Wat je even kwijt wil #66

Slepen naar whatsapp, zij doen er dan zo’n mooi wit randje omheen en dan heb je weer een sticker @monkeyslut

1 like

Maar heb je geen iCloud dan? Daarmee kan je je iPhone altijd in 1 keer overzetten en kun je nooit iets kwijt raken en heb je minder intern geheugen nodig.

2 likes

Naar je galerij en het voorwerp lang ingedrukt houden, dan krijg je soort rondjes en dan kan je kopiëren, delen of opslaan. Maar werkt niet bij alle modellen.

3 likes

Oh geen idee, maar die zie ik ook nergens in de supermarkt eigenlijk.

1 like

Hoe sleep je een afbeelding naar Whatsapp dan (op je telefoon)?

Edir: oh gelukt maar wel heel omslachtig allemaal

2 likes

Ja goeie! Daar ben ik toevallig afgelopen maand mee bezig geweest want ik had dus geen genoeg opslag op m’n iCloud, kreeg daar steeds een melding over. En ik kon dat bijkopen.

Heb jij dat toevallig? Of begrijp ik dat verkeerd

1 like

Je kan ook gewoon kopiëren vanuit die afbeelding en dan plakken in Whatsapp.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huizen/woningmarkttopic #3

Ja dat heb ik. Ik heb het bijgekocht. Is niet echt ingewikkeld.
Als je een nieuwe telefoon hebt, zet je gewoon je reservekopie terug en dan heb je ook gelijk je hele instellingen en apps weer terug.
Je kunt ook altijd op je MacBook bij alles dan maar ik denk dat je die niet hebt als je geen iCloud gebruikt.
Is heel handig. Als je foto’s, documenten etc maar bijv ook tabbladen in Safari kun je dan op beide apparaten raadplegen.

4 likes

@Lula het was geen huis :woman_shrugging:

2 likes

Nee MacBook heb ik idd niet.

Nou ik kwam er niet uit met betalen want je moet dan maandelijks betalen maar daarom dus ook altijd geld op je tel hebben staan. En wat als je dat een keer vergeet, ben je dan alles kwijt omdat er niet betaald is? Nouja het zal idd niet ingewikkeld zijn hoor maar dat was voor mij al te veel moeite. Want ik kon niet aanklikken dat er gewoon een afschrijving op je bank wordt gedaan. Maargoed dit is iets wat ik wel ga uitzoeken uiteraard na dit paniek-moment

1 like

Gaat via Paypal bij mij, heb geen geld op m’n tel.

Oh ja dat heb ik ook niet, vandaar

1 like

Ik heb de iCloud betaling gekoppeld aan m’n mobielabonnement, misschien kan dat bij jouw provider ook!

3 likes

Toevallig kreeg ik deze week van iCloud een mail dat er niet genoeg geld maar op m’n Apple account stond. Toen kon ik dat gewoon ruim op tijd voordat het wordt afgeschreven overmaken. Als ik dat niet had gewoon was m’n geheugen terug gezet naar de standaard instelling.

3 likes

Ohhhhh this is the info I wanted to know. Handig en goed om te weten

2 likes

Oke stel je bent buiten in gesprek met iemand, er komt een kennis van haar aanlopen en die persoon begint ineens tegen jouw gesprekspartner aan te lullen en er ontstaat een heel gesprek tussen hun. jij staat daar zo :woman_standing: om vervolgens te zeggen van ‘oke nou ik ga maar eens, fijne dag’ en ze reageren “ja doei”

Dat is toch asociaal?? Of ben ik nou gek :joy: Ik zei het net tegen iemand en hij zei “ja das toch normaal” maar ik vind het niet normaal. Als ik buiten een kennis in gesprek zie, dan ga ik er toch niet ineens doorheen lullen om vervolgens die persoon daarnaast een soort van weg te kijken.

29 likes

Nee vind ik echt aso ook

5 likes

Nee echt superraar dit hoor. Getuigt ook van weinig sociale skills :’)

2 likes

Behoorlijk hardnekkig dus die geur. Wel fijn dat het al iets beter is! Hopelijk is het snel mooi weer :smile:

2 likes