Wat heb je laten zetten? Lijkt me ook mega pijnlijk daar, hopelijk ben je geen buikslaper
Ik heb sinds kort alopecia, behandel het nu met corticosteroiden maar heb echt al een stuk of 6 haarloze plekken op mijn hoofd. En ja het is niet levensbedreigend maar toch vind ik het kut.
Ik zou echt graag eens iemand willen ontmoeten met wie ik het verdraag om op vakantie te gaan langer dan 5 dagen.
Hahaha ik zit hier hardop om te lachen. Kan ze je straks alles vertellen over familie Hazes, fijn!
Er is ruzie in mijn familie app omdat iemand vindt dat de ander teveel fotos en berichten stuurt over schnitzels eten op vakantie
als ik mod was gaf ik je hier een uitzondering op de regel dat je geen screenshots van privegesprekken mag delen
hahaha ja ik wil dit ook zien
ik zou als ik in de app zat de boze persoon in een schnitzel photoshoppen
in een stadje in denemarken heeft een kunstenaar een gigantische visschnitzel op een muur gehangen
hoop dat desbetreffend klagend familielid hier morgen mee wakker wordt op zijn/haar muur
Whahaha ik ga even kijken of ik t kan anonimiseren
Ik heb mijn haar dus leuk in een shag/shullet laten knippen met bijbehorende pony en ik heb zo’n spijt hahaha. Ben al zo enorm onzeker over mijn uiterlijk en ik voel me nu echt een vent
Een soort steenbok! Zal als ik een goede foto heb nog wel even in het tattootopic posten (: En het zetten an sich viel me eigenlijk heel erg mee, had veel erger verwacht. Maar nu toch wel gevoelig en een beetje beurs van alle druk erop :’)
Anoniem mag het ook niet in een screenshot. Je mag wel de grote lijnen vertellen van het gesprek zonder het direct 1 op 1 over te typen.
Geen screenshot maar voor jullie wel een mooie samenvatting gemaakt. Namen zijn fictief. Als je dit herkent en dus mijn familie bent nee dat ben je niet.
Gisteren:
Tante Jet: [foto] kijk wat een grote schnitzel hier in Oostenrijk! Weet niet of ik hem op krijg hoor!
Tante Truus: oh wauw! Eet smakelijk!
Neef Joost: ziet er goed uit!
Tante Jet: nou oom Kees krijgt hem wel op maar ik niet hoor
Neef Joost: ha ja dat snap ik wel
Tante Jet: de ober kwam net langs met een bakje om de rest mee naar huis te nemen, hihaha
Rest: haha
Vandaag:
Oom Jan die in Azië woont: ik werd wakker met allemaal meldingen en dacht oh wat zou er allemaal zijn gebeurd met de familie, zijn het 20 berichten over schnitzels!! Wat een onzin, zijn we niet een beetje aan het doorslaan?
Tante Jet: nou dan maak ik wel een Nederlandse familie app aan, dan heb jij er geen last van.
Oom Jan: Misschien een idee: zet meer in een app. Bijv. wij hebben grote schnitzels besteld. Ik kon de schnitzel niet op, de ober heeft de rest ingepakt in aluminiumfolie om mee te nemen. Kees heeft de hele schnitzel wel opgegeten of iets dergelijks. Scheelt een hoop losse berichten en reacties daarop. Hoef je ook geen aparte Nederlandse app aan te maken.
Tante Jet: Ja meneer.
Neef Joost: serieus Jan?!? Wat maakt het uit of het in 1 of meer berichten is?
Oom Jan: nou dan is jullie manier van appen niet mijn ding, maar om nou een app zonder mij aan te maken.
Tante Truus: ja dat vond ik ook wel een beetje vreemd!!!
Neef Joost: dat was sarcastisch… misschien moet je het niet zo serieus opvatten.
Tante Truus: nou dat had ik niet zo gelezen hoor. Laten we het over een ander onderwerp hebben: het wordt dit weekend weer lekker weer!
Oom Jan: sarcastisch? En ik ben te serieus? Ik mag blijkbaar mijn mening niet geven. Ik ben er wel klaar mee, fijne dag hoor!!
Neef Joost: stel je niet zo aan, snap niet waarom het zo verkeerd schiet
Tante Truus: nou omdat ze een app zonder hem wil aanmaken!!! Maar ik heb een vraag, wat zal ik dit weekend gaan doen met dit lekkere weer???
Tante Jet: Nu is het klaar Jan. En jij moet ook stoppen Joost! Jan als je iets tegen mij hebt moet je maar prive appen.
Tante Truus: ja laten we lief doen tegen elkaar!!
Einde.
Haha ik vraag me bij dit wel altijd af hoe de mods dit controleren
je kunt toch ook zeggen dan: Ok het gesprek ging ongeveer met zulke berichten “exact hoe het gesprek ging”
Edit: @Acquiesce maar wel een goede samenvatting dit! Hahaha
Hahaha this made my day
Haha love de wanhopige interventies van Truus. “Alsjeblieft jongens praat over het weer!!!”
Ik zie nu pas dat ze ook nog zei ‘ik heb €2.50 gewonnen in de loterij! Jullie ideeën hoe ik die het best kan besteden
’
En nu heb ik (3 uur na deze discussie) gereageerd met ‘je zou er een schnitzel van kunnen kopen’. Benieuwd of ik nog welkom ben met kerst.
(Tante Truus is in deze hypothetische situatie trouwens mijn moeder )
Wat etwn jullie met kerst?
Samenvattend, oom Jan houdt niet van schnitzels
Edit: @Acquiesce nooit je tante Jet boos maken. Die dame wil je niet als tegenstander
Ik heb echt een kutdag en ben daardoor net heel onredelijk kut geweest naar de schiders die ineens na 3 maanden iets op het balkon wilden schilderen. Ik zit in mn ouderlijk huis en mijn moeder wilde absoluut niet dat ze binnen zouden komen in de avond dus ik moest ze wegsturen. Die jongen zei “er is hier altijd wel wat” waarop ik aangaf hem nog nooit gezien te hebben en dat ik niet weet waar hij het over heeft. Blijkbaar doelde hij op mn moeder ‘maar hij zei prima, het is niet mijn woning, dan gaan we’ en toen sloeg ik de deur dicht. Voel me zo schuldig, maar ik kon gewoon niet normaal doen. Morgen maar even sorry zeggen als ik ze zie langslopen ofzo