Wat je even kwijt wil #66

Dat hebben ze inderdaad echt odidom aangepakt

24 likes

Ik kreeg er op mijn werktelefoon wel een smsje over

1 like

Haha awesome, ik lees nu dit nu net op het forum en zie nu dat er linksboven mijn telefoon opeens
Odido staat. Benieuwd wanneer ik er anders achter zou zijn gekomen :joy:

1 like

Ik ben bang dat je toch explicieter had moeten zijn: deze hoeveelheid (in een kopje afmeten of weet ik veel) een keer per week. En ook: dit moet helaas zo want je kunt het niet inhalen of van te voren extra geven.

1 like

Nou en omdat je dit ook graag wil en er waarschijnlijk voor je gevoel geen optie is van “dan niet”? Niet te streng zijn voor jezelf want zulke dingen zijn ook gewoon moeilijk en moet je oefenen maar er zijn ook gewoon weinig momenten meestal dat je ze kan oefenen. En het is vaak ook hoop ik voor iets wat je graag wil en dat je geneigd bent om akkoord te gaan ook omdat je niet meteen “moeilijk” wil doen.

En vergeet niet (disclaimer ik heb dit ooit ergens gelezen en weet niet of het klopt maar het klinkt wel goed toch) dat vrouwen net zo veel onderhandelen als mannen maar het gewoon minder vaak krijgen. Los van dat er ook verwacht wordt dat je niet onderhandeld want je bent een vrouw en dan heeft de tegenpartij ergens gelezen dat vrouwen minder vaak en slechter onderhandelen en dan sta je ook al met 1-0 achter.

Je gaat het onderwijs in toch? Nou als dit tijdelijke achter de rug is heb je het vast voor het uitkiezen dus dan kan je vast wel iets vinden waar je wel kan onderhandelen en krijgt wat je wil!!

12 likes

Ik zit buiten koffie te drinken en hoor dat de achterbuurman aan het videobellen is met zijn kleinkind. Het kindje hoor je niet, ik hoor alleen maar dat hij allerlei geluiden maakt en “kijk naar de visjes van opa!” “Kijk naar de bloemetjes van opa!” hele rondleiding door de tuin voor die baby, zo cute.

38 likes

ik ga deze week spreken op een conferentie en hiervoor zou ik daar echt superzenuwachtig voor zijn maar sinds ik antidepressiva heb ben ik dat helemaal niet meer en heb ik er juist zin in??? echt who dis

46 likes

na een hopeloze poging van mijn forumverslaving af te komen ben ik er weer (want puntje bij paaltje was ik heel de tijd aan het meelezen)

hallo allemaal!

edit: oh ik zal een avatar kiezen

14 likes

Ik zie nu op mijn mobiel ook ineens Odido staan. Het viel me gisteren en vanochtend op dat ik geen data kan gebruiken, als ik er hier niet over had gelezen had ik ook echt gedacht dat ik gehackt was of weet ik het.

Maar de echte vraag is nu: hoe zorg ik ervoor dat mijn data weer werkt?!

Hahaha love dit

7 likes

Telefoon al opnieuw opgestart? Simkaart er ff uithalen en weer terug doen kan soms ook helpen

2 likes

Hahaha met de credits naar Jan Slagter :joy::joy::joy: nee grapje (deels) ik vind dat je sommige dingen stellig moet zeggen maar ook dat je je moet realiseren dat degene die dat zo stellig zegt het ook ooit een keer half ergens gelezen heeft en dat je de meeste uitspraken met een korreltje zout moet nemen.

Zoals ik ooit in de fancy las (dit zal het jaar 2000 geweest zijn) dat je beter je wiskunde toets kan maken als je ongesteld bent en ik denk inmiddels niet dat dat waar is maar alas ik deed dat wel.

Tldr de meeste mensen roepen vanalles wat leuk klinkt en gewoon een halve onliner is uit de omroep Max gids dus blijf skeptisch nadenken!

8 likes

Wil je dit mijn man ook even komen vertellen? Koning van de stellige statements (mogelijk ook omdat hij in het onderwijs werkt). Ik zeg vaak “is dit echt zo of denk je dit gewoon?” :sweat_smile:

3 likes

Aaaah dus daarom ben ik op wonderbaarlijke wijze toch geslaagd voor mijn eindexamen wiskunde! En ik maar denken dat ik bonuspunten kreeg voor het olifantje dat ik uit totale wanhoop had getekend.

4 likes

Dit is er zo een die ik 1x per jaar 's ochtends onder aan de trap vind, helemaal kapot geknaagd door een van de katten. Godzijdank, want dan hoef ik er niks mee.

5 likes

Ik heb een dummy account op facebook dat ik af en toe activeer als ik me verveel en alleen gebruik voor gesloten groepen, o.a. eentje over gelnagellak en eentje met memes over The Sopranos, en waar ik alleen rare en totaal niet relevante posts krijg aanbevolen (waarschijnlijk omdat ik er niks heb gedeeld/geen vrienden heb/geen pagina’s like). De aanbevolen post van vandaag:

Love it

10 likes

Relationship Couch

15 likes

Listening to men____painfull

25 likes

Ik heb te veel koffie gedronken en nu voel ik me niet zo lekker.
En ik heb ook geen zin om nog te werken + er zijn een paar zieken geweest op kantoor dus ik zou heel goed “ik ben ook ziek!!!” kunnen zeggen maar ik durf niet.

5 likes

“Besides having that baby is a sign that she’s not barren”

:face_vomiting:

2 likes