Wat je even kwijt wil #66

Haar boek is deze week uit, dus dit toeval vind ik erg klein :stuck_out_tongue:

9 likes

Ja snap ik, maar toch (klein) toeval dat ik een minuut op het forum zit op de plee, deze post lees over die boeken, dan naar tafel loop en dit erop staat.

Zo raar is dat toch niet. Francine Oomen is nu bezig met een promotietour voor haar nieuwe boek (waar Baron het volgens mij over had). En ik vind de Volkskrant magazine wel een logische voor haar om een interview mee te doen.

Ik heb overigens het artikel niet gelezen. De header In iedereen zit een gekwetst kind dat probeert te overleven zit bij mij gelijk in mijn irritatie zone

2 likes

Jaja jongens zo serieus bedoel ik het allemaal niet :joy:

13 likes

Zit je op dit moment bij een yogastudio? Toen ik nog regelmatig naar een yogastudio ging organiseerde de yoga lerares ook zelf of in samenwerking retreats. Dan weet je een beetje wat je kunt verwachten

1 like

Dit is gewoon een nieuwe naam voor kastanjebruin?

20 likes

Dit is de 2e keer in 2,5 jaar dat ik erin ben getrapt om het aan de voorkant kort te knippen/soort van bangs en het is ook al weer de 2e keer dat ik REGRETS heb en ik leer het maar niet af. You do you maar ik ga het nu écht niet meer doen haha. Die kleur die je aangeeft heb ik net bekeken en is echt :fire:

4 likes

Vond deze wel toepasselijk

7 likes

Hahaha helaas heb ik wel RAGRETS

10 likes

Ik ben uiteindelijk toch gewoon voor lichter gegaan en curtain bangs en ik ben heeeeel blij. Love mn kapper :heart:

3 likes

Je ziet het zo, hoor, of het een tijgermug is, hele duidelijke zwart-witte strepen op het lijf.

1 like

Aangezien mijn huis op het moment mog altijd warmer is dan de gemiddelde sauna lig ik nu heerlijk in mijn hangmat op het balkon. Wijntje erbij, love it.

19 likes

Onze buurt-app is voor 80% een soort Marktplaats/weggeefhoek. Maar soms zetten mensen ook het loof van wortels (“Voor iemand met konijnen”), aangebroken pakjes koekjes (“1 geprobeerd, niet mijn ding”) of hun overtollige andijvie erop.

Ik weet niet of ik het nu schattig, duurzaam of ergelijk vind :upside_down_face:

8 likes

Ik keek vanavond een aflevering van De Slimste Mens waar gevraagd werd naar Verdi, lees net verder in mijn boek en zie:

La Traviata was ook een van de goede antwoorden

5 likes

Mijn moeder zou zeggen “Dat is selectieve perceptie”.

10 likes

Een of ander beest heeft me vrijdag gestoken bij m’n enkel en het wordt steeds dikker roder en jeukeriger dat ik er nu gewoon wakker van lig :frowning: heb er nu maar nestocyl van 2 jaar over datum op gesmeerd en nat washandje opgelegd. Andere tips ook welkom :wink:

Ik heb weer voor het eerst een avondje kunnen dansen. Omg was geweldig. Kan morgen waarschijnlijk niet lopen maar was het waard.

17 likes

Antihistamine (hooikoorts tablet) wil daar ook nog wel eens tegen helpen!

2 likes

Ik wil al heel lang met mijn gezin bootje varen en nu heb ik morgen geboekt, maar nu valt iedereen af en ben ik alleen nog met mijn 12 jarige zusje die in haar alles-is-saai fase zit. :joy:

5 likes

Haha oh nee! Wil ze nog wel met je mee?
I feel you!

1 like