Hahaha this made my day
Haha love de wanhopige interventies van Truus. “Alsjeblieft jongens praat over het weer!!!”
Ik zie nu pas dat ze ook nog zei ‘ik heb €2.50 gewonnen in de loterij! Jullie ideeën hoe ik die het best kan besteden
’
En nu heb ik (3 uur na deze discussie) gereageerd met ‘je zou er een schnitzel van kunnen kopen’. Benieuwd of ik nog welkom ben met kerst.
(Tante Truus is in deze hypothetische situatie trouwens mijn moeder )
Wat etwn jullie met kerst?
Samenvattend, oom Jan houdt niet van schnitzels
Edit: @Acquiesce nooit je tante Jet boos maken. Die dame wil je niet als tegenstander
Ik heb echt een kutdag en ben daardoor net heel onredelijk kut geweest naar de schiders die ineens na 3 maanden iets op het balkon wilden schilderen. Ik zit in mn ouderlijk huis en mijn moeder wilde absoluut niet dat ze binnen zouden komen in de avond dus ik moest ze wegsturen. Die jongen zei “er is hier altijd wel wat” waarop ik aangaf hem nog nooit gezien te hebben en dat ik niet weet waar hij het over heeft. Blijkbaar doelde hij op mn moeder ‘maar hij zei prima, het is niet mijn woning, dan gaan we’ en toen sloeg ik de deur dicht. Voel me zo schuldig, maar ik kon gewoon niet normaal doen. Morgen maar even sorry zeggen als ik ze zie langslopen ofzo
Je moeder heeft al 2x iets gezegd over het mooie weer dus. Denk dat ome Jan straks boos wordt over teveel berichten over het weer In NL
Deze toevoeging maakt het hele verhaal nog veel beter
Winning: mug gevangen met 1 hand terwijl ik als een zoutzak op de bank lig
Nog 6 te gaan dan ben je net zo dapper en sterk als het kleermakertje!
Ik denk dat ie slaapt want na een
(??) is het opvallend stil. Mn moeder heeft ook nog niet boos gebeld over mn schnitzelgrap dus ik denk dat schnitzelgate wel is afgelopen
bwuh, net m’n eigen medische geschiedenis doorgespit voor een verzekering die waarschijnlijk duur gaat uitvallen. Nu Tony’s en Oogappels.
Hahahaha dit maakt echt mijn dag, heerlijk dit ‘gesprek’
- Team Tante Truus
- Team Tante Jet
- Team Oom Jan die in Azië woont
- Team Neef Joost
0 stemmers
Nooit gedacht dat ik mn disfunctionele familie zou gebruiken voor een poll
Is neef Joost de zoon van tante Jet?
Vind hem wel een beetje olie op het vuur gooien.
is het al ochtend in dat deel van azië ik kan niet slapen met deze cliffhanger
Zoals een collega van mij ooit heel mooi zei: het wordt weer eens tijd voor een relletje.
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Zou ik niet doen. Hij opgefokt en respecteert de grenzen van de klant niet. Toen ik jaaaren geleden met een vve te maken had waren er ook van die schilders die zo enorm star waren. Of ik dan even de sleutels kon achterlaten🤡