Mijn vriend is de uitzondering denk ik, hij denkt minder dan een keer per maand.
Mijne zei: vrijwel nooit.
Keek die van jou ook zo geïrriteerd door deze random vraag?
Haha ja, hij snapt er echt niks van (ik ook niet)
Ik vind het juist een afknapper dat zoveel mannen hier blijkbaar zo vaak aan denken
Antwoord van mijn vriend: ik eet regelmatig een ceasar salade
Zelfs dan denk ik er niet aan
Daar had je al kunnen stoppen.
Die van mij vond het ook echt een rare vraag. En hij denkt er werkelijk nooit aan zei ie
Mijn vriend denkt alleen maar aan Sopranos
Mijn vriend zei dat hij vaker aan Hitler dacht dat is pas erg
Maar ik kan me echt niet voorstellen dat je dagelijks aan die onderwerpen denkt? Wat was zijn uitleg @MaartenVanRossem ?
@Krabsalade mijn vriend keek me echt aan van dafuq?
Dit was bijna 1 op 1 de reactie van mijn vriend
Hahah mijn vriend: 3x per week. Dus ik vroeg waarom en waaraan, krijg ik een verhaal over de legoioenen en dat ie ook regelmatig denkt aan de ridders uit de middeleeuwen.
Oke
Ja mijne ook haha.
Dan ben je zijn droomvrouw denk ik!!
Mijn vriend zei: 2 keer per maand ongeveer en verder wil ik het er niet over hebben want vind het een hele irritante TikTok hype. Haha ok prima
Ik vraag me ook af hoeveel groepen mannen afgelopen weekend bij elkaar zijn gekomen en deze hype hebben besproken om het vervolgens heel lang over het Romeinse Rijk te hebben.
Aan Hitler denken bedoel je?
Ik heb het niet dagelijks maar toevallig gisteren wel en even later ook aan vegetarisme c.q. flexitarisme dus toen was de link snel gelegd bij me.
Nee aan het Romeinse Rijk.