Haaah geweldig! Ik zat er helemaal in
Super random. Mijn bejaarde buurman stond net ineens met een bosje rozen voor mijn deur. Waarom? Moest ik niet vragen zei hij. Oke dan haha.
Ben opgelicht (wel voor maar 30 euro) maar wat kan je je dan dom voelen zeg. Pff
Hoe dan?
Een bedrijf zou iets fixen aan ons huis, ze zijn net geweest en ik zie dat er precies niets gedaan is. Heb reviews gegoogled (weet het, kan je beter van te voren doen) en zie ik allemaal slechte reviews met dezelfde verhalen incl dat als je ze erop aan spreekt, ze gaan dreigen en moeilijk doen. Dus ik beschouw het maar als leergeld want geen zin in gezeik
Dit belangrijke detail, I love it
Oh heel kut zeg
hahahaha omg ik was zo hooked
Ik voel me net weer 18 toen mān āvriendenā me āvergatenā op te halen om samen maar het eindexamenfeest te gaan
De mensen waar ik een airbnb mee deel hebben me in de steek gelaten We waren allemaal onderweg om onze koffers af te leveren. Maar vlak voordat ik aankwam, is de rest gewoon vertrokken met de enige sleutel. Terwijl iedereen zn aankomsttijd had gedeeld en tussen hun vertrek en mijn aankomt minder dan 10 min zat.
Ik stond dus voor de dichte deur met mān zware bagage. Omdat ik zat te huilen in het portiek heeft de schoonmaakster me net uit medelijden op de binnenplaats gelaten, waar ik nu nog steeds zit te huilen, maar dan naast een zwembad. Geen idee ook voor hoe lang
Zei ik een paar dagen geleden nog dat ik mensen om me heen nodig had, nu wil ik dat ik alleen was. Dan voelde ik me tenminste niet eenzaam. Iemand heeft me ooit een ijskoningin genoemd. Ja vind je het gek dat ik niemand toe laat, als mensen me pijn doen zodra ik dat wel doe
Wat stom zeg! Waar zit je ik kom je halen.
Nee niks. Ze zijn bij een event wat voorlopig nog wel even duurt en wat ik nu mis. Ben nu aan het zoeken of er ergens zoān stationskluis ofzo in de buurt is zodat ik mān bagage zo in elk geval kwijt kan
@EllaFitzgerald Barcelona!
Huh wie zijn dat dan? Vrienden of vreemden? Wat een raar gedoe zeg
Geen vrienden, wel bekenden. We zijn hier allemaal voor hetzelfde en delen een airbnb om de kosten wat te drukken. En het leek me wel gezellig
Ik was al eerder aangekomen en de dagen hiervoor had ik een hotel. Heb nu een beetje spijt dat ik die niet heb gehouden
Jemig wat ontzettend lullig! Kun je niet alsnog naar een hotel of heb je al betaald voor de airbnb?
Dat is inmiddels wel plan B. Wil eerst van mān zware bagage af, kan dan hopelijk nog heel even naar het event (is gelukkig wel dag 1 van meerdere), en kijken of ik de anderen daar vind. Als dat het moeilijk gedoe blijft, boek ik weer een hotelkamer. Jammer van het geld, beter voor mij. Volgende keer doe ik dit zeker weten niet meer zo
Ja dat zou je toch denken Had ze uiteraard meteen gebeld. 1 nam uiteindelijk op, die had de sleutel zelf niet, wist niet wie wel en reageerde van āhm ja geen ideeā en liet het los. De rest neemt niet op.
Maar heb inmiddels een tijdelijk oplossing voor mān bagage. Ga daar nu heen en zie vanavond weer verder
Ik vind dit zo bijzonder hĆØ er zijn echt van die mensen die in zoān situatie hun schouders kunnen ophalen en āoh well niet mijn probleemā meteen verder gaan met hun leven.
Ik word hier echt naar van, wat zijn dit voor mensen. Ik hoop dat je toch enigszins van het event kunt genieten uiteindelijk en ik zou deze mensen eenmaal weer thuis echt mooi laten voor wat ze zijn
Ik heb de laatste weken zoveel statiegeld flessen en blikjes verzameld doordat ik 't steeds vergeet mee te nemen naar de supermarkt, dat ik straks echt zoān walk of shame met mān hele kar vol flessen hahahaš„². Maar goed het moet een keer gebeuren.
Ik vind blikjes en flessen wegbrengen ook gewoon echt zo stom. Die tas wordt vies, die blikjes en flesjes plakken altijd, je loopt te zeulen en bij het glas moet je bij bier vaak nog kijken wat wel en geen statie is. Echt gedoe.