Ik ben zo’n sukkel. Ik had nog een half verdoofde mond door tandartsverdoving van vanmorgen, maar dacht dat ik wel weer genoeg voelde om iets te eten… Kijk ik net in de spiegel, heb ik echt tot bloedens toe op mijn lip gebeten?! en heb er dus echt niks van gemerkt. vind dat zo raar, dat je dat gewoon niet door kunt hebben
Pfff ik vind dit echt heel gierig van je baas zou voor mij ook ongemakkelijk zijn denk ik in jouw situatie
Vind het echt wel meevallen hoe zoet hhahha oeps
Ik krijg €170 terug van kleren die ik geretourneerd heb en heb net voor €163 bij sephora en bath & bodyworks gekocht dus eigenlijk was dat dan gratis toch
Ja joh, 7 euro winst!
Bedankt!!! Mijn vriend begrijpt het niet helemaal
Aaah ok
Daar zou ik me ook ongemakkelijk bij voelen dan!
Het is dan ook girl math
Jaa kan toch niet, hoe moet ik dit nou weer verkopen. Sowieso gierige baas die altijd kut doet over geld. Als klant niet vandaag weer zou komen had ik moeten bellen/mailen over die 3 euro
De tijd die je daaraan kwijt bent kost je baas toch meer zou je denken
Ik zou serieus zelf drie euro aan m’n baas geven, have fun with it
Ik zou echt in staat zijn zelf die 3 euro te pinnen om dit ongemak te voorkomen
Dat is gewoon gratis ja! Ik kijk nu al uit naar je shoplog.
Ik heb gister verse druivensap gemaakt van de druiven uit mijn tuin en o mijn god het is het lekkerste sap wat ik ooit heb gedronken. Er zit geeneens suiker in ofzo, maar het is zo’n intense smaak én het is lekker zoet. Echt ongelofelijk.
Hoe heb je dit gemaakt? Ik heb ook druiven in m’n tuin die ik nog wil verwerken.
Gewoon allemaal in een pan (zonder extra water) en dan 2-3 uur zachtjes koken tot er alleen nog maar sap over is met losse velletjes en pitjes. Dan zeven en nogeens doorkoken. Ik had niet mega veel druiven en had een halve pan vol, dat was maar een halve fles aan hoeveelheid uiteindelijk maar wel intens genieten
Haha ik ga helemaal stuk. Ben een salade eten bij Sla en er komen twee meiden binnen en die vragen na het bekijken van het menu: ehm is er ook iets niet vegans hier? Gewoon vlees. Want wij zijn van het vlees. Het antwoord was nee. Toen werd ze aangeboden om een stukje nep kip te proeven waarna een het uitspuugde in een servet hahaha. En nu zijn ze weer weggegaan.
Girl math
En alle anderen die gereageerd hadden op mijn massage-issue: ik vond het wel fijn, maar toch ook wel een groot gedeelte me ongemakkelijk gevoeld en liggen denken: “oke, nu moet je ontspannen. ONTSPAN, NU!! ”
Het was op vakantie dus ik kan niet weer naar dezelfde, maar misschien moet ik eens in mijn woonplaats gaan kijken of er een masseur is waar ik me wel bij kan ontspannen en vaker naartoe kan, want ik denk wel dat het goed voor me is.
En anders gewoon maar accepteren dat het gewoon niet mijn ding is.
Het is ook gewoon goed voor je lijf he!