Ze zijn niet overgenomen, het is echt alleen een naamswijziging. Alsnog vage/niet bestaande communicatie hoor dat wel
Ja ik dacht ook wat is dit nou weer. Niks via de mail sms etc.
Die naam ook… alsof de CEO zijn kind van 8 maanden het heeft laten verzinnen.
Odido… serieus
Ik dacht ff dat ik gescamd werd omdat ik ineens Odido zag staan en ik dacht wat is dit voor nep provider naam en waarom heb ik die ineens. Heel vaag idd
Ohh heb je een foto?
Ja hahaha wat is dat voor naam?! Las ook een stukje meg uitleg erover en dacht echt: blugggghhh echt een derdejaars marketingstudent-uitleg
ik denk echt zo vaak terug aan samantha en michael dat ze dat kind milano wilde noemen en dat michael zei “oh dat is italiaans” en samantha: “NEEEHEEEE, milaan is italiaans. milanO is spaans ”
Gisteravond terug gekomen van vakantie en zag al snel dat mijn 2 favoriete planten dood waren. Had de buurvrouw gevraagd om ze een klein scheutje water te geven 1x in de week. De ene plant was letterlijk over gelopen van al het water en er zit nu ook een plek van waterschade op de kast waar de plant op stond. En de andere is mijn mooie grote monstera plant waar ik zo trots op was. Mn vriend zegt dat ik er verder niks van moet zeggen tegen de buurvrouw maar ergens vind ik het wel zonde. Vooral omdat ik expliciet gezegd had dat ze maar een klein beetje moesten hebben en ik ze letterlijk verzopen aan trof. Vind ook dat waterschade aan de kast erg kut. En ze heeft het natuurlijk niet met opzet gedaan maar ik baal er wel van. Nja, weet in elk geval wie ik niet meer vraag om mn planten water te geven als ik weg ben.
Voortaan planten mee op vakantie als je er zoveel waarde aan hecht
Ik stap vanmorgen naar buiten vol met mijn gezicht in een spinnenweb en nu voel ik het nog zitten
Ik heb een stelletje maffia duiven in m’n tuin. Jagen alle andere vogels van het voer vandaan
Pfff wat stom!! Waarom geven mensen hier duimpjes op??
Bij mij was precies hetzelfde gebeurd maar dan met zelfs schimmel!! op mijn houten tafel waar ik alles een beetje bij elkaar had gezet. Onder potten die normaliter gewoon waterdicht zijn maar er zat zoveel water in dat het er alsnog doorheen kwam
Is dat zo raar dan dat ik er waarde aan hecht? Heb die twee planten al jaren, en dan kan ik ze weggooien meteen nadat ik thuis kom. Ik vind dat zonde.
Oh dat is wel echt heel erg! Ik vind het gewoon jammer, heb echt gezegd ook: een klein beetje water. Mijn vriend zei al: waarschijnlijk dacht ze dat waneer ze meteen heel veel water geeft maar 1x hoeft te komen. Maarja, zo werkt dat niet.
Nee joh, ik zou ook echt verdrietig zijn .
Bij mijn terugkomst van vakantie waren al mijn mooie balkon planten dood, want diegene die op het huis paste had de laatste dagen (bij 30 graden) geen water meer gegeven. Ze zeiden het zelf al, dus ik heb niks meer gezegd, maar ik vond het mega jammer. Sommige planten gingen zo goed voor ik weg ging en er zijn er een aantal nooit meer goed gekomen.
Nou ik zou ook balen hoor. Heb een paar planten waar ik echt trots op ben, eentje die het nooit geweldig deed en het laatste jaar ofzo helemaal is gaan opleven en groeien, zou echt balen als die opeens dood was.
En natuurlijk is het niet het einde van de wereld en kun je altijd weer nieuwe planten kopen, maar toch.
Ik dacht echt heel even dat ik gehackt was, tot ik odido ging opzoeken en er allemaal nieuws over zag. Heel vreemd dat het niet gecommuniceerd is.
Ik kreeg er gisteren een push-bericht over op nu.nl