Kan prima trouwens hoor, incubatietijd is vaak rond de 24 uur. Groetjes van mijn vroegere zelf na een bezoek aan een Thais restaurant.
Haha we hebben geen idee maar wel allebei echt het gevoel dat het daar vandaan komt (verder ook niets van vlees of vis gegeten allebei). Of noro virus, kan ook. Oh well, we doen het rustig aan
Schijten is schijten. Maakt niet uit of het van voedsel of van een virus komt
Fietste daarnet door de stad en er was een kale meneer van een jaar of 40 in pak die even lekker iedereen aan de kant ramde toen het fietsers stoplicht op groen sprong. Echt fijn even wat duwen en ellebogen uitdelen. Ik ben niet in een al te beste bui en heb hem weten in te halen en bij de volgende oversteek een duw uitgedeeld zodat ik fijn kon doorfietsen en hij stond te stuntelen om zijn evenwicht te bewaren.
BLIJF DAAR EN KOM NIET BIJ ME IN DE BUURT!
Beterschap!
Het moment is eindelijk daar! Mijn sugar daddy heeft zich gemeld in mijn dm. Morgen gelijk mijn ontslag indienen want vanaf nu krijg ik 5000 euro per week
Zoveel vragen hierbij
Er zijn scammers die meiden dmen met hoi ik ben een sugar daddy wil jij mn sugar baby zijn bla bla.
Zeg je nou dat Terrence die mijn afgeschermde insta ‘a breath of fresh air’ noemde een scammer is!? Bedankt voor het verpesten van mijn euforie
Kreeg een maandje geleden het bericht of ik foto’s van mijn voeten wou sturen. Hij gaf nog aan dat hij er niks seksueels meedeed en het puur vriendschappelijk was.
Ik dacht dat ik iets van 1000 dollar kreeg ervoor
Ach, waarom ook niet?
Ik stuur alleen mijn bff’s foto’s van mijn voeten
Haha leuk hè van die iets te eerlijke mensen. Mijn voorganger komt nog wel eens op het werk even kletsen en die zegt ook vaak van die dingen als: hoe gaat het, je ziet er moe uit vind ik - terwijl ik me dan prima voel. Thanks!!!
Ik ben stiekem wel blij dat het weer wat koeler is en regent. Houd echt van dat tikkende geluid op het raam.
Een collega valt me al een jaar lang lastig met het verhaal dat ze verliefd is op een collega maar ze heeft een vriend. Ene week is het oh ik ben zo verliefd ik ga mn vriend verlaten , andere week is het oh uk hou van mn vriend ik neem afstand van die collega. En wat ik ook voor tips gaf het was elke x het zelfde. Ze is ook al 2x afgewezen door die collega maar ze blijft doorgaan. Een tijdje terug wou ze met me shoppen en ze heeft het toen de hele tijd alleen maar over hem gehad. En verder niks aan mij gevraagd of iets gewoon de hele avond blabla ik ik ik. En toen was ik het echt zat. Dus toen ze tijdens mn vakantie weer appte over hem zei ik dat ik t zo zat was en dat ze het zelf maar moet uitzoeken.
Wat deed zij toen achter mn rug om tegen andere collegas praten over hoe ze me haat(???) . En dat ik een vreselijk mens ben enzo. Terwijl zij altijd naar mij toe kwam en nu ik terug ben doet ze ook fake leuk tegen me.
Duuus ik heb haar grote geheim tegen de grootste roddelkoning van t bedrijf verteld vandaag en ze zoekt het maar uit. Ik ga toch weg en dan kan ze mij niet meer lastig vallen.
Side note ze is 45 en niet 16
Is ze wel 100%
Want dit klinkt niet als gezond gedrag überhaupt, laat staan van iemand van 45
Ik vraag het me ook af haha.
Ik heb m’n (modulaire) hoekbank met pijn en moeite andersom gezet en ik vind het facking lelijk
Maar ja nu geen zin om het terug te zetten natuurlijk
Dat je nog met dat mens wou shoppen
Even wennen misschien! Ik kan altijd heel slecht tegen veranderingen in meubels enz vind in het begin alles lelijk