Ik moest vanavond werken (bar) en nu de vakanties weer voorbij zijn, kan ik op een doordeweekse avond meestal wel om uiterlijk 00u sluiten. Vannacht… 02:30
. Maar goed, het was wel gezellig.
Er waren ook twee mannen die niet uit de buurt kwamen en één van hun had een relatie. Die meid was met haar moeder hier helemaal naartoe gekomen om haar vriend op te halen, boos enzo. En ik dacht echt bij mezelf: damn, gun je vent even een leuk avondje weg met z’n vriend (ze hadden besloten te gaan varen en zouden op die boot slapen).
Totdat… ik tijdens t nazitten ineens een vriendschapsverzoek op fb van hem kreeg. Wat al best knap is, want ze hadden alleen mn voornaam dus daar heeft die gast best even moeite voor gedaan. En toen een berichtje via messenger, of ik nog zin had in een borreltje als ik klaar was. Dus ik netjes afwijzen. Zegt ie: ik kan anders ook bij jou thuis komen als je wil? Dus ik weer nee zeggen. En toen zei hij: “jammer, zouden een paar heerlijke uurtjes voor je kunnen zijn
”
Hahaha wtf?! Ik snap ineens heel goed waarom zijn vriendin hem niet vertrouwd als hij een nachtje met een vriend van hem weg is.