Maar echt. Misschien krijgt ons kind wel mijn platte achterhoofd en neus en zijn dunne lippen.
De tweede x wel gelijk gehecht uit voorzorg, maar dat was dus niet voldoende want toen kwam het bot ook weer bloot te liggen.
De derde x uit voorzorg idd én sponsje én gehecht. En toen pas ervaarde ik dat het trekken van kiezen helemaal niet zoveel voorstelt en je snel geen pijn meer hebt.
Ik hoop overigens wel dat dit de laatste kies was haha.
Maar mocht jij nog een x iets moeten laten trekken zou ik dit zeker voorstellen! Het scheelt zoveel pijn en hersteltijd.
Echt heel herkenbaar, vooral het mixed kids stoort me nu heel erg nu ik zelf kinderen heb. Ongevraagd aan haren zitten. Of zeggen âdat gemixte babyâs zo mooi zijnâ. En mân partner heeft een ânederlandseâ naam en dat vinden veel mensen ook ontzettend bijzonder en moeten ze altijd even noemen. Of dat ie op sollicitatiegesprek komt en dan âhadden ze hem niet verwachtâ. Echt doodvermoeiend.
Dit boek kan echt regelrecht de prullenbak in, pure trash.
Ik dacht even een nieuwe bril uit te gaan zoeken maar kwam er echt niet uit Vond ze eigenlijk allemaal lelijk staan en ook allemaal op elkaar lijken.
Ja dat was dus ook mijn probleem. Heb uiteindelijk maar een volledige doorzichtige gekocht van Ace en Tate omdat ik het toch alleen soms op werk draag. Als alles saai is dan maar ook voor het saaiste gaang.
Ik heb vandaag zo de slappe lach gehad omdat een nieuwe collega telkens als ze ergens een beetje kracht voor moet gebruiken een heel grappig gezicht trekt. Ze bijt met al haar boventanden op haar onderlip. Elke x als ik die kant op keek zag ik een schattig hamstertje.
Ik heb net al mijn kleingeld uit mân portemonnee bij elkaar gelegd om zo take out te halen. Ik betaal eigenlijk nooit cash dus nu voelt het alsof ik gratis eten ga scoren
girl maths
Girl maths en girrrrrl dinner
Ik ben kapot van 5 normale dagen werken maar moet nu nog 5 dagen/nachten werken
Ik heb straks een feestje maar wil eigenlijk gewoon cocoonen en lekker vroeg naar bed. Maar moet mezelf er gewoon over heen zetten want last minute ditchen is kut.
Ik heb ook met vriendinnen afgesproken, maar ben moe en krijg volgens mij blaasontsteking ofzo, iig doet het pijn met plassen. Maar goed, mân eyeliner is gelukt dus we gaan maar zo.
Girl maths⊠nu krijg ik boze emails van drie emancipatiegolven.
Het is altijd leuk als je twijfelt of je wel zin hebt hĂš, haha, zegt ze vier cocktails later.
Feestje was verrassend leuk dus wou eigenlijk blijven maar mijn wekker gaat om 7 uur dus zo maar lekker slapen
@Krabsalade
Bijna tegelijk hahaha
Vraag me dit af, schrijf jij dan als huisarts je eigen antibioticakuur voor?
Meh soms, als ik zeker weet wat er aan de hand is, anders niet.
Omg ik zit op de wc, lekker met de deur open want ik woon toch alleen, zie ik opeens een gigantische spin voorbij lopen over de vloer in de gang mân kat kijkt er ook alleen na, wat heb ik nou aan zoân kat
Huis in de fik steken en kat dumpen
Heb t iets diervriendelijker kunnen oplossen hahaha. Toen ik eindelijk klaar was op de wc zat de spin aan de onderkant van mân voordeur dus toen heb ik die op een kier gezet en met mân schoen tegen de spin aangetikt en toen ging hij gelukkig naar buiten ipv terug de gang in de kat krijgt een tweede kans maar de.volgendr keer is 't over en uit