Oh het was geen typfout
Yaaaak, ik zit in de trein met een jurk met een lage rug. Elke keer dat ik ga verzitten hoor je echt mân huid loskomen van de stoel
Heb ik nu met mijn spekdijen op die stoeltjes
De snelste manier om van je jetlag af te komen is het normale ritme aanhouden hoe moe je ook bent. Wekker zetten, geen dutjes tussendoor en om een normale tijd weer naar bed.
Ik zag net een filmpje van een man die liet zien hoeveel suiker er in een PSL zit, door die hoeveelheid aan suiker in een beker te doen.
Ik schrok me dood.
Heb hem wel alsnog besteld net
Pumpkin spice latte
Ik heb dat filmpje niet gezien maar iedereen kan suiker in een beker gooien en zeggen zoveel suiker zit er nou in X of Y.
Ik kan ook nu een pak suiker op mân bord gooien en zeggen âzoveel zit er in een appel dit had je zeker niet gedacht hèâ. Maakt het niet meteen waarheid
Maar verder dat een psl an sich suiker bevat en los dat het koffie met smaakstoffen, suiker en melk is waar je 8 euro voor betaald (gladly I must add want psl season is aan bitches (en ja ik realiseer me dat deze zin samenvat alles wat mis is in onze samenleving maar soit)) zou het geen verassing moeten zijn dat ze niet âgezond gezondâ zijn toch.
Deze vraag is bewijs dat je hier nog niet lang genoeg bent
Ik heb dat ook met die filmpjes over suiker in cola of roomijs of whatever. Zoveel suiker zit er in jouw favoriete drankje/snoep!!! Ja, ik eet het dan ook niet voor de vitamines maar omdat het lekker is en ik mezelf af en toe een pleziertje gun in deze treurige wereld.
Nja hij liet een screenshot zien van de ingredientenlijst, vertaalde dat naar aantal scheppen en deed dat in een beker. Zie niet in waarom hij dat zou faken maar ik ga het niet controleren ofzo. En snap heus wel dat het niet gezond is maar om dat zo gevisualiseerd te zien is wel een stuk meer dan ik verwacht had?
Volgens de Amerikaanse website van de Starbucks zit er 50gr suiker in een grande psl en volgens het Voedingscentrum zit er 14 gram suiker in een gemiddelde appel en iets van 31 gram suiker in een marsreep.
Een grande is wel een grote koffie natuurlijk maar ik denk dat als je 50 gram suiker zo in je koffie doet dat ie echt smerig zoet is dus ik kan me wel voorstellen dat je denkt holymoly wat veel (ik dacht zelf oh 50 gram dat valt wel mee totdat ik dacht je doet max twee schepjes suiker in je koffie dus dit is echt absurd veel ook in zoân mega beker)
Noooo no mo appeldag for me
Na weken medisch gedoe en gezeik had ik gisteren nog een laatste onderzoek. Net gebeld en alles is okay er zijn geen verdere onderzoeken meer nodig en kan ik waarschijnlijk ook stoppen met de âals voorzorgâ voorgeschreven medicijnen. Vanavond is het tijd voor een feestje in mijn eentje
Wat fijn!!! Een opluchting ook, lijkt me
ik denk dat de suikers niet het slechtste aan een appeldag zijn
Of ze heeft gewoon smaak
Absoluut
Mijn baas wil dat ik iemand 3 euro erbij laat pinnen omdat we het de vorige keer bij deze klant verkeerd hadden ingetoets, vind ik echt overdreven en niet kunnen :â) vind ik echt lullig om dat te doen terwijl het fout van onze kant is.
Ik snap dat je niet teveel details kwijt kunt maar hoe lang geleden is de vorige keer en hoezo is dat onthouden?
Het was een paar dagen geleden en het kwam naar boven omdat we met een klantendossier werken. Producten kwamen uit op bv 203 euro maar op dat tijdstip was 200 euro gepind (moeten zelf bedrag typen op pinapparaat)