Ik heb ook met vriendinnen afgesproken, maar ben moe en krijg volgens mij blaasontsteking ofzo, iig doet het pijn met plassen. Maar goed, m’n eyeliner is gelukt dus we gaan maar zo.
Girl maths… nu krijg ik boze emails van drie emancipatiegolven.
Het is altijd leuk als je twijfelt of je wel zin hebt hè, haha, zegt ze vier cocktails later.
Feestje was verrassend leuk dus wou eigenlijk blijven maar mijn wekker gaat om 7 uur dus zo maar lekker slapen
@Krabsalade
Bijna tegelijk hahaha
Vraag me dit af, schrijf jij dan als huisarts je eigen antibioticakuur voor?
Meh soms, als ik zeker weet wat er aan de hand is, anders niet.
Omg ik zit op de wc, lekker met de deur open want ik woon toch alleen, zie ik opeens een gigantische spin voorbij lopen over de vloer in de gang m’n kat kijkt er ook alleen na, wat heb ik nou aan zo’n kat
Huis in de fik steken en kat dumpen
Heb t iets diervriendelijker kunnen oplossen hahaha. Toen ik eindelijk klaar was op de wc zat de spin aan de onderkant van m’n voordeur dus toen heb ik die op een kier gezet en met m’n schoen tegen de spin aangetikt en toen ging hij gelukkig naar buiten ipv terug de gang in de kat krijgt een tweede kans maar de.volgendr keer is 't over en uit
Haha heerlijk!
Er zitten echt veel spinnen ineens. Hier liep eergisteren 1 megaspin over de vloer en vanavond viel er 1 van het vest van mn vriend op de grond (de hel). Was blij dat het niet bij mij gebeurde, dan had echt de hele straat het geweten. De tuin hangt ook echt helemaal vol met spinnen ineens. Dit is echt niet mijn seizoen
Ahhh gadver. Ja aan de ene kant wil ik nu alle ramen dicht houden zodat er geen spinnen binnen kunnen komen, maar goed als ik de ramen dicht hou dan vinden ze waarschijnlijk wel een andere manier om binnen te komen want dit is een oud huis
@bird ja dat geloof ik!!!
Ooh @Amarens wat vreselijk . Het is bij mij gelukkig al aan het dichtgroeien, maar pijn in je mond js ZO heftig!
Ik zit in een schone geurloze trein met de ideale temperatuur. Kon het leven maar altijd zo goed gaan.
Mn vriend en ik zijn onderweg naar een estrikkenleverancier en natuursteen leverancier om hopelijk een keukenvloer en aanrechtblad uit te zoeken, maar we zijn allebei vet brak recept voor een ramp
Je bent in het buitenland?
Ik stond net in de supermarkt waar iemand zei dat ze op zoek was naar brood en smeersels. Eens moet de eerste keer zijn dat je dat iemand hardop hoort zeggen
Ik hoor dat best vaak in mijn omgeving
Mijn man leert aan zijn moeder hoe je zuurdesembrood moet bakken, dus nu zijn ze al voor de vierde keer aan het videobellen voor de volgende stap. Heel cute
Smeersels klinkt zo vies
Omg Ja smeersels vind ik zo’n mutserig woord.
Komt ook omdat het altijd dezelfde types zijn in mijn omgeving die zich er makkelijk vanaf maken bij een feestje door te zeggen: ik neem wel brood met smeersels mee!