Ja ik vind t ook ellende ik spoel tegenwoordig m’n blikjes om voordat ik 't in een plastic zak gooi en dat helpt gelukkig wel aardig. Ik gebruik deze zakken ook alleen voor dit dus ze mogen gelukkig ook wel vies worden.
Als ik er al aan denk om ze mee te nemen, vergeet ik ze vaak in te leveren, en als ik daar aan denk vergeet ik vaak het bonnetje te scannen!! Echt grrr
Ik snap dit ook echt niet. Je denkt dan toch van ohh kut wat erg, en aangezien die anderen samen daar zijn roep je toch ff naar elkaar van hee yo wie heeft sleutel, we moeten dit ff regelen?
Lijkt me ook vreemd om dan straks nog gezellig te doen met die mensen
Ben net op een wesp gaan zitten
Nou zeg, kan me voorstellen dat je daar van schrikt! Wat een tuig ook echt om iemand te gaan uitschelden in de auto (met een kind achterin ook nog).
Wat naar zeg! Kan je toch geen melding maken bij de politie en het kenteken doorgeven? Misschien kunnen ze daar meer mee dan je zou denken.
Gingen maar 2 dingen mis, had een Duitse fles meegenomen en een blikje zonder statiegeld maar goed, samen toch weer € 7,75
Ik zit in mijn vierde trein/bus voor vandaag en er zitten de hele tijd stinkende mensen in m’n buurt (nee ik ben het niet zelf)
Ik voel me echt slecht en verdrietig en wil zo graag terug naar Nederland
Misschien te simpel gedacht, maar waarom ga je dan niet terug?
Je hebt het een kans gegeven en als jij je daar ongelukkig voelt, kan je toch beter terug komen?
Ja dat wil ik ook maar dan moet ik dit gezin verlaten en dat vind ik heel erg. Ik heb volgende week een gesprekje met ze en ik zie er heel erg tegenop. Ze zijn zo lief en goed voor me. Net alsof ik een verkering moet uitmaken ofzo. Ik schaam me echt
Als ze zo lief zijn, gaan ze dit echt wel begrijpen. Tuurlijk is het even balen, voor beide, maar je eigen geluk is belangrijker! Als jij daar ongelukkig zit te zijn, gaat het gezin dat op een gegeven moment ook merken en dat is voor niemand leuk.
Succes met het gesprek en hopelijk komen jullie eruit!
Jonguh, dat kind loopt je dagelijks te meppen. Pak je spullen en ga naar huis. Echt hoor.
Lekker gaan!!! Al zouden ze het vreselijk vinden, je eigen geluk gaat toch voor hun eventuele ongemakken!
Ja lang verhaal
I loveeee dat mijn weekenden al op donderdag beginnen. Hurrrrrrlakke witte Georgische wijn en sushi gehad net en morgen geen wekker.
Je hoeft het niet uit te typen maar he gadsie. Had zo gehoopt voor jou dat dit een leuke ervaring zou zijn. En wat hier boven genoemd is, je gaat niemand teleurstellen hoe jij je voelt daar is het belangrijkst. En ondanks dat dit niet is wat je verwacht had ben je wel heel wat ervaring en hopelijk ook leuke momenten op feestjes + andere aangelegenheden rijker.
@Merrow ik hoop dat je dag beter is geworden en dat je een fijne oplossing gevonden hebt. Ik voel echt met je mee want zulke dingen zijn echt zo kut en ik vind het echt absurd dat die mensen zo met een ander omgaan. Dit is echt niet normaal vanuit hun hoor!
De Starlink satelliet trein van Elon Musk kwam net over ons heen, best een bijzonder gezicht