Holy shit arm kind.
Ik had net wel echt een gelukmomentje (ja met de NS ben je met een kruimel al blij):
De Intercity had een kwartier vertraging. Ondertussen kwam er ook een Sprinter (duurt 5 minuten langer, maar zou er wel alsnog eerder zijn) dus iedereen daarin maar die had maar 4 bakken dus overvol, echt pastte niemand meer in.
Dus ik in dubio: wachten op de intercity??? Wat als die helemaal niet komt? Wat als die ook vol is!?! Totale twijfelzucht maar gekozen om te wachten op de vertraagde Intercity.
Resultaat: Intercity was leeg, en kwam precies aan toen de deuren van de overvolle sprinter dicht gingen, dus al die mensen in die trein moesten verdrietig toekijken toen wij in de lege intercity voorbij knalden
Avonturen hier hoor
Het is een Italiaanse naam, de moeder is half (kwart? Dunno) Italiaans…
Puur genieten dit!
Priscilliano is net zo’n Italiaanse naam als Annemiekel een Nederlandse naam is, hoor!
Is wel echt een leuk jongetje die Priscilliano!
Jaa zo kun j3 overal wel liano achter plakken. Mark Rutteliano is de president van Italie.
Marco dan wel hè, anders geloven we het niet
Soy.peroliano is ook één van de vaste gasten op forumfeninarumialiano.it
haha ik heb dit toevallig van de week opgezocht want ik vond het ook een belachelijke naam, maar Priscilliano is blijkbaar al sinds het jaar 340 een naam: Priscilliano - Wikipedia
er is zelfs een christelijke stroming naar hem vernoemd, het priscillianisme
Maar dan hadden ze hem dus Priscilianus moeten noemen
Gelukkig is het geen Priscillianus geworden, zeg. Mijn god. Het had nog erger gekund.
ja niet als ze de italiaanse versie bedoelden haha
Dat kan niet, een naam eindigend op anus is zielig voor een kind.
Ik moet wel zeggen dat ik hem van al die kinderen wel t leukste vind. Maar hij is dus 11 en zij kent die andere vent die dus niet zijn vader is 12 jaar…
Oh haha ja weet ik het. Ze zei het zelf en ik nam het voor waar aan
Ben ik de enige die zich vandaag blegh voelt? Wat last van keel, hoofdpijn en vermoeid.
Duik zo maar lekker mijn bed in.
Ik had vanmiddag precies hetzelfde, alleen een mailtje van Belsimpel maar niks van T-mobile zelf. Heel gaar dit.
Ik heb een smsje gekregen. Heel random allemaal.