Zojuist gedist door een Jehova. Mijn haar zit in een super rommelige losse knot ivm klusjes in huis + wavy haar. De bel gaat :“goedemorgen, bent u net uit bed?” “Nee, hoezo?” Man wijst naar zijn haar en begint te lachen.
Ik hoop dat je de deur weer dichtgegooid hebt?
Ik moet zo de trein in van Berlijn naar Amsterdam en ik ga me zo schamen als er iemand naast me komt zitten. Ben al sinds 6u onderweg en heb me al een paar keer kapot gezweet met rugtas om, dus volgens mij stink ik echt enorm.
Joh met dit weer zweet iedereen in de trein. Je kunt jezelf dan nauwelijks ruiken, want iedereen meurt naar zweet
Nee, ik wil altijd bij jehova’s zeggen dat ik overtuigd atheïst ben, en dat ik geloof in liefde voor iedereen ipv alleen tussen mannen en vrouwen.
Ik zag ze daarna wel naar ons naambordje kijken. Ach. En we hebben onze kliko’s naast de voordeur, dus voor hen is een kort gesprek ook maar beter.
Iedereen zweet nu schat. Ik hoop dat je trein wel lekker airco heeft.
Ik hoop het ook
Ik ga over een paar uur naar de kapper en ik ben van nature best wel blond, en wilde nog iets lichter (highlights), dat heb ik eerder gedaan. En verder probeer ik de lengte een beetje te laten groeien. Maar nu denk ik ineens: misschien moet ik weer kort en vragen of ik brunette kan worden??? wat is dat toch met kappersafspraken en identiteitscrices
Hahah ik heb hetzelfde. Ik heb woensdag een afspraak en nu denk ik de hele tijd “hmm, zal ik het laten groeien, maar dan met heftigere curtain bangs erbij? Of wil ik toch een lob? Of gewoon de puntjes? Maar eigenlijk wil ik wel iets anders”.
En dan heb ik nu alleen nog maar een afspraak voor knippen. Moet me echt inhouden om niet te bellen of verven ook nog kan. Want ik wil echt dat cowboycopper, is zo’n trend op TikTok haha. Maar echt een dom idee is dat denk ik.
Mohh ik zit precies naast de airco. Over een half uur heb ik het waarschijnlijk koud maar nu HEERLIJK
Ik twijfel of ik het nieuwe hoe overleef ik boek ga kopen aangezien die voor 20’ers/30’ers zou zijn geschreven, want de kaft zegt mij dat het voor 10-jarigen is
Haha had precies hetzelfde! Echt nog even extra opgezocht wat de doelgroep is nadat ik in het ‘show je laarste aankopen’ topic had gezien dat iemand het had gekocht. Wel echt fan vroeger maar ik twijfel ook
Was ff vergeten hoe naar brandend maagzuur is
Ik ben al de hele dag naar hetzelfde nummer aan het luisteren, kijk nu al uit naar de bijdehante opmerking die Spotify erover zal maken in m’n wrapped
Ik denk nog met shock en horror terug aan toen Spotify wrapped 2020 me confronteerde met toen ik tijdens de eerste lockdown eens 37 keer ofzo Sex Money Feelings Die had geluisterd in catatonische staat
Dr vliegt een vliegtuigje steeds een stukje verder heen en weer. Beter is t niet de satellietfotodienst want hoe ik er bij lig in mn tuin hoeft niet op google maps😂
Hoe is gegaan met de operatie?
Wat fijn! Helpt de aangepaste bril ook bij andere dagelijkse dingen?
Ik heb soms dingen die zó toevallig zijn, zo keek ik onlangs een serie (grantchester) en diezelfde dag begon ik aan een podcast (the piper) waar een van de acteurs uit de serie een rol in speelt (kacey ainsworth)! Ook niet echt series/podcasts/acteurs die je overal tegenkomt. En vandaag luisterde ik weer een podcast (de eeuw van de vrouw) waar een bepaalde chinese tribe werd genoemd, en nu ben ik begonnen aan een serie (the fall) waar diezelfde tribe wordt genoemd (mosuo tribe)!