Wat je even kwijt wil #66

Ja maar een beetje klik met je masseur of ontspannen gevoel is wel belangrijk.

Wel een goede reminder dat ik dit ook weer eens wil proberen! Laatste keer is al bijna vijf jaar geleden tijdens een reis. :grimacing:

1 like

hahaha love dat het stereotype is dat ā€˜vegans iedereen ermee lastig vallen’ maar ondertussen krijgen vleeseters een volledige toddler tantrum als ze 1 vleesvervanger zien

30 likes

precies! Denk dat mensen soms ook vergeten dat sommige gerechten gewoon altijd al vegetarische waren. Inderdaad een tantrum van een wat oudere collega toen hij voor een grote groep ook vegetarische gerechten moest toevoegen aan het menu dat we gingen bestellen. Echt iets van deze tijd, mopper mopper. En dan ga ik er toch wat van zeggen op zo’n avond toen hij een stuk pizza margherita pakte en ook een kommetje met champignon risotto :joy: Welkom bij team geen vlees :white_flag:

14 likes

ā€œIK HEB NOG NOOIT IETS VEGAN OPā€ letterlijk friet. net als met die mckroket video dat ze geen verschil proeven en dan wel zeggen dat ze hem uit principe niet willen eten

8 likes

Ik ben geen vegetarier, maar bestel bij de mac altijd de vega optie omdat ik me daar de volgende ochtend beduidend minder smerig door voel en ik verder geen verschil proef. Echt een aanrader.

5 likes

Ik kon ā€˜uitslapen’ vandaag tot 7 uur maar ben gewoon om 6 uur weer wakker :tired_face:

1 like

Ik wil iets bestellen bij under armour wat ik buiten de website niet ergens anders kan vinden maar het lijkt onmogelijk omdat er steeds geen verzendmethode gevonden wordt voor mijn Nederlandse adres via hun Nederlandse website. Heerlijk frustrerende manier om je dag mee te beginnen :slight_smile:

2 likes

Mijn zwager laatst heel trots " wr hebben vegetarische soep gegeten"

Tomatensoep zonder balletjes :rofl::rofl::rofl:

7 likes

Met veel moeite gister en vandaag vrij gekregen. Uiteraard ben ik sinds gistermiddag ziek gewordenšŸ‘šŸ»

3 likes

Verkouden zijn terwijl het buiten 30 graden is, is best een vaag gevoel.

Ziekmelden! Dan geldt dit als ziek en kost het je geen verlof!

Wel zuur, beterschap

11 likes

Ik zit bij de tandarts, en de mannelijke secreterasse is echt de onaantrekkelijke broer van Bart uit dertigers

2 likes

Ik heb nog eens in de app van Easypark gekeken en ik had 1 letter van mijn kenteken verkeerd ingevuld bij mijn account :nerd_face:

Wilde eigenlijk samen met dochter naar haar papa om samen te lunchen maar ze was zooo moe en slaapt nu. Nu komt hij vlug naar huis en brengt pizza als lunch mee. Gelukkig is het niet ver van z’n werk​:heart_eyes::heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Gaat het ooit wennen als mensen je aanspreken
met mevrouw? Ik voel me nog niet zo oud :smiling_face_with_tear:

8 likes

Nee, wen er maar aan :joy:

4 likes

Maar hoe moeten ze je anders aanspreken? He hallo? Meisje? Mevrouw is toch gewoon een vrij neutrale (behalve dat het genderspecifiek is natuurlijk) aanspreekvorm voor iedereen die er redelijk volwassen uitziet?

2 likes

Madam kan ook nog

2 likes

Ik zeg op straat zelf dus inderdaad vaak: ā€œhallo, mag ik je iets vragenā€ etc.

2 likes

Ja ok maar dat werkt - lijkt me - alleen als je je al in iemands blikveld begeeft en niet als je achter iemand aan loopt omdat ie zn pinpas heeft laten vallen oid.

Nou ja, hoe dan ook, vind het altijd een beetje flauw, dat gezeur omdat iemand je mevrouw heeft genoemd. Je bent een volwassen vrouw, met stemrecht, je kunt jezelf waarschijnlijk onderhouden, je bent in staat om je eigen keuzes te maken etc etc etc dus ja helaas je bent gewoon echt een volwassen persoon en dat is geen geheim ofzo voor de wereld om je heen

3 likes