Ja ik dacht ook dat het vooral een geschreven ding was moet ik zeggen en dan is het al niet te doen
Ik zou dat ook wel kunnen zeggen denk ik. Maar dit is ook zo’n woord waarbij hoe langer je erover nadenkt hoe raarder en smeriger het klinkt
Hahaha inderdaad, ik zie het ook vooral geschreven maar hoe krijg je het ook je strot uit joh brrr
Never forget baksel gate hier
Busget tip: drankje bestellen waar een hele peper in zit. Peper afdrogen en meenemen om mee te koken. #fuckyouallanddie.
Die heb ik gemist denk ik.
GG would be proud!
Ah dus zo drink jij je pumpkin spice.
Totaal gemist dat er een nieuwe Frasier serie komt.
Wel op Paramount+, en dat hebben wij hier (geloof ik) niet.
Maar dat komt uiteindelijk vast goed
Trailer (zonder beeld)
Ja dat is toch de spice… pompoen en peper.
Ik kwam er vandaag weer achter hoe leuk en gezellig ik Arnhem vind. Voelt echt een beetje als een impopulaire mening bij mijn vrienden, vooral als ze in Nijmegen hebben gestudeerd
Dan zie je die basics niet meer
Mijn zus heeft in Nijmegen gewoond en nu vlakbij Arnhem en ik vind het in Arnhem ook verrassend leuk! En gezellig
Er is dus zo’n trend op tiktok dat vrouwen aan hun vader/broer/partner/vriend whatever vragen hoevaak ze aan het Romeinse Rijk denken en iedereen antwoord meerdere malen per dag of week. Heb het net getest bij mensen die ik ken en idd
Jaa hier gaat het al twee dagen over in Stel je persoonlijke vraag.
Maar Arnhem is ook wel heel erg verbeterd. Zeg 20 jaar geleden was het ook niks en Nijmegen veel leuker. Maar Arnhem heeft zich echt wel verbeterd. Nijmegen weet ik niet, kom er nooit meer na studie.
Kwam er net achter dat die vraag ook als dog whistle word gebruikt (raad eens wie er nog meer gefascineerd was door het romeinse rijk) en nu is de lolligheid ervan bij mij weg
Ik heb de zoekfunctie op meerdere manier gebruikt dus ik ga er vanuit dat nog niemand het hier gehad heeft over dat debiele mens die “Mimosa” geschreven heeft? Of is t gewoon een kwestie van we weten dat ze walgelijk is, geen woorden aan vuil maken.
zoek op mette maria
Nazis verpesten echt alles