Er is dus zo’n trend op tiktok dat vrouwen aan hun vader/broer/partner/vriend whatever vragen hoevaak ze aan het Romeinse Rijk denken en iedereen antwoord meerdere malen per dag of week. Heb het net getest bij mensen die ik ken en idd
Jaa hier gaat het al twee dagen over in Stel je persoonlijke vraag.
Maar Arnhem is ook wel heel erg verbeterd. Zeg 20 jaar geleden was het ook niks en Nijmegen veel leuker. Maar Arnhem heeft zich echt wel verbeterd. Nijmegen weet ik niet, kom er nooit meer na studie.
Kwam er net achter dat die vraag ook als dog whistle word gebruikt (raad eens wie er nog meer gefascineerd was door het romeinse rijk) en nu is de lolligheid ervan bij mij weg
Ik heb de zoekfunctie op meerdere manier gebruikt dus ik ga er vanuit dat nog niemand het hier gehad heeft over dat debiele mens die “Mimosa” geschreven heeft? Of is t gewoon een kwestie van we weten dat ze walgelijk is, geen woorden aan vuil maken.
zoek op mette maria
Nazis verpesten echt alles
Toegegeven ik ken alleen geschiedenis dude bros die gefascineerd zijn door het Romeinse rijk (of middeleeuwen, zolang het maar veldslagen zijn). Maar die heb ik toch wel wat liever.
Thanks. Wat een bizar soort meid dit zeg. Dat Funx interview ook…daar zit je dan met je Anne Fleur accent en je opleiding en kom je alsnog over als de domste loser ooit.
Nouja…goed dat er aandacht aan besteed is hier in ieder geval!
Waarom zijn foto’s zo confronterend? Je denkt dat je er echt top uitziet totdat die onverwachtse foto wordt genomen
Dit was compleet langs mij heen gegaan en ging het nu opzoeken en wtf…
Wat is er mis met je als je zoiets schrijft en wat is er als uitgeverij mis als je van de honderden manuscripts die je binnen krijgt, dit uitkiest. hoezo krijgen dit soort mensen nog een podium
echt walgelijk
Ik heb ooit een x gefigureerd en krijg nog wel eens mailtjes van dat casting bureau. Nu zijn ze opzoek naar mensen voor een serie over de toeslag affaire voor npo. Ben heel benieuwd al ben ik het tegen die tijd wss weer vergeten.
Waarom zou je je daar in hemelsnaam iets van aantrekken? Het is nog steeds een goed idee om vegetariér te worden ook al was Hitler dat ook. Of flexitarër.
Er waren mensen die helemaal leip werden van het woord “baksel” in het baktopic (die discussie was geloof ik in forumergernissen)
Frasier is mijn favoriete serie zo’n zin in! Ik kijk nu elke avond voordat ik ga slapen een aflevering op een dvd hahaha
@Whoopdidoo gaf de tip dat het misschien wel op skyshowtime te zien gaat zijn dus daar gaan we voor duimen
Deze trailer heeft wel beelden:
Huh wat??
Een meisje heeft een boek geschreven genaamd mimosa over zwarte mannen neuken
Zat afgelopen week nog te claimen dat ik steeds chiller werd rondom spinnen, maar nu zie ik binnen een uur tijd 2 grote dikke exemplaren door mijn huis rennen. Ik haat september