Wat je even kwijt wil #66

Heftig he! Je kunt je dat vooraf niet voorstellen hoe heftig dat geluid is.
Hopelijk is de uitslag goed :kissing_heart:
Vanavond lekker rustig aan en proberen te ontspannen en als dat niet lukt, is dat ook oké. :heart:

Oh en mocht je nog ooit vaker moeten, oordopjes meenemen (houdt het ergste tegen) en idd vragen om een koptelefoon met muziek daar boven op).

3 likes

Voor het eerst naar een specifieke snackbar geweest om een kaascrack te proberen, is ‘ie e vergeten in te pakken :smiling_face_with_tear:

2 likes

Heb ze gevonden

Samenvatting

20 likes

Kaascrack? :thinking:

1 like

Ik was vroeger echt panisch bang voor spinnen, maar nu heb ik al weken 2 kleintjes in de hoek bij mijn werkplek wonen. En net zat er een groot monster in de keuken dat nu ineens nergens te bekennen is, maar ik ben daar 85% oké mee.

Healing is possible :woman_in_lotus_position:

11 likes

Heerlijk

2 likes

Oh huh waterschade op metaal, is het dan gaan roesten? Dan gaat die olie van HG niet helpen denk ik hoor, dat is voor hout

3 likes

Als je haar nooit meer als plantenoppas gaat vragen, zou ik het denk niet zeggen. Anders uiteraard wel.

Ik heb het wel eens vanaf de andere kant gehad. Ik ‘paste’ op iemands huis, inclusief planten dus, en toen was er iets niet goed gegaan met 1 plant. En toen kreeg ik daar een heel uitgebreid bericht over achteraf, maar toen ik aanbood om een nieuwe te kopen of te vergoeden, wilde ze dat ook niet. En ze wilde het gewoon even zeggen want ze vond het wel heel erg jammer en ze was er wel aan gehecht. Lang verhaal kort; ik heb me nog dagen schuldig gevoeld, maar ik kon er niks meer mee want ik kon de tijd niet terugdraaien en kon ook niks terug doen ofzo verder.

Snap verder wel dat het echt heel vervelend is hoor als een kast of een plant kapot is of beschadigd is!

15 likes

Haha ja dat viel me in porto ook op

2 likes

Je werd niet betaald zeker?
Als mensen echt om hun planten geven moeten ze maar iemand inhuren en anders moet je niet zeiken als je buren niet exact je instructies volgen want holy shit je bent gratis je best aan het doen.

39 likes

Haha nee ik ‘woonde’ tijdelijk in haar appartement. Dus ik betaalde gewoon ‘huur’ ook.

Het was een beetje een vreemde constructie ook hoor. Zij mocht officieel niet onderverhuren van haar huisbaas geloof ik, maar dat deed ze toch als ze op vakantie ging. Maar ze had ook echt een hele lijst met dingen zoals dat je de plantjes water moest geven en als de buren het vroegen, moest je zeggen dat je een vriendin van haar was. Beetje vaag gedoe.

Ja en fuck hoe doen die planten dat in de natuur!! Dan krijgen ze ook gewoon het water wat uit de hemel komt en daar moeten ze het mee doen. Beetje aanpassingsvermogen aub

31 likes

Ja ik had dat ook heel erg in porto! Maar wel alleen naar mijn ex?? Ook totaal niet subtiel haha.

1 like

62 likes

Wow, hoe heb je dit gedaan?

1 like

Ja pff dat vond ik zoooo irritant in Lissabon.

Voor de rest vond ik het wel een hele leuke stad!

Vandaag 3 uur noodgedwongen in de auto gezeten met m’n baas en wat is het doodvermoeiend om zo lang geforceerde gesprekken te voeren zeg. Op een gegeven moment de muziek maar wat harder gezet :smiling_face_with_tear:

8 likes

Vandaag vroeg een opa aan me of mijn borsten ook getattoeëerd waren, nadat hij een gesprek opende over de tattoos op mijn armen, om vervolgens zelfvoldaan te lachen en zijn hand op mijn onderrug-bil te leggen nadat ik zei dat dat een ongepaste vraag was. Ik haat werken in de horeca. Waarom doe ik mezelf dit aan.

Ik dacht dat ik na 1 nacht goed slapen wel van m’n jetlag verlost zou zijn maar ik ben overdag nog zo moe dat ik dan ook veel slaap
 en dan lukt ‘s avonds op tijd slapen alsnog niet :smiling_face_with_tear: fijne vicieuze cirkel dit. Ik twijfel tussen mezelf deze rust gunnen want was er voor ik vakantie had ook echt aan toe, maar omdat werk volgende week weer begint moet mijn ritme dan wel weer enigszins op orde zijn

4 likes

Oeh! Dat ga ik eens proberen

1 like