Haha ja daar dacht ik nog aan toen ik in de rij voor de kassa stond en daar allemaal pompoen dingen lagen. Maar echt wat een vreselijke winkel. Hele gezinnen en van die rolmandjes die de hele tijd in de weg staan, super smerig, dan vind je eindelijk een leuke schoen en dan moet je een zoektocht gaan doen waar de ander dan is en die heeft iemand dan bij een schap met een compleet andere maat achtergelaten áls je hem al vindt. Haat sowieso winkelen, stond in een andere winkel en een joch had een fluitje en de ouders deden gewoon niks. Had bijna die fluit uit zn mond gerukt. Word echt moppersmurf van winkelen.
On a positive note: na een zoektocht naar een compleet schoenenpaar wel leuke laarsjes gekocht
Onder de juiste omstandigheden is het heerlijk
Oh ja vreselijk. Het is er altijd druk, het is een grote bende, alles ligt, hangt en staat door elkaar. De paar keer dat ik het geprobeerd heb kreeg ik echt een gigantische error
Je bent alleen, het is rustig in desbetreffende tk maxx, het is een opgeruimde en goed bijgevulde winkel, je hebt een karretje, je bent goed op temperatuur, je hebt je handen vrij en je hebt een goed budget.
Ligt ook aan de locatie, die van Eindhoven vind ik helemaal prima maar laatst was ik in Heerlen en daar ben ik asap naar buiten gegaan
Dit, niemand met een wil om te leven gaat op een zaterdagmiddag winkelen in TK Maxx.
Wat is het verhaal? Want snap echt al die mannen niet
Mijn vriend is de uitzondering denk ik, hij denkt minder dan een keer per maand.
Mijne zei: vrijwel nooit.
Keek die van jou ook zo geïrriteerd door deze random vraag?
Haha ja, hij snapt er echt niks van (ik ook niet)
Ik vind het juist een afknapper dat zoveel mannen hier blijkbaar zo vaak aan denken
Antwoord van mijn vriend: ik eet regelmatig een ceasar salade
Zelfs dan denk ik er niet aan
Daar had je al kunnen stoppen.
Die van mij vond het ook echt een rare vraag. En hij denkt er werkelijk nooit aan zei ie
Mijn vriend denkt alleen maar aan Sopranos
Mijn vriend zei dat hij vaker aan Hitler dacht dat is pas erg
Maar ik kan me echt niet voorstellen dat je dagelijks aan die onderwerpen denkt? Wat was zijn uitleg @MaartenVanRossem ?
@Krabsalade mijn vriend keek me echt aan van dafuq?
Dit was bijna 1 op 1 de reactie van mijn vriend