Wat je even kwijt wil #66

Mijn vriend is de uitzondering denk ik, hij denkt minder dan een keer per maand.

2 likes

Mijne zei: vrijwel nooit.

10 likes

Keek die van jou ook zo geïrriteerd door deze random vraag? :joy:

4 likes

Haha ja, hij snapt er echt niks van (ik ook niet)

1 like

Ik vind het juist een afknapper dat zoveel mannen hier blijkbaar zo vaak aan denken :exploding_head:

13 likes

Antwoord van mijn vriend: ik eet regelmatig een ceasar salade

47 likes

Zelfs dan denk ik er niet aan :joy:

3 likes

Daar had je al kunnen stoppen.

Die van mij vond het ook echt een rare vraag. En hij denkt er werkelijk nooit aan zei ie

2 likes

Mijn vriend denkt alleen maar aan Sopranos

9 likes

Mijn vriend zei dat hij vaker aan Hitler dacht dat is pas erg

30 likes

Maar ik kan me echt niet voorstellen dat je dagelijks aan die onderwerpen denkt? Wat was zijn uitleg @MaartenVanRossem ?

@Krabsalade mijn vriend keek me echt aan van dafuq? :face_holding_back_tears:

4 likes

Dit was bijna 1 op 1 de reactie van mijn vriend :pray:

3 likes

Hahah mijn vriend: 3x per week. Dus ik vroeg waarom en waaraan, krijg ik een verhaal over de legoioenen en dat ie ook regelmatig denkt aan de ridders uit de middeleeuwen.
Oke :joy:

3 likes

Ja mijne ook haha.

3 likes

Dan ben je zijn droomvrouw denk ik!!

3 likes

Mijn vriend zei: 2 keer per maand ongeveer en verder wil ik het er niet over hebben want vind het een hele irritante TikTok hype. Haha ok prima

7 likes

Ik vraag me ook af hoeveel groepen mannen afgelopen weekend bij elkaar zijn gekomen en deze hype hebben besproken om het vervolgens heel lang over het Romeinse Rijk te hebben.

7 likes

Aan Hitler denken bedoel je?
Ik heb het niet dagelijks maar toevallig gisteren wel en even later ook aan vegetarisme c.q. flexitarisme dus toen was de link snel gelegd bij me.

2 likes

Nee aan het Romeinse Rijk.

2 likes