Wat je even kwijt wil #66

Toegegeven ik ken alleen geschiedenis dude bros die gefascineerd zijn door het Romeinse rijk (of middeleeuwen, zolang het maar veldslagen zijn). Maar die heb ik toch wel wat liever.

1 like

Thanks. Wat een bizar soort meid dit zeg. Dat Funx interview ook…daar zit je dan met je Anne Fleur accent en je opleiding en kom je alsnog over als de domste loser ooit.
Nouja…goed dat er aandacht aan besteed is hier in ieder geval!

5 likes

Waarom zijn foto’s zo confronterend? Je denkt dat je er echt top uitziet totdat die onverwachtse foto wordt genomen :melting_face:

13 likes

Dit was compleet langs mij heen gegaan en ging het nu opzoeken en wtf…
Wat is er mis met je als je zoiets schrijft en wat is er als uitgeverij mis als je van de honderden manuscripts die je binnen krijgt, dit uitkiest. hoezo krijgen dit soort mensen nog een podium
echt walgelijk

1 like

Ik heb ooit een x gefigureerd en krijg nog wel eens mailtjes van dat casting bureau. Nu zijn ze opzoek naar mensen voor een serie over de toeslag affaire voor npo. Ben heel benieuwd al ben ik het tegen die tijd wss weer vergeten.

4 likes

Waarom zou je je daar in hemelsnaam iets van aantrekken? Het is nog steeds een goed idee om vegetariér te worden ook al was Hitler dat ook. Of flexitarër.

5 likes

Er waren mensen die helemaal leip werden van het woord “baksel” in het baktopic (die discussie was geloof ik in forumergernissen)

3 likes

Frasier is mijn favoriete serie :star_struck: zo’n zin in! Ik kijk nu elke avond voordat ik ga slapen een aflevering op een dvd hahaha

@Whoopdidoo gaf de tip dat het misschien wel op skyshowtime te zien gaat zijn dus daar gaan we voor duimen :crossed_fingers:

Deze trailer heeft wel beelden:

3 likes

Huh wat??

5 likes

Een meisje heeft een boek geschreven genaamd mimosa over zwarte mannen neuken

6 likes

Zat afgelopen week nog te claimen dat ik steeds chiller werd rondom spinnen, maar nu zie ik binnen een uur tijd 2 grote dikke exemplaren door mijn huis rennen. Ik haat september :smiling_face_with_tear:

1 like

@Mimosa @Hejira vanaf hier ^

3 likes

Ah hahaha @Luzarl ik dacht al wat heb ik gezegd :sob:

12 likes

Ik was vandaag ook op een bruiloft en bij mij werden er zelfs vier keer A4tjes uitgedeeld. Als je dacht dat het niet ongemakkelijker en valser kon, overtrof de volgende act het toch haha

2 likes

Dit is toch wel weer een bijzondere zaak.

16 likes

Was even bang dat de wielrenners puur door hun juridische achtergrond aan het langste eind zouden trekken.

3 likes

Mijn fiets stond tegen een fietsenrek aan de kant van een parkeerplek en er is iemand blijkbaar half overheen gereden???! :triumph: Hele fiets naar de klote zo aso. Is gewoon genoeg ruimte tussen de parkeerplek en het fietsenrek.

Terechte uitspraak, lijkt me

9 likes

Wat een rare naam staat er op je bankafschriften als je bij de trein incheckt met je bankpas zeg… Zou bijna denken dat ik gescamd ben ofzo.

2 likes

Wat staat er dan?

2 likes