Wat je even kwijt wil #66

Ik ben stiekem wel blij dat het weer wat koeler is en regent. Houd echt van dat tikkende geluid op het raam.

10 likes

Een collega valt me al een jaar lang lastig met het verhaal dat ze verliefd is op een collega maar ze heeft een vriend. Ene week is het oh ik ben zo verliefd ik ga mn vriend verlaten , andere week is het oh uk hou van mn vriend ik neem afstand van die collega. En wat ik ook voor tips gaf het was elke x het zelfde. Ze is ook al 2x afgewezen door die collega maar ze blijft doorgaan. Een tijdje terug wou ze met me shoppen en ze heeft het toen de hele tijd alleen maar over hem gehad. En verder niks aan mij gevraagd of iets gewoon de hele avond blabla ik ik ik. En toen was ik het echt zat. Dus toen ze tijdens mn vakantie weer appte over hem zei ik dat ik t zo zat was en dat ze het zelf maar moet uitzoeken.
Wat deed zij toen achter mn rug om tegen andere collegas praten over hoe ze me haat(???) . En dat ik een vreselijk mens ben enzo. Terwijl zij altijd naar mij toe kwam en nu ik terug ben doet ze ook fake leuk tegen me.

Duuus ik heb haar grote geheim tegen de grootste roddelkoning van t bedrijf verteld vandaag en ze zoekt het maar uit. Ik ga toch weg en dan kan ze mij niet meer lastig vallen.

Side note ze is 45 en niet 16

108 likes

Is ze wel 100%

Want dit klinkt niet als gezond gedrag ĂŒberhaupt, laat staan van iemand van 45

13 likes

Ik vraag het me ook af haha.

2 likes

Ik heb m’n (modulaire) hoekbank met pijn en moeite andersom gezet en ik vind het facking lelijk

Maar ja nu geen zin om het terug te zetten natuurlijk

4 likes

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

Dat je nog met dat mens wou shoppen

5 likes

Even wennen misschien! Ik kan altijd heel slecht tegen veranderingen in meubels enz vind in het begin alles lelijk

5 likes

Toen was ze nog maar 1x afgewezen. Toen was ze wel weer ineens verliefd terwijl ik dacht dat ze eroverheen was haha.

3 likes

Wat een mafketel. Ik ben benieuwd hoe je laatste dagen worden. Gezien je nu echt schijt eraan hebt

4 likes

Ik had me opgegeven voor een cursus maar nu is het zover en heb ik natuurlijk geen zin meer :clown_face:

7 likes

Die spam shit gaat echt ver tegenwoordig. Werd net door een normaal nederlands nummer gebeld maar begon direct al over of ik freelance werk wou doen in het Engels.

Sinds wanneer belt tmobile (odido :nauseated_face:) met een 06 nummer :face_with_monocle:

1 like

Ja zo raar, had laatst opgenomen want ik gebruik m’n nummer ook voor werk en kan iedereen zijn.

En toen ik opnam moest die jongen m’n gegevens er nog bij halen en zei hij ‘O ja ik wilde je een goede deal geven maar eigenlijk betaal je al vet weinig’. OkĂ©, bedankt voor het bellen.

Doet me denken aan iets geks laatst. Werd gebeld door een Nederlands nummer vanuit klanttevredenheidsonderzoek van Ziggo en ze zei later dat ik nog een sms zou ontvangen etc maar dat heb ik nooit gehad. En na dat belletje dacht ik, huh dit was zo raar. Het was ook een gewoon Nederlands nummer maar als ik het opzocht was het helemaal geen officieel ziggo nummer. Ik heb echt nog een dag nagedacht over welke persoonlijke info ik nou heb gegeven in dat gesprek. Volgens mij wist ze wel mijn naam.
Echt gek nog steeds.

1 like

Dat soort onderzoeken wordt meestal door een extern bureau uitgevoerd. Dus het is niet vreemd dat het nummer niet herleidbaar was naar Ziggo.
(Wil verder niet zeggen of het nou wel of niet legit was natuurlijk.)

2 likes

Ja vandaag ook last van gehad.

1 like

Mn huis is zo’n chaos van de verhuizing. Ook geen zin om dingen uit te pakken. Waar laat ik ook alles en wat is handig.

2 likes

Wat voor cursus?

1 like

Ik ben zo benieuwd naar het nieuwe boek van Francine Oomen. Morgen ligt die eindelijk bij de boekhandel. Meer mensen die het boek gaan kopen? Ik doe het trouwens alleen als het niet al te kinderachtig is. Die van New York was toenertijd een beetje matig, maar ze heeft ook al wat succesvolle grapic novels voor volwassenen geschreven dus het is vast leuk.

9 likes

ik heb hem toevallig net besteld! ik vind het gewoon leuk voor de nostalgie

5 likes