥹 misschien dat ik morgen langs Kef ga voor een lekker kaasplankje.

1 like

Nee van een kaaswinkel, maar vast wel op de markt te halen.

Heb het nu gegeten en het was zo lekker. :drooling_face:

6 likes

Ik krijg telkens een hartverzakking als mijn vriend direct belt als hij thuis komt. Denk iedere keer dat een van mijn katten dood is of zo want die bitches zijn al oud.

6 likes

Een van m’n beste vrienden belt me wel eens als hen weet dat ik aan het werk ben en dan denk ik ook altijd “wie is er dood”, maar heb dezelfde naam als hun moeder dus gaat soms mis :upside_down_face:

7 likes

Ik word tegenwoordig alleen nog maar gebeld als iemand zwanger is of dood is. Op beide kan ik dezelfde reactie toepassen.

17 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Hardlooptopic

Hahahaha: “och god nee toch”.

18 likes

Wtf duolingo. Kreeg zo’n melding, hey its lily, its been 5 days ago en dat ik dan weer dutch moest gaan leren (was niet voor mezelf) en dan “or not, i don’t care”. Ehhhh oke :upside_down_face:

9 likes

40 likes

Heb echt zin om te dansen maar m’n vrienden gaan al naar huis. Sad. :frowning_face:

1 like