Yes, geprobeerd en ook gewisseld van networkoperator maar het werkt gek genoeg allemaal niet. Dankjewel voor het meedenken!
Af en toe een middagje skippen is zooooo lekker, met name nu!!! Lekker in de schaduw met een lekker drankje genieten van het laatste stukje zomer. Is echt zo’n treat yourself aka doe het!!
Ben nu voor het eerst een volledige vacaturetekst aan het schrijven en vind dat toch echt een stuk lastiger dan gedacht, krijg maar niet goed verwoord wat ik nou wil zeggen/vragen. Probeer het ook met ChatGPT maar ook daar kom ik er niet uit omdat ik mn vraag ook daar niet lekker verwoord krijg. Gaat top zo, haha.
Haha nee ga het echt niet doen want dan verschuift mijn werk gewoon naar morgen
Vrijdag heb ik gelukkig een dagje vrij en ga ik op het strand liggen
Zometeen een suikerspin scoren bij de feestweek in t dorp
Geen piemelknuffel? Of hebben ze die daar niet
Geen idee
Voor het eerst in al die jaren dat ik hier woon ga ik eens heen.
Zijn die niet verbannen ondertussen?
Nee, zowel in ons dorp als in de stad waar ik werk is momenteel kermis/feestweek en die dingen zijn overal te winnen
Pas wanneer de BBB de grootste partij is. Dus mensen ga stemmen aankomende verkiezing. Voor het behoud van de piemelknuffel
Zit beetje na te shaken op een bankje buiten het ziekenhuis. Net MRI gehad, had me best aardig ingelezen maar was niet klaar voor hoe echt ongelooflijk luid het was en dan ook constant andere geluiden. 50 minuten in die tunnel gelegen en het laatste kwartier echt zoveel gehuild. Allemaal een beetje te veel bij elkaar; geluid, kleine ruimte, ziekenhuis in het algemeen, zorgen maken over hetgeen waarom ik die scan uberhaupt moet doen.
maar even rustige avond van maken
Ja en nu denk ik: zal ik het zeggen? Vind het echt ook zonde van die kast. Mijn vriend is dan weer zo nuchter die zegt: zet er wat op en je ziet het niet. Maar toch, was best een dure kast.
Kan je het met die meubelhersteller van @vitaminwater nog redden?
Ik snap dat je baalt hoor, is gewoon erg zonde. Ik zou het niet meer zeggen maar volgende keer dat je iemand vraagt voor je huis te zorgen wel rekening mee houden.
Heftig he! Je kunt je dat vooraf niet voorstellen hoe heftig dat geluid is.
Hopelijk is de uitslag goed
Vanavond lekker rustig aan en proberen te ontspannen en als dat niet lukt, is dat ook oké.
Oh en mocht je nog ooit vaker moeten, oordopjes meenemen (houdt het ergste tegen) en idd vragen om een koptelefoon met muziek daar boven op).
Voor het eerst naar een specifieke snackbar geweest om een kaascrack te proberen, is ‘ie e vergeten in te pakken
Kaascrack?
Niet zozeer, maar eerder dat ze wel weet dat dit niet de bedoeling is. Want er lag echt een flinke plas.
@vitaminwater het is een metalen lockerkast, hebben alles heel industrieel in huis. Kan het sowieso proberen want bij jou is het echt netjes geworden zeg!
Ik was vroeger echt panisch bang voor spinnen, maar nu heb ik al weken 2 kleintjes in de hoek bij mijn werkplek wonen. En net zat er een groot monster in de keuken dat nu ineens nergens te bekennen is, maar ik ben daar 85% oké mee.
Healing is possible