Wat je even kwijt wil #66

Ik kan niet slapen, blehhh om half 7 gaat de wekker en ik weet nu al dat mega druk morgen is op het werk.

1 like

Ik zit al de hele nacht op met buikgriep die echt vanuit no where kwam :sob:
Super timing ook want had morgen eigenlijk de eerste cursusdag voor mijn onderwijskwalificatie maar no way dat ik nu de trein instap :sweat_smile:

1 like

Oké nu begint het bij mijn vriend ook… Super raar want we hebben gisteren een ovenschotel gegeten met prei, rode biet, broccoli, harrissa, feta en volkoren bulgur. Hoe kunnen we daar nu zo ziek van worden? :frowning_with_open_mouth:

1 like

Naja buikgriep komt niet door je eten hè, maar door een virus.

13 likes

O ja klopt maar dacht nu idd eerder aan voedselvergiftiging gezien we allebei niet echt de deur uit zijn geweest het afgelopen weekend :sweat_smile:

2 likes

Dan zijn jullie partient 0 & patient 1
Dat of de incubatietijd van dat virus is langer

4 likes

Ja zo moeilijk te achterhalen soms. En ook feta, harissa of groente kan bedorven zijn. Sterker nog, veel voedselvergiftigingen komen ook van fruit, groente en salade (wel vaak eerder rauw). Sterkte iig! Hopelijk is het snel voorbij!

5 likes

Kan prima trouwens hoor, incubatietijd is vaak rond de 24 uur. Groetjes van mijn vroegere zelf na een bezoek aan een Thais restaurant.

4 likes

Haha we hebben geen idee maar wel allebei echt het gevoel dat het daar vandaan komt (verder ook niets van vlees of vis gegeten allebei). Of noro virus, kan ook. Oh well, we doen het rustig aan :crazy_face:

2 likes

Schijten is schijten. Maakt niet uit of het van voedsel of van een virus komt

2 likes

Fietste daarnet door de stad en er was een kale meneer van een jaar of 40 in pak die even lekker iedereen aan de kant ramde toen het fietsers stoplicht op groen sprong. Echt fijn even wat duwen en ellebogen uitdelen. Ik ben niet in een al te beste bui en heb hem weten in te halen en bij de volgende oversteek een duw uitgedeeld zodat ik fijn kon doorfietsen en hij stond te stuntelen om zijn evenwicht te bewaren.

46 likes

BLIJF DAAR EN KOM NIET BIJ ME IN DE BUURT!

Beterschap!

3 likes

Het moment is eindelijk daar! Mijn sugar daddy heeft zich gemeld in mijn dm. Morgen gelijk mijn ontslag indienen want vanaf nu krijg ik 5000 euro per week :ok_hand:t3:

43 likes

Zoveel vragen hierbij

Er zijn scammers die meiden dmen met hoi ik ben een sugar daddy wil jij mn sugar baby zijn bla bla.

5 likes

Zeg je nou dat Terrence die mijn afgeschermde insta ‘a breath of fresh air’ noemde een scammer is!? Bedankt voor het verpesten van mijn euforie :sob:

39 likes

Kreeg een maandje geleden het bericht of ik foto’s van mijn voeten wou sturen. Hij gaf nog aan dat hij er niks seksueels meedeed en het puur vriendschappelijk was.
Ik dacht dat ik iets van 1000 dollar kreeg ervoor

3 likes

Ach, waarom ook niet? :joy:

Ik stuur alleen mijn bff’s foto’s van mijn voeten :triumph:

Haha leuk hè van die iets te eerlijke mensen. Mijn voorganger komt nog wel eens op het werk even kletsen en die zegt ook vaak van die dingen als: hoe gaat het, je ziet er moe uit vind ik - terwijl ik me dan prima voel. Thanks!!! :joy:

8 likes