Mn vriend en ik zijn onderweg naar een estrikkenleverancier en natuursteen leverancier om hopelijk een keukenvloer en aanrechtblad uit te zoeken, maar we zijn allebei vet brak recept voor een ramp
Je bent in het buitenland?
Ik stond net in de supermarkt waar iemand zei dat ze op zoek was naar brood en smeersels. Eens moet de eerste keer zijn dat je dat iemand hardop hoort zeggen
Ik hoor dat best vaak in mijn omgeving
Mijn man leert aan zijn moeder hoe je zuurdesembrood moet bakken, dus nu zijn ze al voor de vierde keer aan het videobellen voor de volgende stap. Heel cute
Smeersels klinkt zo vies
Omg Ja smeersels vind ik zo’n mutserig woord.
Komt ook omdat het altijd dezelfde types zijn in mijn omgeving die zich er makkelijk vanaf maken bij een feestje door te zeggen: ik neem wel brood met smeersels mee!
Ja ik dacht ook dat het vooral een geschreven ding was moet ik zeggen en dan is het al niet te doen
Ik zou dat ook wel kunnen zeggen denk ik. Maar dit is ook zo’n woord waarbij hoe langer je erover nadenkt hoe raarder en smeriger het klinkt
Hahaha inderdaad, ik zie het ook vooral geschreven maar hoe krijg je het ook je strot uit joh brrr
Never forget baksel gate hier
Busget tip: drankje bestellen waar een hele peper in zit. Peper afdrogen en meenemen om mee te koken. #fuckyouallanddie.
Die heb ik gemist denk ik.
GG would be proud!
Ah dus zo drink jij je pumpkin spice.
Totaal gemist dat er een nieuwe Frasier serie komt.
Wel op Paramount+, en dat hebben wij hier (geloof ik) niet.
Maar dat komt uiteindelijk vast goed
Trailer (zonder beeld)
Ja dat is toch de spice… pompoen en peper.
Ik kwam er vandaag weer achter hoe leuk en gezellig ik Arnhem vind. Voelt echt een beetje als een impopulaire mening bij mijn vrienden, vooral als ze in Nijmegen hebben gestudeerd
Dan zie je die basics niet meer
Mijn zus heeft in Nijmegen gewoond en nu vlakbij Arnhem en ik vind het in Arnhem ook verrassend leuk! En gezellig