Wat je even kwijt wil #66

Voor slechts 750 euries voor jou!!

3 likes

omg msn-taal is terug

screenshot email

9 likes

Ik heb eindelijk tijd om naar de Barbie-film te gaan en nu zit ik helemaal alleen in de zaal. Heerlijk.

23 likes

Ik heb zo’n app met van die filters voor je fotos enzo, en daar heb je ook zo’n filter opstaan dat je kan zien hoe je er oud uit ziet en jonger. Mijn god ik word zoooo lelijk oud op die app :sob: word er gewoon een beetje bang van. Ik heb het ook met vriendinnen gebruikt en zij worden allemaal zoveel mooier oud dan ik. En als ik dat jeugdige filter gebruik voel ik me al helemaal uitgezakt haha. Denk dat ik met dat vooruitzicht later toch maar aan de botox moet ofzo :joy:

4 likes

Same, dan zie je mensen helemaal eruit zien als van die classy dames. Ik zie eruit als die oma boom van Pocahontas.

15 likes

En tooooch word ik het liefst op die manier oud dan helemaal strak.

6 likes

Omg ik ook :sob: echt alsof mijn hele gezicht een halve meter naar beneden zakt.

I would date him.

8 likes

Dat is wel waar, ik ben ook altijd een soort alien met die filters, maar jij ziet er nog goed uit als man! Dat werkt ook totaal niet bij mij, want ik zie eruit alsof ik je computer kom fixen of een school shooter :joy:

7 likes

Bouwt hij een tuinhuis?

Bel me.

2 likes

damon salvatore

7 likes

Precies mn type. Ik word graag binnen 2 sec verliefd en daarna keihard gedumpt zodat ik daar jaren lang dramatisch over kan doen.

7 likes

Dit weer is echt intenssssssss :fire:

3 likes

Wat een HEERLIJK vooruitzicht om straks na een lange dag op kantoor lekket in de tuin te eten met een wijntje😍 en dit dan nog de hele week LOVE IT

17 likes

Wow je lijkt hier echt kapot erg op mijn broer :joy:

4 likes

:smirk:

5 likes

Ook voor de NS zijn de normale werkweken weer begonnen🫶🏻

33 likes

https://vm.tiktok.com/ZGJtWgVr9/

Ik vind het echt zielig als je je kind priscilliano noemt.

14 likes

Dit is mijn nieuwe scheldwoord. Al dagen.

Wilde niet geloven dat het zo was (want zag het op Reddit), maar het is echt waar :cry:.

4 likes