Ik ging vannacht maar ff in de woonkamer liggen en dat is aan de binnentuin. Je hoorde allemaal huizen nog hun eigen ding doen, allerlei muziek en verschillende talen en dat voelde ergens super gezellig ofzo, dat we met zn allen lekker ons leven leiden maar dan toch ergens intiem samen aan de binnentuin.
En Ik ga straks naar IJsland maar dan moet ik natuurlijk een JAS mee die ik dan aan moet doen want het past niet meer in m’n koffer ![]()