Mijn slaapkamer is eindelijk weer een beetje koel (nog lang niet de vrieskist temperatuur waarin ik het liefste zou slapen maar dat is ook wel lastig te bereiken hier ) en toch lukt het niet om te slapen
Mijn huis is nog steeds standje sauna en ik kan ook nier slapen. Zal een zware dag worden morgen.
Ik ben op vakantie en op de badkamer gaat automatisch de ventilatie aan als je het licht aan doet, prima want het is een muf hok zonder ramen, maar die ventilatie maakt zo veel geluid dat ik mān tiktoks niet eens meer kan horen en heb natuurlijk geen oordopjes bij de hand.
Ja ik ga hem ook halen vanmiddag! Ben benieuwd!
Die lange spijkerrokken die blijkbaar hip zijn, ik kan er niet aan wennen. Het doet me zo denken aan de Duggars (en dat is geen compliment)
Ik moet zo een belletje doen waar ik heel erg tegenop zie. Blegh.
Ik vind al mijn kleding stom en ik kan nergens leuke dingen vindenā¦
Hier in het dorp zou ook niemand door hebben dat het hip is maar je gaat gewoon op in de christelijke meute
Ik heb mijn rijbewijs gehaald!!! Omg eindelijk. Ik ben zoooo blij. Echt de juiste keuze om een faalangstexamen te doen.
Viel net op mijn bek omdat mijn in slaap was gevallen en ik wou van mijn stoel opstaan. Niemand heeft het gelukkig gezien
Deze werkdag nog doorkomen en dan heb ik vakantie heb het nodig š„¹
Toen ik gisteravond in bed lag hoorde ik buiten vrouwen praten dus ik stak even mān hoofd uit het raam om te kijken waar het geluid vandaan kwam en zag een verdieping lager bij de buren twee vrouwen zitten. Uit mān ooghoek zag ik ook wat ter hoogte van mijn eigen raam, dus ik keek zo opzij⦠hing daar de kat van de buren ook met zān kop uit het raam, eigenlijk precies zo als ik. Vervolgens hebben we elkaar misschien wel bijna een minuut aangekeken, maar hij gaf maar niet op dus ik heb hem uiteindelijk de staarwedstrijd maar laten winnen
Was net bij Kruidvat om nagellak remover te halen en het was tweede halve prijs, dus ik nam er 4 mee als voorraadje. Kom ik bij de kassa zegt ze āik weet niet of ik dit aan je mag verkopen in deze hoeveelheidā
Dus ik dacht echt:
Zegt ze āja dit zijn producten waar je criminele dingen mee kan doenā en daarom hebben we een limiet van twee per klant, wat ga je hiermee doen?ā Dus ik zeg dat ik gewoon mn nagellak ermee wil verwijderen. Zegt zij weer āben je daar zoveel voor nodig?
Ik begrijp het helemaal natuurlijk en vind het ook geen probleem dat ik er maar twee mee mocht nemen, maar ze was zo serieus. Alsof ik van plan was om een soort inferno te creƫren met mn remover.
Hahahaha wat kut
Ik heb gisteren een tattoo op mn buik laten zetten en mān torso voelt vandaag echt alsof ik van de trap ben gevallen :ā) maar hij is wel heel mooi geworden dus worth it
Ben vooral benieuwd of Rosa na al die jaren een mental breakdown gehad heeft en aan de anti-depressiva zit. Als er iemand therapie nodig heeft is zij het wel
Ik heb 'm net ook gereserveerd, kan 'm straks ophalen
Pff ik heb weer een domme keuze bij de kapper gemaakt en daardoor te veel betaaldš„. Maar ik vond het ook zo sneaky hoe zij dingen āvragenā
Haha wel een aanbieding tweede voor de halve prijs doen, maar als mensen daar dan gebruik van maken en wat extra kopen is het ineens verdacht
Haha, moet meteen hier aan denken!