Wat je even kwijt wil #66

Wow wat heftig dat dat je dan blijft achtervolgen. Lijkt me toch dat je na het afbetalen weer een schone lij hebt. Kut zeg! Ik hoop dat het je lukt

1 like

Echt rot voor je joh :frowning:

2 likes

Ik weet niet of het bij jou ook zo werkt, maar bij mijn betaalrekening (Rabobank) kan ik niet rood staan, maar blijkbaar wel bij automatische incasso. Als je saldo een week na dato alweer op peil is, is dat misschien nog een kans? Maar ik weet niet of dat over het algemeen zo werkt of alleen in mijn situatie.

2 likes

Wat rot zeg! Hier heb je vast al aangedacht, maar heb je geen vrienden waar je wellicht iets van kan lenen?

Edit: wat @Peachpuff zegt is bij mij ook inderdaad. Rood staan gaat niet in principe, maar wel met automatische incasso. Maar wellicht is dat bij jou anders i.v.m. je schuldverleden. Dat weet ik niet

2 likes

Zou je niet toch met je werkgever kunnen bekijken of je een klein voorschot op je salaris kan krijgen? Ik snap dat dat supershit is om te vragen maar is dat shitter dan een aanmelding bij het CAK die dan ook bij hen of je andere werkgever uitkomt? Waarschijnlijk niet toch.

En daarna meteen een wijziging van incassodatum aanvragen bij je zorgverzekeraar mits dat kan.

3 likes

Wel superknap dat je alles hebt afbetaald hoor. Ik snap dat het dan extra zuur is

3 likes

Ik heb de laatste tijd echt het gevoel dat mijn beste vriendin en ik uit elkaar aan het groeien zijn. Heel naar.

2 likes

Je kunt ook zelf roodstaan aanzetten op je rekening. En dan zet je dat na de 20e weer uit als je salaris binnen is en je die roodstand meteen wegwerkt. Dat lijkt me de makkelijkste en snelste oplossing.

2 likes

Lieve allemaal, er is inmiddels gelukkig een oplossing. Nogmaals bedankt voor het meedenken, zoveel reacties had ik niet verwacht haha! Maar fijn om hier m’n ei kwijt te kunnen :heart:.

67 likes

Ja dat dacht ik ook alleen bedenk mij net dat is dacht ik ook een BKR registratie en als je dan al schulden hebt gehad wordt je roodstand denk ik niet goedgekeurd.

@Felony wat fijn dat er een oplossing is en wat knap dat je zo je schulden hebt weggewerkt. Het is niet niets zo allemaal en schulden kan ons allemaal overkomen.

2 likes

Wat vervelend zeg. Cliché en voor de hand liggend, maar: is dit iets wat je met haar kunt bespreken of zou dat weinig uitmaken?

3 likes

Omg er komt onweer aan :star_struck: eindelijk

4 likes

Ik kan ook niet waaaaachten. Ramen staan al wagenwijd open, ik welkom onweer bliksem en regen met open armen (ramen) vanavond

5 likes

Wat fijn zeg! :heart:

3 likes

Kun je het straks deze kant op sturen? Lijkt me heerlijk!

1 like

Ik heb echt echt echt spijt van deze vraag :sweat_smile: Dit is m’n eerste hotelvakantie sindsdien en ik vond ze net in m’n bed :cry:
Heb net via het alarmnummer van de receptie een andere kamer gekregen, die nieuwe kamer eerst ondersteboven gekeerd, maar voel me nog niet heel top. Had nu even graag gewild dat ik niet alleen was. Nouja technisch gezien was ik niet alleen en dat was ook niet ok, maar ik bedoel met mensen.
Heb nu wel het antwoord op m’n vraag: ze zijn groot :smiling_face_with_tear:

14 likes

Wat klote, maar ik moest wel heel erg lachen om deze zin :joy:

10 likes

Ik probeer dit gesprek inderdaad in mijn hoofd voor te bereiden, maar zoek nog naar de juiste insteek en woorden

1 like

Ja ik besefte me tijdens het typen dat ik dan liever alleen ben haha. Heb nog steeds jeuk van het idee.

Positief nieuws: ben maar een avondwandeling gaan maken om tot rust te komen en ben op een plein in een Abba tribute terechtgekomen met zangers die geen Engels kunnen. Ze doen hun best

Edit: omg ze deden een Grease medley erachteraan en ‘Summer loving’ en ‘Grease lightning’ waren de enige 4 woorden die ze kenden. Dit is geweldig

18 likes

Het regent en onweert hier al een paar uur, helemaal blij mee

6 likes