Misschien te simpel gedacht, maar waarom ga je dan niet terug?
Je hebt het een kans gegeven en als jij je daar ongelukkig voelt, kan je toch beter terug komen?
Misschien te simpel gedacht, maar waarom ga je dan niet terug?
Je hebt het een kans gegeven en als jij je daar ongelukkig voelt, kan je toch beter terug komen?
Ja dat wil ik ook maar dan moet ik dit gezin verlaten en dat vind ik heel erg. Ik heb volgende week een gesprekje met ze en ik zie er heel erg tegenop. Ze zijn zo lief en goed voor me. Net alsof ik een verkering moet uitmaken ofzo. Ik schaam me echt
Als ze zo lief zijn, gaan ze dit echt wel begrijpen. Tuurlijk is het even balen, voor beide, maar je eigen geluk is belangrijker! Als jij daar ongelukkig zit te zijn, gaat het gezin dat op een gegeven moment ook merken en dat is voor niemand leuk.
Succes met het gesprek en hopelijk komen jullie eruit!
Jonguh, dat kind loopt je dagelijks te meppen. Pak je spullen en ga naar huis. Echt hoor.
Lekker gaan!!! Al zouden ze het vreselijk vinden, je eigen geluk gaat toch voor hun eventuele ongemakken!
Ja lang verhaal
I loveeee dat mijn weekenden al op donderdag beginnen. Hurrrrrrlakke witte Georgische wijn en sushi gehad net en morgen geen wekker.
Je hoeft het niet uit te typen maar he gadsie. Had zo gehoopt voor jou dat dit een leuke ervaring zou zijn. En wat hier boven genoemd is, je gaat niemand teleurstellen hoe jij je voelt daar is het belangrijkst. En ondanks dat dit niet is wat je verwacht had ben je wel heel wat ervaring en hopelijk ook leuke momenten op feestjes + andere aangelegenheden rijker.
@Merrow ik hoop dat je dag beter is geworden en dat je een fijne oplossing gevonden hebt. Ik voel echt met je mee want zulke dingen zijn echt zo kut en ik vind het echt absurd dat die mensen zo met een ander omgaan. Dit is echt niet normaal vanuit hun hoor!
De Starlink satelliet trein van Elon Musk kwam net over ons heen, best een bijzonder gezicht
Disrespect naar Shrek dit
Ik weet dat dit een ruimteding is maar het klinkt zo wel een beetje alsof jullie zijn overreden
Ik heb maandag 3 kiezen laten trekken en als idioot die ik ben ben ik dus constant van alles erover aan het googlen zoals fases van het helingsproces, timeline van pijn etc. Maar ik lees dus heel veel over dat die bloedprop die zich in de wond ontwikkelt te snel eruit kan vallen en dan heb je “dry socket”, dus dan is je bot ontbloot en veel pijn yada yada. Maar ik vind de term “dry socket” ZO naar
De hooikoortsradar website staat op oranje maar mijn persoonlijke radar staat roodgloeiend Het is weer helemaal kut.
Oh daarom heb ik al de hele dag jeuk aan mijn neus.
Ik heb ook super veel last! Was vorige week op vakantie en heb toen bij de enige plaatselijke drogist antihistamine gekocht (Cetirizine) en dat kostte gewoon 8 euro voor 10 stuks hahaha wtf, die tabletten kosten eigenlijk 19-24 cent per stuk.
Afzetters.
Ah nee, wat een afzetters! Eigenlijk zou je bij Aldi/Lidl ofzo een heleboel pakjes moeten inslaan, want daar is het inderdaad spotgoedkoop. Hopelijk heeft het wel geholpen?
Ja ik had helaas even geen andere opties in de buurt en de nood was hoog. Het hielp matig, heb er twee per dag genomen, dus was er zo doorheen.
Ooh ik vond het al zo vreemd dat ik weer zon last van mn ogen had.