Wat je even kwijt wil #66

Huh? Moet je dan meezingen ofzo? Waar dienen die A4tjes voor? :open_mouth:

3 likes

Ik heb hier serieus gisteren de fraudedesk voor gebeld omdat ik een hele rare afschrijving zag met een naam die ik niet kon plaatsen en ook nog terwijl ik lag te slapen, bleek dat dat het inchecken met mijn bankpas in de tram was

2 likes

Wat staat er dan?

4 likes

Het begint wel met Nlov, maar daarna komt er een hele reeks random letters en cijfers (dus Nlovt9shjjkweijs>) tot er een keer www.ovpay.nl staat. Pas toen ik doorklikte en ovpay zag snapte ik wat het was haha. Ik had twee afschrijvingen, beide met een andere reeks na de Nlov, dus vond het best verdacht staan.

Oh ook @Westwood

3 likes

Iets te veel tijgerbalsem op mijn arm gesmeerd. Nu staat mijn arm in de fik, maar op zich geen onprettig gevoel

1 like

Ik heb een etentje vanavond georganiseerd voor vrienden, maar natuurlijk heb ik weer stress voor 10. Denk doe ook een keer écht koken in plaats van altijd maar die pizzarette of sushi :joy: whyyyyyy.

3 likes

Ja inderdaad om mee te zingen. En dat de tekst dan net niet op de melodie past

3 likes

34 likes

Ik had voor de verandering deurentickets voor de opera gekocht om beter te zitten maar nu zijn die zitjes ook gewoon fucking kut? Ik zit quasi op de grond, alsof dramaturg en ergonomie haten. En nu kan ik het orkest natuurlijk ook niet zien.

Love Pieter

5 likes

Haha ja dit filmpje is zo geweldig en helaas herkenbaar voor vele afscheidsmomenten op mijn werk :rofl:

3 likes

Ik sta in de TK Maxx en omg ik weet niet of ik gewoon dood wil of daadwerkelijk ben overleden en in de hel ben beland, wat vreselijk

27 likes

Of de hemel als ik het herfsttopic moet geloven

2 likes

Haha ja daar dacht ik nog aan toen ik in de rij voor de kassa stond en daar allemaal pompoen dingen lagen. Maar echt wat een vreselijke winkel. Hele gezinnen en van die rolmandjes die de hele tijd in de weg staan, super smerig, dan vind je eindelijk een leuke schoen en dan moet je een zoektocht gaan doen waar de ander dan is en die heeft iemand dan bij een schap met een compleet andere maat achtergelaten áls je hem al vindt. Haat sowieso winkelen, stond in een andere winkel en een joch had een fluitje en de ouders deden gewoon niks. Had bijna die fluit uit zn mond gerukt. Word echt moppersmurf van winkelen.
On a positive note: na een zoektocht naar een compleet schoenenpaar wel leuke laarsjes gekocht

7 likes

Onder de juiste omstandigheden is het heerlijk

5 likes

Oh ja vreselijk. Het is er altijd druk, het is een grote bende, alles ligt, hangt en staat door elkaar. De paar keer dat ik het geprobeerd heb kreeg ik echt een gigantische error

5 likes

Je bent alleen, het is rustig in desbetreffende tk maxx, het is een opgeruimde en goed bijgevulde winkel, je hebt een karretje, je bent goed op temperatuur, je hebt je handen vrij en je hebt een goed budget.

28 likes

Ligt ook aan de locatie, die van Eindhoven vind ik helemaal prima maar laatst was ik in Heerlen en daar ben ik asap naar buiten gegaan

2 likes

Dit, niemand met een wil om te leven gaat op een zaterdagmiddag winkelen in TK Maxx.

5 likes

Wat is het verhaal? Want snap echt al die mannen niet

3 likes