Wat je even kwijt wil #66

Disrespect naar Shrek dit

8 likes

Ik weet dat dit een ruimteding is maar het klinkt zo wel een beetje alsof jullie zijn overreden :sweat_smile:

21 likes

Ik heb maandag 3 kiezen laten trekken en als idioot die ik ben ben ik dus constant van alles erover aan het googlen zoals fases van het helingsproces, timeline van pijn etc. Maar ik lees dus heel veel over dat die bloedprop die zich in de wond ontwikkelt te snel eruit kan vallen en dan heb je “dry socket”, dus dan is je bot ontbloot en veel pijn yada yada. Maar ik vind de term “dry socket” ZO naar

3 likes

De hooikoortsradar website staat op oranje maar mijn persoonlijke radar staat roodgloeiend :sob: Het is weer helemaal kut.

6 likes

Oh daarom heb ik al de hele dag jeuk aan mijn neus.

4 likes

Ik heb ook super veel last! :weary: Was vorige week op vakantie en heb toen bij de enige plaatselijke drogist antihistamine gekocht (Cetirizine) en dat kostte gewoon 8 euro voor 10 stuks hahaha wtf, die tabletten kosten eigenlijk 19-24 cent per stuk. :rage: Afzetters.

5 likes

Ah nee, wat een afzetters! :sob: Eigenlijk zou je bij Aldi/Lidl ofzo een heleboel pakjes moeten inslaan, want daar is het inderdaad spotgoedkoop. Hopelijk heeft het wel geholpen?

Ja ik had helaas even geen andere opties in de buurt en de nood was hoog. :confounded: Het hielp matig, heb er twee per dag genomen, dus was er zo doorheen. :clown_face:

3 likes

Ooh ik vond het al zo vreemd dat ik weer zon last van mn ogen had.

3 likes

Ik heb dit 2x gehad. Dat ik na een ruime week terug naar de tandarts ging omdat de pijn niet afnam. Conclusie: bot lag bloot. Doet zoveel pijn!

Ik hoop dat je dat niet krijgt, maar als wel is het prima op te lossen!

Ze doen dan een soort sponsje (antibacterieel/antibiotica/desinfecterend?) in dat gat dat vanzelf oplost en hechten het tandvlees aan elkaar. Zo kan het makkelijker dichtgroeien. Vervolgens is het allemaal snel en goed geheeld.

Sterkte met het herstel. Ik heb ook veel gedoe met mijn gebit gehad en weet hoe ellendig het kan zijn!

2 likes

Same! Maar ik was haar ig aan het bekijken en ze gaan ook met elkaar/dezelfde mensen om.

2 likes

Wilde daar laatst nog over posten, wat een bijzondere… gebeurtenis. Nu heeft ze een kind en weer zwanger zie ik?!? Geen puber meer zoals toen

3 likes

Kan niet slapen want ik heb een liedje in m’n hoofd :smiling_face_with_tear::sob:

Klikken op eigen risico als je wil weten welk liedje

La bomba (sensual)
Un movimiento sensual (sensual)
Un movimiento muy sexy (sexy)
Un movimiento muy sexy (sexy)
Sbsjwsihdbdjska

6 likes

https://www.instagram.com/reel/CuPSKi9ooMt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

zit nu echt in een rabbit hole hahaha maar dit ook, wat een wereldje, de comments ook

help waarom krijg ik zo’n rare screenshot i.p.v. link

7 likes

Het verschijnsel zelf is nog naarder :sweat_smile:

2 likes

En @ de anderen die zo lief waren te reageren:

Zit inmiddels in de airbnb (hij was al betaald dus dit was wel nog plan a). Ik bleek uiteindelijk niet de enige te zijn die met dit rare gedoe te maken kreeg. Later op de dag, zat een andere persoon ook vast met haar bagage. Zij wilde vanaf haar oude hotel hierheen vertrekken, maar kreeg ook geen respons.
Haar hotel en mijn bagageplek bleken bij elkaar in de buurt te zijn, dus ze heeft mij met de taxi opgepikt en daarna zijn we samen opgetrokken en tekeer gegaan tegen die zak met de sleutel en tegen de passieve rest van de groep. Dus voor nu heb ik een bed en een medestander, morgen zien we weer verder

113 likes

Zo ff zorgen dat jij/jullie de sleutel alvast in je zak doet!

6 likes

Ik ben al een paar dagen behoorlijk ziek van een (griep)virus. Zo klaar met deze ellendigheid. Zeker met het mooie weer van de komende dagen.

2 likes

Gelukkig ben je nu iig niet alleen in de situatie. Wat een kutactie van de rest zeg.

@dubio Beterschap :kissing_heart:

4 likes

Wauw, wat the fuck :fearful:

Mijn moeder gaat een huis voor me kopen. Ze heeft vierhonderdduizend euro over en we zoeken een leuk appartement, ergens in Amsterdam. Ik wil in de Bijlmer wonen, zodat ik al mijn zwarte buurmannen kan neuken. Ik vraag me af of mijn moeder dat doorheeft wanneer ik haar probeer over te halen haar centen in die mistroostige flatgebouwen te investeren. Ik denk het niet. Het is niet moeilijk om haar voor mijn plan te enthousiasmeren. Het geld moet toch érgens heen, waarom niet daarheen? Ik kijk haar enigszins ondeugend aan – uitgelaten dat ik om een huis heb durven vragen. Ze vindt het ‘gewoon een goed idee’. Ik zie trots in haar gezicht wanneer ze dat tegen me zegt. Ze is trots op mijn bescheidenheid. Trots dat ik er, in al onze rijkdom, voor kies tussen de sociale huur te wonen. Ik verzeker haar ervan dat ze geen spijt zal krijgen. Ik zeg tegen haar dat het daar gezellig is, dat het leven daar makkelijk is omdat er iedere dag markt is waar ze twee kilo tomaten verkopen voor tachtig cent. Ik druk haar op het hart dat de toekomst daar ligt, dat daar veel gebeurt, dat de huizenprijzen gaan stijgen. Al die dingen zijn waar en gezellig is het zeker, maar vooral omdat iedereen me met zijn ogen verslindt. Ik leef ervan op: aandacht van mannen wiens piemel al halverwege op de weg omhoog is wanneer ze het tikken van mijn hakschoentjes horen. Als we het eerste appartement gaan bezichtigen, maak ik met mijn moeder precies dezelfde wandeling die ik al duizend keer heb gemaakt: vanaf Station Bijlmer Arena, door het winkelcentrum, naar de grote flatgebouwen met stoepen en pleintjes erlangs, waar de drugsdealers in groepjes rondhangen. Ik kijk zoveel mogelijk naar mijn voeten – bang om bekenden tegen te komen. Vanuit mijn ooghoeken registreer ik de blikken van mannen met lange rasta’s en leren tasjes, die in tweetallen over straat slenteren. Niet kijken, zeg ik tegen mezelf, terwijl ik het toch niet kan laten vluchtig mijn ogen op te slaan en een steelse knipoog op te vangen. Mijn moeder lijkt er niets van te merken.

4 likes