Wat je even kwijt wil #66

Ik was vandaag ook op een bruiloft en bij mij werden er zelfs vier keer A4tjes uitgedeeld. Als je dacht dat het niet ongemakkelijker en valser kon, overtrof de volgende act het toch haha

2 likes

Dit is toch wel weer een bijzondere zaak.

16 likes

Was even bang dat de wielrenners puur door hun juridische achtergrond aan het langste eind zouden trekken.

3 likes

Mijn fiets stond tegen een fietsenrek aan de kant van een parkeerplek en er is iemand blijkbaar half overheen gereden???! :triumph: Hele fiets naar de klote zo aso. Is gewoon genoeg ruimte tussen de parkeerplek en het fietsenrek.

Terechte uitspraak, lijkt me

9 likes

Wat een rare naam staat er op je bankafschriften als je bij de trein incheckt met je bankpas zeg… Zou bijna denken dat ik gescamd ben ofzo.

2 likes

Wat staat er dan?

2 likes

Huh? Moet je dan meezingen ofzo? Waar dienen die A4tjes voor? :open_mouth:

3 likes

Ik heb hier serieus gisteren de fraudedesk voor gebeld omdat ik een hele rare afschrijving zag met een naam die ik niet kon plaatsen en ook nog terwijl ik lag te slapen, bleek dat dat het inchecken met mijn bankpas in de tram was

2 likes

Wat staat er dan?

4 likes

Het begint wel met Nlov, maar daarna komt er een hele reeks random letters en cijfers (dus Nlovt9shjjkweijs>) tot er een keer www.ovpay.nl staat. Pas toen ik doorklikte en ovpay zag snapte ik wat het was haha. Ik had twee afschrijvingen, beide met een andere reeks na de Nlov, dus vond het best verdacht staan.

Oh ook @Westwood

3 likes

Iets te veel tijgerbalsem op mijn arm gesmeerd. Nu staat mijn arm in de fik, maar op zich geen onprettig gevoel

1 like

Ik heb een etentje vanavond georganiseerd voor vrienden, maar natuurlijk heb ik weer stress voor 10. Denk doe ook een keer écht koken in plaats van altijd maar die pizzarette of sushi :joy: whyyyyyy.

3 likes

Ja inderdaad om mee te zingen. En dat de tekst dan net niet op de melodie past

3 likes

34 likes

Ik had voor de verandering deurentickets voor de opera gekocht om beter te zitten maar nu zijn die zitjes ook gewoon fucking kut? Ik zit quasi op de grond, alsof dramaturg en ergonomie haten. En nu kan ik het orkest natuurlijk ook niet zien.

Love Pieter

5 likes

Haha ja dit filmpje is zo geweldig en helaas herkenbaar voor vele afscheidsmomenten op mijn werk :rofl:

3 likes

Ik sta in de TK Maxx en omg ik weet niet of ik gewoon dood wil of daadwerkelijk ben overleden en in de hel ben beland, wat vreselijk

27 likes

Of de hemel als ik het herfsttopic moet geloven

2 likes