Wat je even kwijt wil #66

Hahaha ik dacht ook dat ik naar een verguisd musje zat te kijken :joy:

Ik zie er alsnog niets levends in 🫔

Ben zo blij!! Kreeg net te horen dat ze over een paar weken niet genoeg werk meer hebben en dat ik beter opzoek kan gaan naar iets anders. Wat dus betekend dat ik dan eindelijk niet meer voor dit shit bedrijf hoef te werken!!
Oke ik kon eerder weg enzo maar vond steeds maar geen leuke baan dus wou dan liever ontslagen worden haha. En nu is het eindelijk zo ver. Nog een maandje en dan lekker chill. En ondertussen hopen dat er iets leuks op mn pad komt.

111 likes

hahahahaha gefeliciteerd met je ontslag!

24 likes

Ik ga de verhalen over je collega’s missen!

9 likes

Ik ben deze week weer begonnen met werken en moet nog echt wennen aan de continue stroom van mails, chatberichten, ms teams posts… Iedereen wil iets van me. Gelukkig bijna weekend.

1 like

Lekker!!! Goed gedaan!!

3 likes

Oh maar ik heb een hele hoop nog niet verteld hahaha. En ik hou ook nog contsct met een aantal.

1 like

En geniet van de transitievergoeding. :star_struck:

Ik werk via een uitzend bureau dus denk niet dat ik dat krijg.

2 likes

Volgens google heb je er wel recht op.

Iedere werknemer, dus ook een uitzendkracht, waarvan de arbeidsovereenkomst door of vanwege de werkgever wordt beƫindigd heeft recht op een transitievergoeding.

10 likes

Je moet er wel om vragen ook zelf. Zijn zat bedrijven die het niet uit zichzelf uitbetalen, maar bij vragen dondersgoed weten dat ze het wel horen te doen en dan gewoon zonder protest uitbetalen.

4 likes

Mijn bus reed net voor mijn neus weg dus nu heb ik snel de metro gepakt naar een ander station en nu heb ik DEZELFDE BUS
Right back at you chauffeur

85 likes

Dat ga ik eventjes goed uitzoeken. Heel erg zin om hier nog een slatje uit te slaan haha.

23 likes

Ik werk in die branche en je hebt er zeker recht op!

2 likes

Ik hou van dit forum.

5 likes

Als je werkgever aan je vraagt: ā€œben je moe schat?ā€ Dan weet je dat het tijd is om naar huis te gaan :joy:.

Pffff kan niet wachten om lekeer in bed te liggen

1 like

Zo, ik ben (nog geen vijf uur geleden) met de ramen wagenwijd open gaan slapen en nu ben ik dit:

funny-animals-cats

Echt moeilijkkk nu de keuze of ik ga plassen, mijn raam en gordijn dichtdoe en weer probeer te slapen of maar gewoon opsta en de borende buren/kou die ik voel vervloek :rage:

19 likes

Ik ben aan het kamperen en er was een tentfeest in de buurt tot 02;00 Ć©n m’n slaapmat is lek want die heb ik 4x moeten opblazen vannacht. Toppppie.

Alsnog lekker om buiten wakker te worden :heart:

4 likes

Ik ging vannacht maar ff in de woonkamer liggen en dat is aan de binnentuin. Je hoorde allemaal huizen nog hun eigen ding doen, allerlei muziek en verschillende talen en dat voelde ergens super gezellig ofzo, dat we met zn allen lekker ons leven leiden maar dan toch ergens intiem samen aan de binnentuin.

En Ik ga straks naar IJsland maar dan moet ik natuurlijk een JAS mee die ik dan aan moet doen want het past niet meer in m’n koffer :tired_face:

34 likes